In deze lijst staan dieren die JIJ een betere toekomst kunt geven Als je interesse hebt, kun je in dit topic een bericht achter laten met daarin welke diersoort je wilt. Over de prijs valt de discussiëren.
Als u uitleg en informatie wilt over de ZTAO opvang, klik dan --> hier <--
De lijst: LET OP: alle prijzen die genoemd worden zijn PER PAARTJE
Banteng (1xv - 1xm) - 300 credits
Gewone Zeehond (1xV - 1xM) - 150 credits
Kathaai (2xv - 2xm) - 340 credits
Kleine Panda (1xV - 1xM) - 410 credits
Kleintandzaagvis (1xV - 1xM) - 120 credits
Luipaardhaai (1xV - 1xM) - 320 credits
Massai Giraffe (1xV - 1xM) - 250 credits
Nijlkrokodil (1xV) - 210 credits
Olm (2xM) - 30 credits
Sporenschildpad (1xV - 1xM) - 220 credits
Tuimelaar (1xv - 1xm) - 400 credits
Verpleegstershaai (1xv - 1xm) 350 credits
Zadelbekooievaar (1xv - 1xm) 250 credits
Speciale Aanbieding Alle prijzen die genoemd worden zijn PER PAARTJE indien het niet anders genoemd is: De kerstaanbieding is hier niet geldig.
Californische Zeeleeuw (3xV - 1xM) - 450 credits (voor alle 4 de dieren slechts 450 credits!)
Fennek (5xV - 1xM) - 500 credits (voor alle 6 de dieren slechts 500 credits!)
Thomson Gazelle (1xV - 3xM) - 460 credits (voor alle 4 de dieren!)
Zwart Witte Vari (2xV - 1xM) - 380 credits (voor alle dieren)
heb jij nog dieren die in deze lijst moeten? PB de ZTAO-Opvang. Of zie je dieren staan waar je wel wat interesse in hebt? Schrijf dan een reactie in dit topic!
Zie jij een kleurtje in de bovenstaande lijst, dit betekenen ze: BLAUW: in behandeling
@ NielsGuchelaar, je mag de cr overmaken @ Lucoshi, dat word dan 600 Cr. je mag ze overmaken, je krijgt een PB als je ze mag toevoegen @jeweetwelwie, ook voor jou gelden de bovenstaande verhalen ;)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Heey ZTAO-Opvang,
Ik vraag een grote lijst. Omdat dat veel dieren zijn ga ik een lagere prijs inzetten. Ik bied voor een koppel Capybara's, een koppel Panterkameleons, een koppel Jacksonskameleons en een koppel ringhalscobra's 500 credits. Vind ik een redelijk bod! Het zijn veel dieren die ik een betere toekomst ga geven voor 500 credits. Ik hoop dat hiermee te onderhandelen valt!
David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Zondag, 22 Jan 2012, 01:56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik zou graag 1 paartje pauwkalkoenen aanschaffen voor 100 credits. En ik zou ook 1 paartje panterkameleon's aanschaffen voor 200 credits. Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel