ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 20:56 | Bericht # 2301
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
wat is een pb?
Added (07 Nov 2011, 19:56) --------------------------------------------- Weet je ook of er uitgestorven zeedieren zijn zoals de liopleurodon en ook op welke site?
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Maandag, 07 Nov 2011, 20:56
@ timo13, ik weet niet of je wat aan een papegaaien paneel hebt maar hier is de link . @skyrider, een pb is een bericht sturen naar een persoon op deze site en er bestaat wel en stellere zeekoe ik weet allen niet waar.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 07 Nov 2011, 21:05
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 2303
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Skyrider1, Je moet dan onder mijn avatar drukken. Op PM. Dan heb je een bericht. Dan stuur je dat bericht. En als je een bericht terug hebt. Zie je boven Persoonlijke berichten staan(PB). En daar staat 1 of 2 enz achter. 1 betekent bijvoorbeeld dat je 1 nieuw bericht hebt. Dan druk je daarop en dan zie je jouw inbox. Daar druk je op het dikgedrukte bericht. En dat is het antwoord wat ik dan bijvoorbeeld heb terug gestuurd. Het voordeel is dat niemand je persoonlijke berichten kan zien.... Niels
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 22:46 | Bericht # 2306
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
mijn avatar is toch dat vakje met daaronder drie piktogrammen en ik klik op het meest rechtse en dan krijg ik een blanco pagina oké ik heb het probleem gevonden nu werkt het wel
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Maandag, 07 Nov 2011, 22:51
Datum: Dinsdag, 08 Nov 2011, 16:33 | Bericht # 2309
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ ZooM, misschien een goed ideetje om te maken voor een van de designers: auto's! *hint* *hint* Maar in het jurassic park pack zit ook een JP jeep By dutchtimnl1 at 2011-11-07