ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
Datum: Dinsdag, 13 Maa 2012, 08:29 | Bericht # 193
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, dankje wel dat mee stempt.
nou het word waarscheinlijk zo dat je gewoon over een vlonder loopt en dan aan de ene kant dan iets van savvanne komt en dan aan de andere kan 1 van de 2 keuzes maar wel natuurlijk veel leuker .
Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 14:38 | Bericht # 197
1
Onderdirecteur
@ hananas59, sorry voor de late reactie dankje wel dat je mijn parken mooi vind. hoe bedoel je dat je water niet mooi vind.
staks is het dan zover dan ga ik wonderful Afrika showen.
er isook al wat meer bekend over onze volgende project een deel wat al bij ons bestond maar nu uit word gebrijd kijk voor meer info boven aan deze pagina.
Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 22:25 | Bericht # 199
1
Onderdirecteur
@ robje, het stemmen kan helaas niet meer want afrika is al af .
met daar in de SAHARA vanavond zal ik het gaan showen.
grtj nickdierengek
Added (17 Maa 2012, 21:25) --------------------------------------------- zo eindelijk de update laten we maar meteen beginnen.
we zien als eerst de ingang(de naam komt er nog boven op testaan) [img][/img]
we lopen een stukje verder [img][/img]
op dit plein staat het verblijf voor parelhoenders en 2 watoesirunderen die van een verwaarloosde kinderboerderij komen wij vangen ze tijdelijk op maar mischien blijven deze 2 dieren wel gewoon gezellig in de colectie. [img][/img]
maar goed we slaan rechts af waar we richting de vlonder lopen. [img][/img] [img][/img]
we lopen de vlonder op waar we aan de rechter kant het verblijf voor nijlpaarden,flamingo's,lepelaars en heremiet ibissen tegen komen. [img][/img] [img][/img] [img][/img] [img][/img] even een foto van boven. [img][/img]
op de fot hier boven zie je al een stukje van de sahara maar daar straks meer over want we lopen eerst verder waar aan de linker kant de sahara is en aan de rechter kan er weer een nieuwe verblijf beginnd en deze is voor afrikaanse olifanten,groene meerkatten en bavianen. [img][/img] [img][/img] [img][/img] een foto van boven [img][/img]
dan even de sahara hier wat foto's daar van dat stuk wat we al hebben gelopen . [img][/img] [img][/img]
maar goet naaste het olifanten verblijf en tegen over de sahara ligt het grootse verblijf van het park de savannen . [img][/img] [img][/img] een foto van uit de lucht je moet even goed kijken de savanne is dan natuurlijk met de savanne grond . [img][/img]
get is een enoorme ruimte waar veel soorten lop leven maar daar straks een lijst van want we lopen eerst verder waar we na een klein stukje lopen een appart verblijf in woestijn styl zien daar in zittende fenniken en afrikaanse sporenschildpadden. [img][/img] [img][/img] even een foto vanuit de lucht (het verblijf van de fenniken is afgescheiden met grote rotsen0 [img][/img]
we lopen het laaset stukje terug naar de ingang [img][/img] [img][/img] [img][/img] [img][/img]
dit was het even hier nog een grote overzichts foto en de plattegrond [img][/img] [img][/img]
dit was het even er word weer druk gewerkt aan het volgende project de gehele uitbrijdimg azieatische hoogtes (alles word weg gesloopt en er komt nu dus een heel uitbrijdings deel er van)
@ nickdierengek, leuke update mooie verblijfen het olifanten verblijf met de bavianen doet me denken aan safaripark beekse bergen ik heb wel een vraag hoe kan jij je grote koedoe's tevreden houden en verder leuke ik hoop dat je de watussi runderen mag houden verder leuk ga zo door een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER