Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 14:54 | Bericht # 172
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
@ Muisjep, bedankt voor je reactie!
Added (17 Maa 2012, 13:54) --------------------------------------------- UPDATE!!! We zien vandaag de kalkoenen en de vogelbekdieren. We beginnen met het overzicht Een kleine close-up We lopen naar de ingang De kassa We lopen naar het eerste verblijf We zien een dier maar welk? De kalkoen! We volgen de bezoekers door een zijstraatje Er is best veel water Een vogelbekdier! En nog een En nog zomaar een verblijf Dat was het alweer voel je vrij om een reactie of kritiek achter te laten
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Zaterdag, 17 Maa 2012, 15:00
Datum: Woensdag, 21 Maa 2012, 17:31 | Bericht # 178
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Nou dan zal ik ook maar reageren het kalkoenen verblijf heb ik niks op aan te merken maar bij vogelbekdieren hok vind ik het water niet erg mooi ik zou dat zeewier wegdoen en ook de rare lelies op een lange stengel voor derest ving ik dat je gewoon moet doorgaan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Bedankt voor de reacties! Maar ik vond gewoon: ik steek al mijn vrije tijd die ik nog heb in een update en dan reageert er niemand!
Added (24 Maa 2012, 20:30) --------------------------------------------- UPDATE Ik had even geen zin in de andere zoo af te maken dus heb ik even een verblijfje en ingang gemaakt De ingang met aquarium! Er zit een vis in! Het zijn goudvissen, ze leven hier vredig samen met de zeepaardjes. We zien het eerste verblijf en een beetje van de kassa Er zitten flamingo's en schoenbekooievaaren in die beide houden van vliegen En nog 2 foto's En als laatste een overzicht Dat was het alweer ik hoop dat jullie dit maal wel een reactie achterlaten!
Added (25 Maa 2012, 09:21) --------------------------------------------- Alweer geen reacties
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vond die update van de kalkoenen en vogelbekdieren moeilijk vet dat sprak me egt aan, en nu het verblijf van de flamingo's ziet er ook goed uit! helaas geen flora rond de paden en de entrance is ook pittig kaal, maar verder vind ik het er egt leuk uitzien!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!