Ziet er super uit. Wel vind ik zelf het verschil tussen licht en donker op sommige foto's niet heel erg mooi. Doordat er een glazen dak inzit is dat namelijk niet heel realistisch. Verder prachtig ingerichte aquariums en mooi afgemaakt met details zoals de info borden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hee Thom ziet er mooi uit zeg. Erg mooie aquaria! En zijn de vissen in dit aquarium standbeelden of kunnen ze echt zwemmen? Ik heb namelijk ook al vaker geprobeerd zulke kleinere en ondiepere aquariums te maken maar dan kunnen de vissen niet goed rondzwemmen.
Bedankt voor de reacties! @ raymondhoek, Dat ben ik met je eens, ik heb nog geprobeerd met Photoshop het verschil kleiner te maken, maar dat is niet echt gelukt :P @ Mark_23, De danio's en discusvissen zijn standbeelden, de rest zijn allemaal 'echte' vissen.
Semarang zoo
Deze onderwatertunnel verbindt het tropische deel met het rif deel.
Dit bassis bevat Stekelroggen, Kathaaien en Kreeften
Het rifdeel is nog niet af (daarom is het aquarium nog leeg...) De volgende update zal waarschijnlijk wat langer duren omdat ik meedoe met Marathon III op TRT.
Tot de volgende update!
PS: Dit is geen echte onderwatertunnel, dat is ook de reden dat het pad door de tunnel een iets andere kleur heeft dan het pad in de rest van het aquarium:)
Datum: Dinsdag, 05 Aug 2014, 17:24 | Bericht # 284
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Heel mooi! Jammer dat het geen echte tunnel is. Ik had gehoopt dat je me zou kunnen uitleggen hoe je zoiets moest maken Alsnog ziet het er erg mooi uit zeg. Het lijkt net een echte tunnel.
Semarang Zoo The first two aquariums of the Reef section contain Pennant Coralfish and Copperband Butterflyfish
Deze tank bevat oorkwallen
En deze ballonegelvissen
De volgende tank bevat Luipaardtrekkersvissen
Deze tank bevat kreeften.
De volgende tank bevat vele verschillende rifvissen.
Hier zien we Paletdoktorsvissen
Sikkel vlindervis
Gekroonde keizervis en Blauwgroen juffertjes
Driebandanemoonvis
Maskerwimpelvis
Koran keizervis
Ook deze tank bevat vele verschillende rifvissen
We zien hier Bloedvlek doktersvissen, Gele zeilvindoktersvissen, Rodezeedoktersvissen, Geelstaartzeilvindoktors, Witborstdoktersvissen en Gestreepte doktervissen
Dit is de koraalduivel tank
De laatste tank van het Aquarium bevat een Luipaardhaai, Verpleegstershaai, Grijze toonhaai en Adelaarsroggen.
Grijze toonhaai
Luipaardhaai
Adelaarsrog
Verpleegsterhaai
We zijn nu bij de uitgang van het Aquarium gekomen. Tot de volgende update!
Overview van het Aquarium. *PS: De Arapaima tank is leeg omdat ik vergeten was het spel op te slaan...
Datum: Vrijdag, 15 Aug 2014, 19:46 | Bericht # 286
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Super updaté's Thom! Had de updaté met de tunnel effe over het hoofd gezien, maar het ziet er in ieder geval super uit! Always look on the bright side of life!
Semarang Zoo We verlaten het aquarium en komen weer buiten. De voliere aan de rechterkant zullen we later bekijken, we gaan nu eerst de trap op. Wanneer we boven komen zien we het vogelbekdierverblijf.