ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ pretmachine, Mooie verbeteringen!!
Ik vind het toekan verblijf mooi gemaakt dooor die boomstammen in de hekken te plaatsen maar als ik dan de volgende foto met het gebouw zie, denk ik oei...
Je gebruikt te veel hekken op kleine ruimtes. ik zie dan : -scenery pack 2 -scenery pack 4 -palen hekken -brick wall pack (-wooden fences) Ik zou hier enkele hekken veranderen... Het verblijf van de bongo's vind ik er geweldig uitzien, met de rotsen en die boomstammen Ben benieuw naar het ringstaart verblijf! tof dat je iets met mijn kritiek op de hoogt hebt gedaan, ipv te verlagen, breng je de weg naarboven, mooi gedaan!! Ik vind het fossas verblijf mooi gedaan met het hoge gras, maar waar zijn ze?
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
bedankt voor jullie reacties krieke668: ik ben zelf ook niet tevreden met deze gebouw, ik heb weer nieuwe packs gedownload en hoop hier wat mee te kunnen doen het gaat zoiezo veranderen. De fossas hebben inderdaad wat hoge gras ga ik denk ik ook verandere ;), de fossas zijn er momenteel nog niet net zoals de luiaards alleen het hok van de fossas staat
grt pretmachine
Added (08 Apr 2012, 11:02) --------------------------------------------- vANDAAG Mega Update het zijn 2 updates in 1 de 1e gaat over venezia parco aquatico de 2e gaat over een nieuw park jullie zien wel waar het over gaat
Venezia Parco Aquatico
vandaag gaan we kijken bij het orca theater:
hier wat screens:
de wachtrij+bord:
het theater/show:
na de show kan je kijken bij de orcas: zien we eentje?:
we hebben 2 vrouwtjes en 1 mannetje
ook kan je onderwater kijken\:
-------------------------------------------------------------------------------------------------- Nieuwe dierentuin: Malorca wildlife zoo
E. P. Z. C -: breidt weer uit met 1 zoo. de compagnie vind nu dat ze genoeg zoos hebben en blijven dus uitbreiden in hun zoos in plaatsvan kopen: eerst de nieuwe zoo: het is vooral geinspireerd door blijdopr, berlin zoo & burgers zoo hier de ingang:
dan lopen we dit pad af:
hier een voliere misschien in de toekomst vogels erin:
dit pad is nog niet klaar (met verblijfen enzo) dus we lopen er nog niet heen.
we gaan naar links en komen bij de egels:
dan lopem we het pad af:
we komen bij een hek, dit is het toekomstige verblijf voor de gouden takins:
we lopen door en komen bij het eerste thema:
kings of the planets: je kan het zien als een roofdieren huis.
we lopen door de poorten en komen bij de pumas:
we lopen dan naar rechts en komen bij een hok van de leopards (in dit geval zwarte) dit hok is bestemt voor dieren die zwanger zijn:
we lopen naar binnen: en kijk nou bijna elke roofdier is binnen:
ook de leopards:
alleen de afrikaanse leeuwen zitten buiten:
we lopen weer naar buiten en komen bij het hoofdhok van de leopards:
aan de andere kant zitten de leeuwen:
de leeuwen hebben ook een apart hok om aan het verblijf te kunnen wennen, is ook bedoelt voor jonkies
Dit was het weer. reacties zijn welkom. grt pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
0
Vrijwilliger
bedankt allemaal
Vraagje van Malorca wildlife zoo
mallorca wildlife zoo van E. P. Z. C - European Pretmachine's Zoos Compagnies vraagt aan de meedemensen welke dieren ze graag willen zien in deze zoo, stuur gerust fotos van verblijfen van dieren. die ik een beetje kan namaken het liefst geen grote dieren/gebieden zoals een savvane want daar heb ik bijna geen ruimte meer voor :P aziatische olifanten of afrikaanse kunnen nog wel, kleinere dieren mag ook ;), en fotos van verblijfen van een andere zoo (in het echt) zijn ook welkom.
0
Vrijwilliger
Quote (hananas59)
ik wil wel een verblijf voor......................... landschildpadjes zien het liefst die van reptilia
ben er toevalig net mee bezig alleen dan voor andere schildpadden zal kijken of ik nog andere kan vinden ;)) http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo