Jonas' Tekeningen
nicole79anne
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 04:14 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Nice drawings reminds of the schliech people with the animal figures looks great!
Bericht Nice drawings reminds of the schliech people with the animal figures looks great! Bericht getypt door - nicole79anne Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 04:14
JowJonas
Datum: Woensdag, 12 Sep 2012, 21:30 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ nicole79anne , Thanks! Hier is een nieuwe tekening van mij, het is een fuut. Dit ben ik aan het tekenen in een boek waar ik meerdere vogelsoorten in wil tekenen. De linkerkant is eeen beetje wazig, komt door de plooiing in het boek. De andere tekeningen (parkieten & jager) zijn een beetje stilgevallen, maar ik zal ze zo snel mogelijk afwerken. Hopelijk vinden jullie het mooi! Groetjes, Jonas
Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht @ nicole79anne , Thanks! Hier is een nieuwe tekening van mij, het is een fuut. Dit ben ik aan het tekenen in een boek waar ik meerdere vogelsoorten in wil tekenen. De linkerkant is eeen beetje wazig, komt door de plooiing in het boek. De andere tekeningen (parkieten & jager) zijn een beetje stilgevallen, maar ik zal ze zo snel mogelijk afwerken. Hopelijk vinden jullie het mooi! Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 12 Sep 2012 om 21:30
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 12 Sep 2012, 21:48 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ JowJonas , Super mooie tekening! Echt cool (: Ben benieuwd naar mee. Wil je misschien een keer een dolfijn of een vissende kat tekenen? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ JowJonas , Super mooie tekening! Echt cool (: Ben benieuwd naar mee. Wil je misschien een keer een dolfijn of een vissende kat tekenen? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 12 Sep 2012 om 21:48
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 13 Sep 2012, 06:58 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ JowJonas , ziet er weer prachig uit jonas!! ik zou mischien wel de vogels op de achtergrond even inkleuren.. verder was het echt super!! gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ JowJonas , ziet er weer prachig uit jonas!! ik zou mischien wel de vogels op de achtergrond even inkleuren.. verder was het echt super!! gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 13 Sep 2012 om 06:58
hananas59
Datum: Donderdag, 13 Sep 2012, 16:18 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
cool ziet er leuk uit hopelijk maak je in dat boek nog mooie vogelsoorten (hoop stiekem op een renkoekoek)
Bericht cool ziet er leuk uit hopelijk maak je in dat boek nog mooie vogelsoorten (hoop stiekem op een renkoekoek) Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 13 Sep 2012 om 16:18
Cheeta7
Datum: Donderdag, 13 Sep 2012, 20:52 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wow, machtig mooi Jonas! Gewoon heel erg mooi. Echt super!
Bericht Wow, machtig mooi Jonas! Gewoon heel erg mooi. Echt super! Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 13 Sep 2012 om 20:52
JowJonas
Datum: Donderdag, 13 Sep 2012, 21:18 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Jeweetwelwie , Bedankt! Jouw voorstellen ga ik nog even achterwege laten, want ik moet nog een paar andere tekeningen afmaken. Later misschien @ Kit_Fisto , Bedankt! Maareu... De tekening is nog niet af, het kuikentje en de vliegende vogel moeten nog ingekleurd worden. @ hananas59 , Bedankt, maar ik was het vergeten te zeggen dat ik er een boek met uitsluitend Europese vogels ging maken. Misschien later ga ik nog wel andere continenten doen, als het een succes is ofzo @ Cheeta7 , Bedankt Groetjes, Jonas
Bericht @ Jeweetwelwie , Bedankt! Jouw voorstellen ga ik nog even achterwege laten, want ik moet nog een paar andere tekeningen afmaken. Later misschien @ Kit_Fisto , Bedankt! Maareu... De tekening is nog niet af, het kuikentje en de vliegende vogel moeten nog ingekleurd worden. @ hananas59 , Bedankt, maar ik was het vergeten te zeggen dat ik er een boek met uitsluitend Europese vogels ging maken. Misschien later ga ik nog wel andere continenten doen, als het een succes is ofzo @ Cheeta7 , Bedankt Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 13 Sep 2012 om 21:18
hananas59
Datum: Vrijdag, 14 Sep 2012, 15:21 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ JowJonas dan ben ik benieuwd naar de kerkuil en papegaaienduiker
Bericht @ JowJonas dan ben ik benieuwd naar de kerkuil en papegaaienduikerBericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 14 Sep 2012 om 15:21
JowJonas
Datum: Woensdag, 19 Sep 2012, 21:05 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ hananas59 , Haha, je hebt geluk want het volgende dier zal de kerkuil zijn! Hier is de fuut die nu volledig afgewerkt is, alleen moet ik het water nog iets meer uitwerken. Het hele boek gaat een soort vogelstudie-boek zijn, met studies van vogels in dus Groetjes, Jonas
Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 19 Sep 2012, 21:06
Bericht @ hananas59 , Haha, je hebt geluk want het volgende dier zal de kerkuil zijn! Hier is de fuut die nu volledig afgewerkt is, alleen moet ik het water nog iets meer uitwerken. Het hele boek gaat een soort vogelstudie-boek zijn, met studies van vogels in dus Groetjes, Jonas Bericht getypt door - JowJonas Toegevoegd op 19 Sep 2012 om 21:05
Cheeta7
Datum: Woensdag, 19 Sep 2012, 21:11 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Mooi, mooi... Schattig kuikentje! Je hebt trouwens een mooi geschrift
Bericht Mooi, mooi... Schattig kuikentje! Je hebt trouwens een mooi geschrift Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 19 Sep 2012 om 21:11