Dit is een contest die wel een tijd duurt, en je kan hier alleen aan mee doen als je lid bent van een werelddeel!! Dit hele evenement was een idee van be-like-water. De Olympsche werelddelen wedstrijd bestaat uit 6 onderdelen: - Avatar Contest (14-03 – 20-03) Stemmen niet meer mogelijk - Biome Contest (21-03 – 27-03) Stemmen niet meer mogelijk - Theme Contest (28-03 – 03-04) Stemmen niet meer mogelijk - ZTAO contest (04-04 – 10-04) - Designing Contest (11-04 – 08-05) (overgeslagen) - Contest of 19 Things (03-06 - 12-06) - Eind Contest (13-06 - 19-06)
Elke keer zal er een geruimte tijd van te voren in DIT topic komen te staan wat de regels etc zijn van de wedstrijden. De persoon van de ZTSF-crew van jou werelddeel moet ervoor zorgen dat alles op rolletjes verloopt. Het mag niet het geval zijn dat 1 persoon alles doet, en iemand anders niets!! Denk goed vooruit, en waar iemand goed in is. Het winnende werelddeel krijgt behalve uiteraard een titel ook nog iets anders, maar dat blijft een verrassing.
Voor elke wedstrijd die jou werelddeel wint krijgt het werelddeel 1 punt. De Zoo Tycoon Courant zal iedereen uitgebreid op de hoogte houden van dit evenement, dus hou ze goed in de gaten!!
Ga nu zo snel als mogelijk naar jou werelddeel, en kijk of er al een overleg topic is!! Zo niet, maak die dan snel aan, en bekijk wie welke contest doet.
Uitleg van volgende contest: Contest of 19 Things (03-06 – 12-06) Omdat ik in Maart 19 jaar ben geworden had Tigerkeeper voor de Azie leden een contest georganiseerd Waar ik zelf aan mee kon doen, dit is jammer genoeg een flop geworden, maar ondanks dat is het een leuk idee! Daarom zal deze contest nu als vervanging dienen, voor de designcontest. Ieder werelddeel mag dus weer een iemand uitkiezen, om voor zijn werelddeel te strijden!
Dit zijn de regels: - In deze contest staat het getal 19 in het bijzonder - Bouw iets wat met het getal 19 heeft te maken. - Maak er foto's van, tot minimaal 5+ een eventuele overzichtsfoto. - Het mag door slechts 1 persoon worden gemaakt - Overleggen is toegestaan. - De eind contest loopt af op 12-06 23:59 - Evt. Downloads zijn toegestaan. - De maximale afmetingen zijn 640px. X 480px. - Het plaatje dient in dit topic te worden geplaatst. - Vragen kunnen in dit topic worden gesteld.
@ IK, De plaatjes moesten tussen de: 100x100 en 140x140 liggen. Raymond heeft hier op het laatste moment nog aan herinnert. en jammer genoeg waren de andere avatars dus niet tussen deze groottes.
Er zijn wat problemen geweest achter de schermen waardoor vorige resultaten verloren zijn gegaan, gelukkig zijn de stem resultaten van de olympische werelddelen bewaard gebleven, echter zijn de credits hamsteren verloren gegaan, mensen die hieraan hebben mee gedaan worden verzocht even hier te kijken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
EUROPE
Dom Zoo te utrecht 9-4-11 14:37
daar is hij dan, de lang verwachte verbouwing in Dom Zoo (sinds mijn Zt2 crasde, heb ik het heel lang niet kunnen spelen) we beginnen bij de ingang, en tevens ook het hok van de sneeuwuil
er verblijft nu 1 paartje, maar er is een aanvraag geweest om nog 2 andere vrouwtjes te ontvangen
het volgende wat we zien zijn de Syrische bruine beren, 1m&1v
het laatste onderdeel bestaat uit een kleine rondledingsbaan
het is populair bij de kinderen, ja kan er in zitten en dan net wat hoger boven de grondzweven, ideaal om vlak bij de dieren te komen. er verblijven 3 soorten, het edelhert, de Auerhoen en de Wilde Kalkoen. wees niet bang, we hebben alleen 3 vrouwelijke edelherten zonder gewei, bovendien hebben deze dieren van kindsafaan in een kinderboerderij in Zweden geleefd, dus ze zijn niet gevaarlijk voor de kinderen.
dan als laatste het gehele europe-deel
ik hoop dat jullie het mooi vonden, en dat jullie genoten hebben
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
leuek update, het wordt nog heel spannend wie er gaat winnen . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel