Het gaat de laatste tijd op het ztsf veel over activiteit. Er zou te weinig gedaan worden en veel leden vertrekken. Natuurlijk vertrekken sommige leden maar we krijgen er ook steeds weer een aantal terug.
Om op het onderwerp activiteit verder te gaan heb ik een idee voor een nieuw contest:
Maak een interactief verblijf/verblijven voor een willekeurig dier/dieren waarbij de gasten actief worden betrokken.
De beoordeling van de inzending wordt door mij (Terdo) gedaan op de volgende punten.
- Originaliteit - Interactie met het publiek (de gasten) - Afwerking - Realiteit - Uitleg/verhaal
Op elk punt kun je maximaal 10 punten halen. Dat maakt dus in totaal maximaal 50 punten.
De regels van het contest:
- De inzending moet voor maandag 1 oktober 23.59 uur in dit topic geplaatst worden. - Downloads gebruiken mag maar hoeft niet. - De inzending mag uit maximaal 6 plaatjes bestaan en een uitleg/tekst/verhaal. (Dus niet meer plaatjes!) - Het gebruik van paint of een ander bewerkingsprogramma mag alleen voor omlijstingen. - Per persoon mag maar één keer ingezonden worden. - Iedereen (behalve Terdo) mag meedoen aan het contest.
Prijzen: Raymond heeft de demo van zijn nog niet uitgebrachte Bamboepack ter beschikking gesteld voor dit contest. Verder krijgt de winnaar een prijs in zijn of haar prijzenkast.
Wanneer er nog vragen zijn kunnen die ook in dit topic gesteld worden. Verder wil ik je veel plezier en succes wensen met dit contest Always look on the bright side of life!
@ Kit_Fisto en boerroel545, Met interactief wordt bedoeld dat de gasten bijvoorbeeld veel leren van het verblijf of dat ze iets bijzonders kunnen doen. Dus niet alleen kijken en doorlopen
@ legoman12324, Alleen de winnaar krijgt de prijs. Always look on the bright side of life!