@ raymondhoek,
Ik ben de overzichtsfoto gewoon vergeten te plaatsen. Hieronder staat die alsnog.
Daarnaast ben ik inderdaad nog bezig met het verblijf van mijn otters, maar de bassinmuren was ik zelf eigenlijk vergeten.
Bedankt
@ Laraatje2008,
Bedankt voor je reactie.
Hier is de overzichtsfoto:
Groetjes,
Jeweetwelwie
Added (25 Jan 2011, 23:41)
---------------------------------------------
We beginnen vandaag waar we de vorige x geëindigd zijn. Dat is bij de picknick plek van europa.
Die zie je hier aan de rechterkant.
Als we rechtdoor lopen zien we voor ons een tunneltje..
Dit is de overgang tussen europa en afrika!
We komen gelijk in Afrikaanse sferen
Rechts het dromedaris/fennik verblijf
De poort van afrika:
Als je doorlopen staan we aan de linkerkant boven aan een waterval
Hij ziet er mooi uit, maar toch gaan we verder het pad vervolgen
De heuvel af en je loopt tegen het volgende verblijf aan:
Dit is het verblijf van de thomson gazellen die inmiddels een jongen hebben. Later komen hier de giraffen bij.
Aan de rechterkant van de heuvel bevindt zich nog een voliere!
De struisvogels
We lopen terug, voor jullie verbeelding. Aan de rechterkant bevindt zich het verblijf van de thomson gazellen en aan de linkerkant komen we nu ook een verblijf tegen.
Heee! Dit is het verblijf van de waterval. En hier bevinden 2 diersoorten.. De mierencivetkat en de ringstaartmaki’s..
Ik dacht dat er nu nog een foto kwam maar kon hem niet vinden.. Daarom springen we even over naar een andere verblijf:
De stokstaartjes!!!
Ik heb afrika nu wel gezien en wil wel verder naar azie..
Alleen zoals je kunt zien wordt hier nog vol op gebouwd en zijn daarom alleen de verblijven klaar en nog niet de omgeving. Geniet dus eventjes van azie:
(sorry voor de witte tijger ik hoorde pas dat het niet mocht.. maar toen had ik deze mooie foto al. Daarom zie je hem hier wel maar heb ik hem inmiddels verwijderd uit mijn dierentuin
)
Nog eventjes een overzicht. Aan de linkerkant zit het mannetje tijger apart voordat ze elkaar af maakt.. En aan de rechterkant zit de rest + mannetje twee.
Een overzichtsplattegrond:
Laat maar weten wat jullie ervan vinden.
Groetjes,
Jeweetwelwie