ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hmm Ray, ik dacht dat zij dit bedoelde daarom poste ik de link. Jeweetwelwie je kan nooit voorspellen waar mensen op gaan reageren, ik krijg het altijd voor mekaar om een post te plaatsen waar maar 1 of 2 mensen op reageren terwijl ik het zelf spectaculair vind.
Ik heb weinig reacties gehad op ideeen voor een nieuwe update. Gelukkig was ik zelf wel heel creatief aan de slag gegaan. en zijn mijn foto's weer in het Kompas gekomen. Dit heb ik natuurlijk voor jullie ingescand!
Jammer genoeg neemt de krant elke keer alleen maar genoegen met foto's en tekst. Overzichtsfoto's daar doen ze niets mee.. Elke keer opnieuw stuur ik het in, maar jammer genoeg wordt het niet vermeldt!
Daarom ook deze keer weer, de overzichtsfoto:
Ik hoop dat jullie van deze update genoten hebben, en ik zie graag jullie reacties tegemoet.
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 11:17 | Bericht # 33
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
zekers vet, kost vast heel veel moeite omdat allemaal in elkaar te zetten! echt leuk dat je dat allemaal doet! ik vind je dierentuin steeds mooier worden, ik zie echt vooruitgang, en de onderwater tunnel is ook erg vet, je bent de enige dierentuin die kan gebruiken wat wel echt vet is! al met een erg kranig robuust optreden
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 13:21 | Bericht # 34
eagleeye
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
leuke dierentuin, erg leuk beplant en goed gebruik van downloads. ik vind het tijdschrift het kompas ook erg leuk bedacht. ook leuk bedacht met die nooduitgangen.
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 16:59 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Vet dat je die onderwatertunnel mag testen. De krant is ook erg leuk bedacht.
Maar nu even over de zoo zelf: Een erg mooi Europa gedeelte, en erg goed verzonnen. Daar zal vast veel werk in gezeten hebben. Bij het watergedeelte ook leuk dat je een benedenverdieping hebt gemaakt. Het gebied waar de wilde zwijnen in zitten is erg leuk ingericht, ook erg sfeervol; Net ofdat je in het bos zit! Erg mooi gebruik gemaakt van alle beplanting en decoraties.
Ziet er allemaal super goed uit. Wel zie ik jammer genoeg weinig van het Otterverblijf. Het onderwaterdeel vind ik ook echt super vet gedaan!! Ik kan niet wachten tot de volgende update.
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 21:18 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Leuke update. Het gebouw is echt heel leuk gemaakt, en alles ziet er tiptop uit. (Ik ben het niet helemaal eens met sommige beplantingen buiten en binnen, maar ieder zijn stijl zal ik maar zeggen. ) Vooral het onderwaterdeelte springt er echt uit, heel mooi gemaakt. Verder vind ik het raar dat de dieren in een kas zitten (onderwater gedeelte maakt niet zoveel uit). Eigenlijk vind ik dat alle dieren in de kas juist een buitenverblijf hadden moeten krijgen, de kas vind ik een beetje onnodig, en onrealistisch voor die diersoorten. Pokemon White team!
Datum: Zaterdag, 19 Maa 2011, 09:07 | Bericht # 40
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het watergebied prachtig. De werelddelen zijn ook leuk, alleen heb ik een vraag: waarom werkte je bij het begin zoveel naar de kanten toe . Maar verder vind ik het heel leuk gedaan.