@ catfreako, Misschien is het een idee om je foto's wat groter te uploaden want je kan het zo slecht zien en mensen zijn vaak te lui om op een plaatje te klikken.
Verder vind ik het mooie verblijven! Leuk gedaan zo met die loopbrug. Zelf vind ik het verblijf van de flamingo's niet zo mooi, en dan vooral door het gaas dat je ziet. Gaas ziet er zo onrealistisch uit. Flamingo's hebben dat helemaal niet nodig!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mooi hoor. Ik vind het savannegebied heel mooi gewordenen het bongoverblijf is ook heel mooi met veel beplanting en een goed oerzicht. Alleen doen sommige links het niet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Zebrazappo, sorry daarvoor, ik vind het ook jammer
Hart van Dierenland het nieuwsprogramma van Dierenpark Roermond
Het Dierenpark - Vandaag hebben twee bizons in het park gezorgt voor een flinke ramp. De dieren waren elkaar aan het opjagen totdat het fatale gebeurde, één van de bizons brak uit en ging richting het bouwterrein van het Europa-gebouw. Daar heeft hij ervoor gezorgt dat materiaal kapot ging, en heeft ook een stuk van de loopbrug van zijn eigen verblijf voor een deel laten instorten. Verzorgers konden het dier net op tijd verdoven voordat hij naar de steenbokken en moeflons ging. Er zijn geen foto's gemaakt van de uitbraak en vernielingen De directie gaat nu beslissen of het verblijf moet worden verandert in een vallei, om te zorgen dat dit niet weer gebeurt. Ook is het afronden van het Europa-gebouw nog zeker niet aan orde. We hopen dat het af is vóór de nieuwe update. Daarom, tot de volgende keer met hopelijk goed nieuws.
Bericht veranderd door: catfreako - Zaterdag, 07 Mei 2011, 10:40
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 20:48 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hart van Dierenland het nieuws-programma van Dierenpark Roermond
- Het Park De Bizon heeft na wat reken meer schade aangericht dan goed voor ons was. We hebben de grond in het Zuiden verkocht aan een man die daar een golofbaan aan wilde leggen. Toen zijn we naar het terrein gegaan waar vorig jaar de jubileum jamboree van Scouting werd gehouden. Daar was relatief ook meer ruimte. In de komende updates zal het park geshowd worden. Dat gaat per werelddeel. We lichten een tipje van de sluier op: het eerste continent is Europa Misschien komt de Europa-update vanavond al.........
-- Deze update is helaas verloren gegaan bij een ongelukje met imageshack--
Het ziet er super uit, maar zoals je van deze persoon gewent bent is hij altijd uit op perfectie, dus ik heb wel een tip voor je. Probeer voortaan overal eens heuvels te maken, want ook in binnen verblijven kunnen kleine hevels. Voor de rest ziet het er echt tip top uit hoor. Ik denk dat al je dieren erg tevreden zijn.
Mooie update Wel vind ik het jammer van de verhoogde paden met die boomstammen. Op dit moment moeten de bezoekers heel moeilijk door die palen heen kijken Misschien kan je hier iets op bedenken?
Ik vind het leuk dat je gebruik maakt van verschillende technieken. Ik ben het ook nog wel een beetje eens met Raymond dat heuvels niet verkeerd zijn Zorgt voor een leuk effect op je foto's en voor je bezoekers om te kijken in de verblijven
Datum: Zaterdag, 28 Mei 2011, 18:51 | Bericht # 10
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind je park echt geweldig. Alleen ben ik het net zo als Jeweetwelwie eens dat je het verblijf van de zwijnen niet zo goed kan zien. Terwijl het zo mooi verblijf is . Maar het vossen verblijf is mijn favoriet door de aanleg van het verblijf. Ga zo door. Groetjes Niels