ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie, ja bij de rode lynxen zie ik nu ook dat komt omdat het de achterkant is en was het vergeten en bij de gazelle's is het binnenverblijf daar wil ik nooit zoveel beplanting omdat je dat in het echt ook niet ziet
@ iedereen de update zal hoogswaarschijnlijk vanavond niet meer zijn omdat mn spel net vastliep
4
Onderdirecteur
update
we waren vandaag weer in Animals Paradise
we namen een kijkje in het nieuwe bouwgebied tot onze verbazing waren de stokstaartjes verdwenen en kon je ook niet meer bij de afrikaanse wilde hond komen
bij de afrikaanse wilde hond word ook bekeken naar uitbereiding of een nieuw plein
wel was het nieuwe savanne indoor verblijf af en ook de brug over de vlakte was af deze gaat dus de giraffen tegenhouden maar laat de zebra's enz. door
je kunt het binnenverblijf op 2 manieren bekijken
oog in oog met de giraffen
en een overzichts etage
overvieuw
DE SAVANNE IS EEN BEETJE OVERBEVOLKT !! EN WE HEBBEN HET ZO REALISTICHS MOGELIJK PROBEREN TE MAKEN dus het lijkt misschien klein
dan nu terug naar de vlakte er is een groot stuk bijgekomen omdat het 2e binnenverblijf is gesloopt
overvieuw afrika
dan nog even naar de otters
het binnenverblijf
uder-water vieuw
de beplanting is nog in aanbouw
geboortes
een gnoe'tje we verwachten nog 3 vriendjes!!!
giraffe
ook een babyboom hier verwacht ze zullen alle 3 bevallen!
verder vewachten we ook ons eerste bengaalse tijger jong!!!!
en ook staat er weer een bevalling bij de leeuwen in de agenda myrza en king hebben de zoo verlaten, zij waren ons eerste leeuwen paar ze hebben 5 nakomelingen gehad die allemaal naar een andere zoo zijn nu is er dus een ander fokpaartje met een van hun jongen
4
Onderdirecteur
@ Real_thomas, bedankt voor je stem
1. I 2. 3. 4.
nog een keer uitleg over het masterplan van afrika de nieuwe savanne is intussen al volop in de bouw MAAR we hebben grotere plannen met afrika bijv een vergroot en vernieuwd verblijf voor de afrikaanse wilde honden ook zal crocodile paradise een soort van uitbereiding van afrika worden met krokodillen uit de afrikaanse rivieren ook komen in de kas de klipspringers in een verblijf samen met de stokstaartjes het word een kopje verblijf met een rots waar de dieren op kunnen klimmen
GROOT NIEUWS
zeeschildpadden zijn onderweg naar animals paradise het aquarium zal na afrika het project worden we zullen het op een geheime wijze gaan indelen ik wil hier nu nog niet te veel over kwijt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ timo13, ik zie dat jij de zd downloads ook hebt gezien ik vindt alles wel leuk beplant... het onderwaterzicht met de otter is leeuik geklikt je eetplaats is wel enorm maar komt me bekent voor, een vorige update? toch een beetje kritiek, ik vind je binnenverblijf nog al gemaakt als of zt2 ieder moment kon uitvallen(rap in elkaar gestoken) ik dank niet dat er daar veel gelukkige dieren zitten...
verder ben ik natuurlijk beniewd naar je volgende project...
4
Onderdirecteur
@ krieke668, nee hoor ik heb het echt niet zomaar in elkaar gezet het ziet er misschien wat klein uit maar zoals ik al zei: ik wil het graag realistisch doen en kijk maar is in de binnenverblijven van burgers of andere parken daar zijn maar een paar 'grote' verblijven en de rest zijn allemaal kleine verblijven voor bijv mannetjes of zwangere dames die staan bij mij ook zo verdeeld maar ik vind het zelf ook wat te druk dus er moeten wel wat dieren weg dat klopt!
ik zal me even voorstellen, ik ben de nieuwe verslaggeven van animals paradise omdat eigenaar timo13 het druk heeft met de dierentuin runnen zal ik vortaan de updates doen en verslag erbij geven
vanmorgen kreeg ik dit bericht van timo13
daaronder stond: zou je een update willen maken want een deel van de savanne is al af omdat de dieren stresste in het binnenverblijf, ook zijn de contouren van crocodile paradise al zichtbaar!
dus binnenkort staat er weer een update op het programma!