@ timo13, Heb je wel eens gehoord dat dieren bewegen? Als die bewegen zal de water ook bewegen en daardoor komen er golven. Als het dus onder de rand blijft voorkom je dat het er over heen gaat!
@ NielsGuchelaar, Bedankt voor je reactie. Nee, ik wist niet welke ik daar zou moeten doen ^^
Zoo Palace
Welkom bij ZOPALA, Tijdens ons bezoek konden we de vorige keer helaas niet doorlopen en we hoorde dat het haaien deel in aanbouw was.
We beginnen daarom deze update aan het eind van de roggen. Als eerste lopen we recht door en we komen dan gelijk al een verblijf tegen.
Wat zien we daar nou?
Dat is een doejong!! Ze is wel eenzaam. Misschien kan er binnenkort wel een mannetje komen?
We lopen door..
en komen bij de splitsing. We besluiten eerst rechtdoor te lopen en daarna links het gebouw in te gaan.
We vinden hier een moeras verblijf? Die zijn we nog niet echt tegen gekomen.
Het zijn de sierlijke flamingo's!
Toen het al wat donkerder werd, besloten we het gebouw in te gaan.
In het midden vond je een voelpoel. Aan de linker kant en de rechterkant haaien. Ik krijg een soort panorama idee jullie ook?
Links zitten de zandbankhaaien! In de toekomst zullen hier ook nog de tijgerhaaien bij komen, maar deze zijn helaas nog onderweg richting Zoo Palace.
Aan de overkant zien we de andere haai al zitten:
Het zijn de walvishaaien
De uitzending is weer ten einde komen. Volgende keer in ZOPALA: Maak kennis met de manenwolf. Welke dieren komen er nog meer aanbod? Vertel het Saar en maak kans op een prijs in Zoo Palace!
He, mijn telefoon trilt.... Wacht even jongens! Een berichtje van Saar!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie, ik snap dat wel maar nu vind ik het al veel realisticher bijvoorbeeld bij de doejong zit er nu eeen mooi stukje tussen maar op die eerste foto is het bassin maar voor de helf gevuld met water?, als je de bassin muren dus iets lager maakt is het meteen realisticher dit is dus wat ik wouw uitleggen, de bassins moeten ook niet nok vol zitten want dan krijg je dus het verhaal van nat worden
nu over de update
leuke update, vooral het flamingo verblijf is lekker begroeit, goed! ook het zandbankhaaien bassin is lekker beplant en ziet er heel groen uit maar is er maar een walvishaai? en mischien is het bij de doejong wel leuk om de bassinwand op een of andere manier weg te werken? ik vind het echt leuk om naar je update's te kijken vooral het veraal er omheen en hoe je de volgende update aankondigd nu weer met een telefoon! echt leuk verzonnen gr timo13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Jeweetwelwie, ziet er top uit, ik vindt het leuk hoe je die sfeer in je park creëert door het gebruik van al die bomen en planten, en zeker die overhangende palm verder vind ik het ook mooi dat je ja aquariums niet det diep zijn en mooi beplant(en hoog), het vult je verblijf heel mooi!!! je dieren zien er echt gelukkig uit,
ik zou wel misschien wat glas in het dak leggen, want het is een beetje donker( maar is is misschien juist de bedoeling)
verder vind ik het bericht wel origineel... en ja ik heb er van genoten!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb al een poos niet meer op ztao gezeten, maar ik MOET hier gewoon op reageren. Echt supervet gemaakt! Echt heel mooi dat parkje bij de doejongs, of wat het ook mogen wezen. Ook het flamingoverblijf is supermooi, ik zou het zelf nooit zo mooi kunnen maken. groetjes Quinten
Persoonlijk vond ik dit niet een van je beste verblijven Ik vond de aquaria erg plat en niet al te groot. Gelukkig heb je het wel allemaal erg goed aangekleed. En tja, het kan niet altijd een kunst werk zijn.