ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ catfreako, @ Moonya,
Haha ik vind het gewoon lelijk xD
je zult veel beter van me kunnen verwachten
@ catfreako, het vernieuwde huis wordt véél groter. bedankt!!
@ Moonya, bedankt!!
Gr.Thomas
Added (08 Jul 2012, 15:38) --------------------------------------------- (gelukkig kan je niet bumpen in je eigen topic xD)
Ik heb de zoo geremaked en ik heb nu drie verblijven af die ik jullie ga showen. De eerste update!
UPDATE 1: ZOA
De geschiedenis van de ZOA is raar. Het begon toen ene michael jones (verzonnen naam) in de regering kwam. Hij zei dat er in Afrika wat meer om de dieren gedacht moest worden. Hij richtte een opvang op; de ZOA. De dieren die in beslag worden genomen door de regering zouden daar komen. Het ging goed en er kwamen meer opvangen. Maar de inwoners konden de opvangen niet betreden. Daarom kwam er de ZOA zoo. Zij werden ook lid van de ZTAO.
Foto's:
De ingang We gaan de hoek om, in de verte ijsberen het gebouw naast de ingang is het binnenverblijf voor caracals (nog niet in de zoo) We komen aan bij het buitenverblijf van de caracals. eerste kijkpunt, het verblijf is nogal leeg omdat de caracal een woestijndier is. We lopen verder, voor ons het onderwaterkijkpunt van de ijsberen. Het tweede kijkpunt Het onderwaterkijkpunt van de ijsberen (let niet op de half zwevende bank ) Een kijkruit bij de ijsberen [img]http://imageshack.us/photo/my-images/708/enlargeda.jpg/[/img] We zijn een heuvel op gelopen en zijn nu in een huisje. Het derde kijkpunt van de ijsberen We lopen de heuvel af en gaan de brug op (rechts achter de schermen gebied) Op de brug. Het verblijf vanaf de brug gezien Dichter bij de reling We zijn de brug weer afgelopen. En als laatste deze ground-view
Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Ik zou het fijn vinden als je reageert en/of wat kritiek geeft.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
prachtig! je hebt mooi beplant en de hokken zijn goed ingedeeld! de onderwaterview was ook erg mooi alleen krijg ik een benauwd gevoel als ik er naar kijk. het is nogal smal. maar verder erg mooi gemaakt!
Curator
Harry, leuk dat je het mooi vind! Ik heb het smal gemaakt omdat het een beetje op een rots afdaling moest lijken. Maar als dat niet zo was had je volkomen gelijk. Bedankt voor je reactie!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wow, dit is mooi Die onderwaterview vind ik echt prachtig, eigenlijk vind ik het hele ijsberenverblijf mooi ^^ Je caracalverblijf vind ik ook heel mooi. Je gebruikt, vind ik, iets teveel dezelfde palmboom met beplanting, maar verder heb je goed beplant. Ik hoop dat je volgende update net zo mooi is ^^! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Curator
Olaf, bedankt voor je reactie! Je hebt gelijk over de palmbomen. Ik zal er een paar vervangen door een andere soort Mijn volgende update gaat lang op zich laten wachten (vakantie )
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Dit ziet er gewoon super uit!! Leuk dat er zo'n doorlopende stijl in je gebouwen zit, ook leuk dat je de bankjes in het gras zet! Het verblijf voor de caracals ziet er gaaf uit! En het ijsberen verblijf is al even goed!!