ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Welkom in een nieuwe zoo in een deel van Londen, Wimbledon! Naast het Wereldkampioenschap tennis waar het district zo bekend voor staat, is er ook een andere attractie. In 1954 werd er een stuk land gekocht door een persoon die gefascineerd was door Exotische dieren. Hij kocht het land, kreeg een bouwvergunning en toestemming van de regering om een klein dierenparkje op te startten. 5 jaar lang was het een heel beroemde zoo, en zeer geliefd door de inwoners van Wimbledon. Daarna was er echter een probleem. De eigenaar ging blut omdat de regering hem niet meer wou betalen, en dus moest het parkje stop gezet worden, waarna alle dieren naar andere, grotere zoos gestuurd werden. 3 jaar geleden was er een landschapsarchitect, Dhr. Anton C., een nieuwe locatie voor een project aan het zoeken, toen hij opeens op een 62-jaar oude krant stuitte, waarin een advertensie stond voor een klein parkje in Wimbledon. De dag erna nog is hij gaan kijken naar de kleine dierentuin, en hij was direct verkocht. 'Ik moet dit park gewoon renoveren' waren de beroemde woorden van de architect. En zo gezegd, zo gedaan, want een maand later nog waren er al plannen getekend voor een uitgebreid meer, een Savanne, en een heel quarantaine-centrum. Exact 3 jaar daarna, op 15 Januari 2012, was het park bijna volledig gebouwd, en op die dag werd het park geopend. Welkom in Wimbledon City Zoo!
Update 1: Ingang+Flamingo Lake:
Welkom in de zoo! Het eerste wat we zien is een groot meer en de ingang.
We wandelen dichterbij en zien dat het verblijf bewoond wordt door een groepje (3.2.0) Flamingos en 2(1.1.0) Grijze Kroonkraanvogels.
We draaien rond, en zien dat er ook nog een kleinere vijver is, aan de andere kant van de ingang. Hierin wonen 3(1.2.0) Pauwoog Zoetwaterroggen.
Hierna zien we de ingang, en gaan we naar binnen. Direct nadat je binnen komt kan je een flesje water kopen of geld afhalen.
We kunnen rechtdoor lopen, naar een klein gebouwtje, of rechts, naar een andere kijkplaats van het flamingo-verblijf. We gaan eerst naar rechts.
En dat was de eerste update! (Ik weet het, niet echt mijn beste zoo ooit, maarja...)
De kraanvogel is gemaakt door Ludozoo, en is alleen beschikbaar voor VIPs op TS. Ik wil geen vragen hierover via pm of in het 'Waar kan ik deze download vinden'-topic. Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Zondag, 15 Jan 2012, 21:07
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Niet je beste zoo ooit zegt 'ie dan. Gast, dit is echt mooi. Het enige minpuntje is dat er in meer vrij weinig beplanting is IN het verblijf. Er buiten is genoeg, maar binnenin zou ik toch wat enkele graspollen of enkele varens ofzoiets plaatsen. Voor de rest echt mooi hoor, Dhr. Anton C.
David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Zondag, 15 Jan 2012, 21:08
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dat heb ik expres zo gedaan xD In echte zoos is er ook bijna geen beplanting in watervogel-verblijven, omdat de vogels zich anders niet gemakkelijk kunnen verplaatsen. Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Zondag, 15 Jan 2012, 21:10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit! Vind het roggenverblijf er mooi uit zien! Alleen ben ik het wel eens met David dat er wat meer beplanting kan in het flamingoverblijf. Verder goed gedaan!
Edit Zag je bericht nog niet. Maar misschien wat boomstammen ofzo?
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Zondag, 15 Jan 2012, 21:12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Prachtig man, echt mooi! (wow, dit Nederlands praten op fora is wel ff wennen zeg xD) Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Tigerman/Anton@ Geweldige update Tigerman, ik moet zeggen dat de verblijven er goed uitzien en buiten de verblijven ook zeer goed beplant. Dus samengevat een super eerste update Ik kan dus ook niet wachten tot de volgende update!
Niels, McCamel@ Ik moet Tigerman toch echt gelijk geven met de beplanting! Maar ik moet wel zeggen dat de verblijven meestal kleiner zijn...