ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Hey ik ga hier ook beginnen met mijn ZTAO Zoo! Namelijk Zoo Savanna Park Eastern Skies Hier de eerste foto's van de dieren die ik al heb tot nu toe en dat is maar één verblijf maarja... Hier een overview En de ingang Hier is het uitkijkpunt Een speciale witte zebra! En nog een struisvogel Een Gazelle De zebra baby! En nog een overzicht van het verblijf in bezoekers modus Dat was de update tips en reacties altijd welkom!
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Dinsdag, 28 Feb 2012, 21:31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ziet er al leuk uit!! wanneer je op de afbeelding klikt staan er 4 links, je moet die voor forum(1) pakken... met namen ben ik niet zo heel goed, ik had gewoon mijn handen op mijn toetsen bord laten vallen, en dan krijg je van die rare namen (zie mijn banner) ik ben beniewd naar meer!!
ik zie aldat de foto net is aangepast...
Bericht veranderd door: krieke668 - Woensdag, 18 Jan 2012, 17:46
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er al leuk uit! Leuke ingang, goed in het verblijf beplant. Misschien wat meer beplanting buiten het verblijf. Wat afwisseling in rotsen. En dan komt het goed!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Nee niet echt @ NielsGuchelaar, want er zitten 2 struisvogels, 3 zebra's en 2 gazelles in en de struisvogel is al drachtig geweest en heeft 8 jongen gebaard en ze hadden alle 8 te weinig ruimte!
Added (18 Jan 2012, 16:56) --------------------------------------------- O ja weet iemand nog een goede naam?
Added (18 Jan 2012, 20:46) --------------------------------------------- In de volgende update nandoe en doodshoofd aapjes verblijf
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja leuk ingang met die hekjes en leuke dieren heb je. En het dierenverblijf ziet er mooi uit met die rotsen en een mooie vorm. Ga zo door en groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Het ziet er goed uit. Wel mis ik het echte safari gevoel wat ik normaal wel leuk vind bij deze soorten. Maar dat kan ook gewoon jou bouwstijl zijn. Voor de rest kan ik niet wachten tot de volgende update.