Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

De vier getijden
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 22:23 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ziet er leuk uit!
Je verzint hele leuke namen!
Misschien een water reskin?

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~

Bericht veranderd door: Real_thomas - Zaterdag, 03 Maa 2012, 22:24
Berichtziet er leuk uit!
Je verzint hele leuke namen!
Misschien een water reskin?

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 22:23
Moonya
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 23:34 | Bericht # 22   
Moonya 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Parkeerhulp

die heb ik al, maar k merk er nog niet veel verschil van %)

Berichtdie heb ik al, maar k merk er nog niet veel verschil van %)

Bericht getypt door - Moonya
Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 23:34
timo13
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 23:43 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ Moonya, je moet ook bij de spelinstellingen het water detail op: zeer hoog zetten ;)

Bericht@ Moonya, je moet ook bij de spelinstellingen het water detail op: zeer hoog zetten ;)

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 23:43
krieke668
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 00:20 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

het ziet er goed uit,

ik heb nog wel een hint voor dat hek dat zo scheef staat (pic1)
als je basin muren gebruikt kan je dit mooi tot boven toemaken, doordat deze steeds horizontaal blijven...

^_^
Berichthet ziet er goed uit,

ik heb nog wel een hint voor dat hek dat zo scheef staat (pic1)
als je basin muren gebruikt kan je dit mooi tot boven toemaken, doordat deze steeds horizontaal blijven...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 00:20
Moonya
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 00:48 | Bericht # 25   
Moonya 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hier komt de volgende update, en met trots mag ik de nieuwste afdeling van mijn dierentuin openen (tromgeroffel):
Brandend zand, een tour over Egypte en de Nijl in het bijzonder.

De ingang is deze maal niet helemaal hetzelfde als de andere, maar past wel geheel bij het thema

Bij het binnenkomen zien we de waterbron, bron van alle leven in de woestijn, en in dit geval ook van de beschaving.

Voor we verder gaan kunnen we een kleine tussenstop houden

Het dorpje Karnak heeft enkele mooie dingen te bieden zoals een moskee of twee.

Bij de Ali Baba Grill kun je een heerlijke mousaka of baklava eten terwijl het theehuis je voorziet van een potje thee en een potje schaken.

Vanuit de Horus Gazebo heb je een mooi uitzicht op de hangende tuinen fontein

We laten de beschaving achter ons en komen bij een kleine oase in de woestijn waar mens en dromedaris zich naar hartelust kunnen laven.

De bedoeinen, een vredelievend woestijnvolkje, bieden je een koele verfrissing, een shish kebab, wat lekker tropish fruit, een souveniertje of een mooie hennabeschildering aan.

Wanneer het donker wordt, en koud in de woestijn, ben je welkom om aan te schuiven aan een lekker warm vuurtje.

De dromedarissen van de bedoeinen mag je gerust eens aaien, ze doen echt niks.

de grens van de woestijn is bereikt, en het begin van de Nijl in zicht.

Op dit moment hebben we enkel wat flamingo's en kluten rond lopen in het Nijlgebied, maar we hopen later uit te breiden met andere dieren.

Na een mooie wandeling komen we aan bij een replika van Shedet, beter bekent als Krokodilopolis. Volgens de overlevering werd deze gesticht door de eerste Pharao van Egypte, Menes. Het verhaal gaat dat hij op die plek werdt gered door een krokodil toen hij bij een jachtpartij door zijn eigen honden werd aangevallen. Hij richtte Shedet op als heiligdom en beschermplaats voor de krokodillen en later werd het het cultureel centrum van de krokodillengod Sebek.

Er zijn 3 ingangen waar je binnen kunt gaan, de hoofdingang en 2 zij-ingangen.

In het midden bevind zich de krokodillenput, waar, volgens de overlevering, mensen werden geofferd aan Sebek om hem gunstig te stemmen. Geen idee of dat werkte, maar je hield er wel dikke krokodillen aan over want in een bruisend cultuurcentrum had je genoeg misdadigers, bedelaars (en mensen die je kwijt wilde als je geld genoeg had) die je kon offeren.

Op de gerieflijke bankjes kun je lekker op je gemak naar de kroko's kijken die het zonder mensenvlees maar wel met vis en kip moeten stellen. Voorlopig klagen de krokjes nog niet :p .

Gaan we verder kun je zelf ook genieten van een slokje en een brokje met mooi zicht op de krokodillenput.

Nog een laatste blik op de waterkant van het geheel.

Zo, dit was weer het einde van deze tour, ik hoop dat je ervan hebt genoten. Vergeet ook niet om af en toe mijn trades eens te bekijken, en voor de liefhebbers de kaart van mijn dierentuintje.

Bericht veranderd door: Moonya - Donderdag, 08 Maa 2012, 00:50
BerichtHier komt de volgende update, en met trots mag ik de nieuwste afdeling van mijn dierentuin openen (tromgeroffel):
Brandend zand, een tour over Egypte en de Nijl in het bijzonder.

De ingang is deze maal niet helemaal hetzelfde als de andere, maar past wel geheel bij het thema

Bij het binnenkomen zien we de waterbron, bron van alle leven in de woestijn, en in dit geval ook van de beschaving.

Voor we verder gaan kunnen we een kleine tussenstop houden

Het dorpje Karnak heeft enkele mooie dingen te bieden zoals een moskee of twee.

Bij de Ali Baba Grill kun je een heerlijke mousaka of baklava eten terwijl het theehuis je voorziet van een potje thee en een potje schaken.

Vanuit de Horus Gazebo heb je een mooi uitzicht op de hangende tuinen fontein

We laten de beschaving achter ons en komen bij een kleine oase in de woestijn waar mens en dromedaris zich naar hartelust kunnen laven.

De bedoeinen, een vredelievend woestijnvolkje, bieden je een koele verfrissing, een shish kebab, wat lekker tropish fruit, een souveniertje of een mooie hennabeschildering aan.

Wanneer het donker wordt, en koud in de woestijn, ben je welkom om aan te schuiven aan een lekker warm vuurtje.

De dromedarissen van de bedoeinen mag je gerust eens aaien, ze doen echt niks.

de grens van de woestijn is bereikt, en het begin van de Nijl in zicht.

Op dit moment hebben we enkel wat flamingo's en kluten rond lopen in het Nijlgebied, maar we hopen later uit te breiden met andere dieren.

Na een mooie wandeling komen we aan bij een replika van Shedet, beter bekent als Krokodilopolis. Volgens de overlevering werd deze gesticht door de eerste Pharao van Egypte, Menes. Het verhaal gaat dat hij op die plek werdt gered door een krokodil toen hij bij een jachtpartij door zijn eigen honden werd aangevallen. Hij richtte Shedet op als heiligdom en beschermplaats voor de krokodillen en later werd het het cultureel centrum van de krokodillengod Sebek.

Er zijn 3 ingangen waar je binnen kunt gaan, de hoofdingang en 2 zij-ingangen.

In het midden bevind zich de krokodillenput, waar, volgens de overlevering, mensen werden geofferd aan Sebek om hem gunstig te stemmen. Geen idee of dat werkte, maar je hield er wel dikke krokodillen aan over want in een bruisend cultuurcentrum had je genoeg misdadigers, bedelaars (en mensen die je kwijt wilde als je geld genoeg had) die je kon offeren.

Op de gerieflijke bankjes kun je lekker op je gemak naar de kroko's kijken die het zonder mensenvlees maar wel met vis en kip moeten stellen. Voorlopig klagen de krokjes nog niet :p .

Gaan we verder kun je zelf ook genieten van een slokje en een brokje met mooi zicht op de krokodillenput.

Nog een laatste blik op de waterkant van het geheel.

Zo, dit was weer het einde van deze tour, ik hoop dat je ervan hebt genoten. Vergeet ook niet om af en toe mijn trades eens te bekijken, en voor de liefhebbers de kaart van mijn dierentuintje.

Toegevoegd op 08 Maa 2012 om 00:48
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 01:14 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@moonya,
Mooi verhaal je hebt duidelijk aan alles gedacht.. Ik vind alleen de kluten en flamingo's niet zo goed daar passen.
Jammer genoeg komen de bezoekers niet overal aangezien er geen paden zijn, op de plattegrond te zien.

Ondanks dat echt een mooi verhaal en super aangekleed!
De drommedarissen kunnen lekker hun gang gaan in de natuur!

Groetjes,
Jeweetwelwie

Bericht@moonya,
Mooi verhaal je hebt duidelijk aan alles gedacht.. Ik vind alleen de kluten en flamingo's niet zo goed daar passen.
Jammer genoeg komen de bezoekers niet overal aangezien er geen paden zijn, op de plattegrond te zien.

Ondanks dat echt een mooi verhaal en super aangekleed!
De drommedarissen kunnen lekker hun gang gaan in de natuur!

Groetjes,
Jeweetwelwie

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 08 Maa 2012 om 01:14
Moonya
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 01:21 | Bericht # 27   
Moonya 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

tja, ik ben nog op zoek naar onzichtbare paden, iets wat designers tot nu toe blijkbaar nog niet aan hebben gedacht te ontwikkelen. Het is de bedoeling dat de natuur zichtbaar blijft in dit stukje, alsof je zo door de woestijn en langs de Nijl loopt zonder pad. Enne kluten en flamingo's kun je overal aan de oevers van de nijl vinden, dus in welk opzicht passen ze niet?

Berichttja, ik ben nog op zoek naar onzichtbare paden, iets wat designers tot nu toe blijkbaar nog niet aan hebben gedacht te ontwikkelen. Het is de bedoeling dat de natuur zichtbaar blijft in dit stukje, alsof je zo door de woestijn en langs de Nijl loopt zonder pad. Enne kluten en flamingo's kun je overal aan de oevers van de nijl vinden, dus in welk opzicht passen ze niet?

Toegevoegd op 08 Maa 2012 om 01:21
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 09:49 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Moonya,
Oke, dat wist ik niet! Ik dacht dat kluten meer bij kustgebieden echt voorkwamen dan in zo'n gebied langs de nijl.
Haha ja ik begrijp het wel, nouja hopen dan dat designers het uitbrengen!

Ik vind het echt heel leuk, hoe je het aangekleed hebt!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Moonya,
Oke, dat wist ik niet! Ik dacht dat kluten meer bij kustgebieden echt voorkwamen dan in zo'n gebied langs de nijl.
Haha ja ik begrijp het wel, nouja hopen dan dat designers het uitbrengen!

Ik vind het echt heel leuk, hoe je het aangekleed hebt!

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 08 Maa 2012 om 09:49
ZTD
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 10:38 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

In het ZTD is een bericht over jouw Zoo geplaatst.
Je kan hem HIER bekijken.

Groetjes,
Zoo Tycoon Dagblad

Kijk snel op ZTD! Klik op de banner hierboven!
BerichtIn het ZTD is een bericht over jouw Zoo geplaatst.
Je kan hem HIER bekijken.

Groetjes,
Zoo Tycoon Dagblad

Bericht getypt door - ZTD
Toegevoegd op 08 Maa 2012 om 10:38
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 08 Maa 2012, 16:55 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik vind het grappig dat je de nijl en Egypte erbij betrekt, dat maakt het net echt. Goed gedaan, dat er geen padden liggen denk ik dat komt nog. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk vind het grappig dat je de nijl en Egypte erbij betrekt, dat maakt het net echt. Goed gedaan, dat er geen padden liggen denk ik dat komt nog. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 08 Maa 2012 om 16:55
Search:

Hosted by uCoz