Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Dierenpark de Aap
Olaf2000
Datum: Zaterdag, 07 Jul 2012, 22:00 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Jeej, ik ben ook begonnen aan ZTAO!
Mijn park heet 'Dierenpark de Aap'. Voorlopig hebben we nog geen dieren, maar wel een ingangsgebouw!

Als je uit de auto stapt, zie je dit.

Zoals je ziet, is een deel van het gebouw met een glazen dak en het andere deel met een dak met dakpannen.

En de andere kant is... precies hetzelfde! Het gebouw is namelijk symmetrisch, met aan elke kant vier kassa's, zodat je zeker weet dat je geholpen wordt.

En het totaalplaatje vanuit het midden van de gang.

Eén van de kassa's, maar dit moet bekend terrein zijn, want bijna iedereen maakt ze zo.

En een jump, dit is een poortje dat vanaf het personeelsgedeelte naar een kassa leidt.

En het personeelsgedeelte achter de kassa's. In de toekomst komen hier nog bankjes, zodat de personeelsleden comfortabel hun lunch kunnen opeten.

Een kassa van binnen.

Hekjes ter afscheiding, er wordt hier druk gebouwd. Het is de bedoeling dat er een kleine tropenkas vast wordt gebouwd aan het ingangsgebouw. Deze kas bevat ook een restaurant. Ik zoek nog naar tropische dieren, meer info hierover vind je in mijn trade!

En dan nog een totaalplaatje vanaf het gebied waar wordt gebouwd:

Overzichtsfoto en plattegrond volgen later, ik heb Zoo Tycoon nu namelijk afgesloten en ben te lui om het opnieuw op te starten (A)

Mah Trade-topic

Graag reacties :)

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtJeej, ik ben ook begonnen aan ZTAO!
Mijn park heet 'Dierenpark de Aap'. Voorlopig hebben we nog geen dieren, maar wel een ingangsgebouw!

Als je uit de auto stapt, zie je dit.

Zoals je ziet, is een deel van het gebouw met een glazen dak en het andere deel met een dak met dakpannen.

En de andere kant is... precies hetzelfde! Het gebouw is namelijk symmetrisch, met aan elke kant vier kassa's, zodat je zeker weet dat je geholpen wordt.

En het totaalplaatje vanuit het midden van de gang.

Eén van de kassa's, maar dit moet bekend terrein zijn, want bijna iedereen maakt ze zo.

En een jump, dit is een poortje dat vanaf het personeelsgedeelte naar een kassa leidt.

En het personeelsgedeelte achter de kassa's. In de toekomst komen hier nog bankjes, zodat de personeelsleden comfortabel hun lunch kunnen opeten.

Een kassa van binnen.

Hekjes ter afscheiding, er wordt hier druk gebouwd. Het is de bedoeling dat er een kleine tropenkas vast wordt gebouwd aan het ingangsgebouw. Deze kas bevat ook een restaurant. Ik zoek nog naar tropische dieren, meer info hierover vind je in mijn trade!

En dan nog een totaalplaatje vanaf het gebied waar wordt gebouwd:

Overzichtsfoto en plattegrond volgen later, ik heb Zoo Tycoon nu namelijk afgesloten en ben te lui om het opnieuw op te starten (A)

Mah Trade-topic

Graag reacties :)

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 07 Jul 2012 om 22:00
Cheeta7
Datum: Zondag, 08 Jul 2012, 12:47 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Mooi begin! Misschien zou je de ramen wat kunnen verlagen in het gebouw?

Ik kijk al uit naar het volgende :D

Groetjes Cheeta7

BerichtMooi begin! Misschien zou je de ramen wat kunnen verlagen in het gebouw?

Ik kijk al uit naar het volgende :D

Groetjes Cheeta7

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 08 Jul 2012 om 12:47
leerdamer
Datum: Zondag, 08 Jul 2012, 13:21 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

ziet er goed uit :) !

succes verder ^_^

leerdamer :p

klik er op en me dragon gaat up
Berichtziet er goed uit :) !

succes verder ^_^

leerdamer :p

Bericht getypt door - leerdamer
Toegevoegd op 08 Jul 2012 om 13:21
Olaf2000
Datum: Zondag, 08 Jul 2012, 22:45 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Dankjulliewel! Ik kan de ramen niet verlagen, want dan zijn het geen dichte hokjes meer, snap je? Ik vind het zelf ook niet al te mooi, maar helaas.

Even een snelle update, maar ik wou hem toch vandaag nog plaatsen :p

We beginnen weer bij de ingang, waar het, zoals je kan zien als je naar binnen kijkt, al een stuk gezelliger is geworden!

Als we het kassagedeelte uitlopen, komen we niet meer bij afzethekjes, maar bij een eetplein!

De andere kant is, net als bij de kassa's, qua inrichting precies hetzelfde.

We zien hier een poort die naar een verwarmd gebied leidt. (Sorry voor het uit de toon vallende bakstenen paneel, maar ik kon geen betere vinden!)

Als je de poort door bent zie je deze splitsing.

De linkse route is voor de mensen die niet eerst het gebouw in willen, maar de rest van de dierentuin willen bekijken.

Aan de rechterkant kan je dit vijvertje zien, maar wat zou erin zitten? Want dat is niet al te goed zichtbaar...

Dit zien we als we in de poortdeuropening (zo, een hele mond vol xD) staan: een kaal stuk land. In de toekomst zullen hier verblijven voor stokstaartjes en een voliere voor sowieso kluuten herrijzen.

Als we bij de eerste poort echter rechtdoor gaan, kunnen we naar beneden vallen lopen.

Aan de linkerkant zien we het onderwaterzicht van het vijvertje. Er leven pauwoogzoetwaterroggen! (Sorry, ik was een filtertje vergeten xD Inmiddels staat het filter er.) De pauwoogzoetwaterroggen zijn afkomstig uit Almere Zoo.

Vanop een afstandje.

Het onderwaterzicht als je naar rechts loopt (sorry, beetje vaag %) ).

Aan de andere kant zien we het onderwaterzicht van de capibara's! Deze dieren zwemmen graag een stukje en daarom hebben zij hun eigen vijver. De capibara's zijn afkomstig van dierenpark Greveninge.

Als we naar boven lopen, zien we aan de linkerkant een geiser opspuiten in de jungle!

We draaien om en lopen verder (sorry voor het ondoorzichtige dak op de vorige drie foto's, mijn fout xD).

Aan de rechterkant zien we het landstuk van de capibara's.

We gaan de bocht om en zien dit:

Hier kan je een ander deel van het landstuk van de capibara's zien.

Je ziet nog net de kont van een capibara in de struiken :p

En een jump. We staan nu ín het capibaraverblijf en kijken naar het privéplekje van ons koppeltje. Misschien vroeg je je al af waar die rotsen voor dienden ^^!

Vanop een afstand.

En de plattegrond, om af te sluiten! (sorry, vergeten het 'je bevindt je hier' icoontje weg te halen xD)

Volgende keer de rest van het gebouw!
Mah nice li'l tradetopic Ik ben nog steeds op zoek naar regenwouddieren! Meer info in mijn trade!

Soortenlijst:

1xM 1xV Capibara
1xM 1xV Pauwoogzoetwaterrog

Maar! Er zijn eieren (?) gevonden bij de pauwoogzoetwaterroggen! We hopen dus op kleine rogjes!
Achter-de-schermen-dieren kan je in mijn trade bekijken.

Bericht veranderd door: Olaf2000 - Maandag, 09 Jul 2012, 10:31
BerichtDankjulliewel! Ik kan de ramen niet verlagen, want dan zijn het geen dichte hokjes meer, snap je? Ik vind het zelf ook niet al te mooi, maar helaas.

Even een snelle update, maar ik wou hem toch vandaag nog plaatsen :p

We beginnen weer bij de ingang, waar het, zoals je kan zien als je naar binnen kijkt, al een stuk gezelliger is geworden!

Als we het kassagedeelte uitlopen, komen we niet meer bij afzethekjes, maar bij een eetplein!

De andere kant is, net als bij de kassa's, qua inrichting precies hetzelfde.

We zien hier een poort die naar een verwarmd gebied leidt. (Sorry voor het uit de toon vallende bakstenen paneel, maar ik kon geen betere vinden!)

Als je de poort door bent zie je deze splitsing.

De linkse route is voor de mensen die niet eerst het gebouw in willen, maar de rest van de dierentuin willen bekijken.

Aan de rechterkant kan je dit vijvertje zien, maar wat zou erin zitten? Want dat is niet al te goed zichtbaar...

Dit zien we als we in de poortdeuropening (zo, een hele mond vol xD) staan: een kaal stuk land. In de toekomst zullen hier verblijven voor stokstaartjes en een voliere voor sowieso kluuten herrijzen.

Als we bij de eerste poort echter rechtdoor gaan, kunnen we naar beneden vallen lopen.

Aan de linkerkant zien we het onderwaterzicht van het vijvertje. Er leven pauwoogzoetwaterroggen! (Sorry, ik was een filtertje vergeten xD Inmiddels staat het filter er.) De pauwoogzoetwaterroggen zijn afkomstig uit Almere Zoo.

Vanop een afstandje.

Het onderwaterzicht als je naar rechts loopt (sorry, beetje vaag %) ).

Aan de andere kant zien we het onderwaterzicht van de capibara's! Deze dieren zwemmen graag een stukje en daarom hebben zij hun eigen vijver. De capibara's zijn afkomstig van dierenpark Greveninge.

Als we naar boven lopen, zien we aan de linkerkant een geiser opspuiten in de jungle!

We draaien om en lopen verder (sorry voor het ondoorzichtige dak op de vorige drie foto's, mijn fout xD).

Aan de rechterkant zien we het landstuk van de capibara's.

We gaan de bocht om en zien dit:

Hier kan je een ander deel van het landstuk van de capibara's zien.

Je ziet nog net de kont van een capibara in de struiken :p

En een jump. We staan nu ín het capibaraverblijf en kijken naar het privéplekje van ons koppeltje. Misschien vroeg je je al af waar die rotsen voor dienden ^^!

Vanop een afstand.

En de plattegrond, om af te sluiten! (sorry, vergeten het 'je bevindt je hier' icoontje weg te halen xD)

Volgende keer de rest van het gebouw!
Mah nice li'l tradetopic Ik ben nog steeds op zoek naar regenwouddieren! Meer info in mijn trade!

Soortenlijst:

1xM 1xV Capibara
1xM 1xV Pauwoogzoetwaterrog

Maar! Er zijn eieren (?) gevonden bij de pauwoogzoetwaterroggen! We hopen dus op kleine rogjes!
Achter-de-schermen-dieren kan je in mijn trade bekijken.

Toegevoegd op 08 Jul 2012 om 22:45
Cheeta7
Datum: Maandag, 09 Jul 2012, 12:17 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Mooi! Ik vind het zeker wat hebben. De capybara's hebben het zeker naar hun zin met hun privéplekje :D. Maar ik heb wel enkele tips die misschien je regenwoud kunnen verbeteren:
-wat meer struiken, zo maak je het dichter en heb je meer het regenwoudgevoel :)
-misschien wat meer bankjes langs het pad (ik heb zelf ook deze tip gekregen dus maak je er zeker niet druk over :p )

Ik ben er zeker van dat de dieren een top-verblijf hebben dus doe zo voort!

Groetjes Cheeta7 :)

BerichtMooi! Ik vind het zeker wat hebben. De capybara's hebben het zeker naar hun zin met hun privéplekje :D. Maar ik heb wel enkele tips die misschien je regenwoud kunnen verbeteren:
-wat meer struiken, zo maak je het dichter en heb je meer het regenwoudgevoel :)
-misschien wat meer bankjes langs het pad (ik heb zelf ook deze tip gekregen dus maak je er zeker niet druk over :p )

Ik ben er zeker van dat de dieren een top-verblijf hebben dus doe zo voort!

Groetjes Cheeta7 :)

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 09 Jul 2012 om 12:17
dennis11
Datum: Dinsdag, 10 Jul 2012, 09:21 | Bericht # 6   
dennis11 
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

goed gedaan echt mooi maar om het af te maken meer planten

Berichtgoed gedaan echt mooi maar om het af te maken meer planten

Bericht getypt door - dennis11
Toegevoegd op 10 Jul 2012 om 09:21
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 10 Jul 2012, 11:15 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ziet er al goed uit voor een beginende maar en zijn wat tips

- net zoals cheeta7 zij meer struiken bomen en rotsen en zo zoda thet meer op een regenwoud lijkt

- mischien een kas maken die je kan downloaden op zetadesings dan is het wat mooier.

- niet zo vaak sorry zeggen ik zelf stoor me er erg aan

ik hoop dat je wat met de tips doet die ik je geven heb.

gr. marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtziet er al goed uit voor een beginende maar en zijn wat tips

- net zoals cheeta7 zij meer struiken bomen en rotsen en zo zoda thet meer op een regenwoud lijkt

- mischien een kas maken die je kan downloaden op zetadesings dan is het wat mooier.

- niet zo vaak sorry zeggen ik zelf stoor me er erg aan

ik hoop dat je wat met de tips doet die ik je geven heb.

gr. marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 10 Jul 2012 om 11:15
boerroel545
Datum: Dinsdag, 10 Jul 2012, 11:24 | Bericht # 8   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

heel mooi gemaakt alleen vind ik soms je paden
een beetje te steil en wat meer planten
succes met verder bouwen

gr.boerroel545

Berichtheel mooi gemaakt alleen vind ik soms je paden
een beetje te steil en wat meer planten
succes met verder bouwen

gr.boerroel545

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 10 Jul 2012 om 11:24
Olaf2000
Datum: Donderdag, 12 Jul 2012, 21:40 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@Cheeta7: Dankjewel voor je reactie! Ik zal enkele bankjes neerzetten.
@Dennis11: Bedankt :)
@Kit_Fisto: Ik heb geen kas omdat ik totaal niet om kan gaan met die glazen daken. Ik zit nu te denken om het helemaal dicht te maken ^^ Dankjewel voor je reactie!
@Boerroel545: Ik kon het pad niet vlakker krijgen, helaas. Bedankt voor je reactie!
Iedereen: Ik zal meer beplanting toevoegen ^^

Tijd voor een kleine update! We laten het gebouw even voor wat het is (een gebouw xD) en gaan naar het eerste buitenverblijf.

Eerst een kleine verandering bij de ingang, er staat nu namelijk een fontein die we vonden in een oude, gesloten stadszoo. We vonden hem erg mooi en hebben hem hier geplaatst!

Nu staan we in de poortdeuropening die naar buiten leidt.

We lopen door en zien dit verblijf verschijnen!

Er zitten stokstaartjes in. De dieren zijn afkomstig uit Igoyg City Zoo.

Een ander hoekje.

We volgen het pad...

We lopen om het stokstaartjesverblijf heen.

Achter deze rotsomheiningen zit het binnenverblijf van de stokstaartjes.

We lopen terug en gaan illegaal van het pad af, door de struikjes om het nieuwe bouwgebied te bekijken. Dit zal echter pas gerealiseerd worden na de rest van het tropengebouw. Het is de bedoeling dat hier een watergebied komt met o.a snoeken, nijlkrokodillen, nijlbaarzen en kluuten.

En we eindigen met dit waakzame stokstaartje...

...en deze prachtige kunstboom in het stokstaartjesverblijf.

En natuurlijk nog de plattegrond.

Mah nice li'l trade

Soortenlijst:
Capibara 1xM 1xV
Pauwoogzoetwaterrog 4xM 2xV
Stokstaartje 3xM 2xV

Achter-de-schermendiersoorten, gereserveerde en gratis dieren vind je in mijn trade.

Geboortenieuws:
De pauwoogzoetwaterroggen hebben 4 jongen gebaard!
Ons capibaravrouwtje is drachtig. We hopen op jongen :)

Added (12 Jul 2012, 21:40)
---------------------------------------------
Jammer, geen reacties. :( Volgende keer beter :)
Nieuwe update! De uitbreiding van het tropengebouw mislukte steeds en ik had stiekem meer zin in het volgende project: Worldwide Waters! Dit themagebied zal bestaan uit drie gebouwen, een kustvoliere en wat losse verblijven. De drie gebouwen zullen waarschijnlijk bestaan uit een zoetwatergebouw (met onder andere snoeken, nijlbaarzen, piranha's en nijlkrokodillen), een rifgebouw met restaurant (het liefst wil ik hier wat murene's, koraalduivels, verschillende kleurrijke rifvissen, zwartpuntrifhaaien en zeedraakjes (zitten die in ZTAO? De leafy seadragon van AD?) hier hebben, maar het is niet zeker of ik deze soorten kan realiseren) en een kustgebouw. En het kustgebouw ga je zien in deze update.

Interessante weetjes:

-In totaal zit er 2 miljoen liter water in dit gebouw.
-Eén van de verblijven is kunstmatig verdiept, de ander niet. Zoek zelf maar uit welke :)
-Het was oorspronkelijk de bedoeling om het kustgebouw, net als het tropengebouw, te verbinden met de ingang.
-In het grootste bassin bevinden zich ook een aantal zeepaardjes en een gewone octopus.
-Dit is allemaal in één dag gebouwd. Niks plannen en duizend ontwerpen enzo, gewoon in één dag gebouwd xD!
-Er zitten in de verschillende bassins ook een aantal zeeëgels. Deze diertjes leven volledig van vantevoren losgelaten plankton en kleinere zeeplanten!

We staan opnieuw in de poortdeuropening, waar we zien dat er dit keer een doorgang naar links is.

We gaan onder de boog door die naar Worldwide Waters leidt...

We gaan het gebouw in en de doorgang door.

Dit is één van de vier zogenaamde 'plantplekken' in het gebouw, plekken zonder pad waar wel veel beplant is. Deze zie je als je rechts kijkt meteen bij de ingang (kromme zin :S).

Deze plantplek zie je als je meteen links kijkt. Het is een soort 'voelpoeltje' met rotskrabben.

En dit zie je als je niet naar links, niet naar rechts, maar recht vooruit kijkt.

Aan de linkerkant zie je het aquarium voor een mannelijke belugasteur. De steur is afkomstig uit Dierenpark Arts.

Aan de rechterkant zie je het grote kustaquarium voor stekelroggen en zanbankhaaien. De roggen zijn afkomstig uit Dierenpark Arts, de haaien uit Igoyg City Zoo.

Als je verder loopt zie je aan de linkerkant de derde plantplek.

Draai je hoofd naar rechts en je ziet het laatste deel van het gebouw...

...met het andere uitkijkpunt van het grote kustverblijf...

...met de laatste plantplek, tevens voelpoel voor nog meer rotskrabben.

Dit gebouw heeft ook personeelsgangen (hoezo gepikt van Raymond?). Deze is links van het belugasteurenverblijf. De verzorgers kunnen de personeelsgangen bereiken via de eerste en tweede plantplekken, door over het hekje te stappen en dan door de doorgang te gaan.

De twee filters van het aquarium...

We zijn nu in de andere personeelsgang, die naast het grote kustverblijf. Dit is verzorger Franco, de Aardigste Verzorger van Onsch Land! (Prijs uitgereikt door Olaf2000Compagnies.)

En dit zijn de drie filters van het grote kustverblijf.

En om de update af te sluiten natuurlijk de plattegrond:

Mah nice li'l trade

Soortenlijst:
Capibara 2xM 1xV
Stokstaartje 3xM 2xV
Belugasteur 1xM
Zandbankhaai 1xM 1xV
Stekelrog 1xM 1xV

Achter-de-schermendiersoorten, gereserveerde en gratis dieren vind je in mijn trade.

Geboortenieuws:
Ons capibaravrouwtje is drachtig. Inmiddels is ze bevallen en hebben we er een gezonde jonge mannelijke capibara bij :)

Bericht@Cheeta7: Dankjewel voor je reactie! Ik zal enkele bankjes neerzetten.
@Dennis11: Bedankt :)
@Kit_Fisto: Ik heb geen kas omdat ik totaal niet om kan gaan met die glazen daken. Ik zit nu te denken om het helemaal dicht te maken ^^ Dankjewel voor je reactie!
@Boerroel545: Ik kon het pad niet vlakker krijgen, helaas. Bedankt voor je reactie!
Iedereen: Ik zal meer beplanting toevoegen ^^

Tijd voor een kleine update! We laten het gebouw even voor wat het is (een gebouw xD) en gaan naar het eerste buitenverblijf.

Eerst een kleine verandering bij de ingang, er staat nu namelijk een fontein die we vonden in een oude, gesloten stadszoo. We vonden hem erg mooi en hebben hem hier geplaatst!

Nu staan we in de poortdeuropening die naar buiten leidt.

We lopen door en zien dit verblijf verschijnen!

Er zitten stokstaartjes in. De dieren zijn afkomstig uit Igoyg City Zoo.

Een ander hoekje.

We volgen het pad...

We lopen om het stokstaartjesverblijf heen.

Achter deze rotsomheiningen zit het binnenverblijf van de stokstaartjes.

We lopen terug en gaan illegaal van het pad af, door de struikjes om het nieuwe bouwgebied te bekijken. Dit zal echter pas gerealiseerd worden na de rest van het tropengebouw. Het is de bedoeling dat hier een watergebied komt met o.a snoeken, nijlkrokodillen, nijlbaarzen en kluuten.

En we eindigen met dit waakzame stokstaartje...

...en deze prachtige kunstboom in het stokstaartjesverblijf.

En natuurlijk nog de plattegrond.

Mah nice li'l trade

Soortenlijst:
Capibara 1xM 1xV
Stokstaartje 3xM 2xV

Geboortenieuws:
Ons capibaravrouwtje is drachtig. We hopen op jongen :)

Added (12 Jul 2012, 21:40)
---------------------------------------------
Jammer, geen reacties. :( Volgende keer beter :)
Nieuwe update! De uitbreiding van het tropengebouw mislukte steeds en ik had stiekem meer zin in het volgende project: Worldwide Waters! Dit themagebied zal bestaan uit drie gebouwen, een kustvoliere en wat losse verblijven. De drie gebouwen zullen waarschijnlijk bestaan uit een zoetwatergebouw (met onder andere snoeken, nijlbaarzen, piranha's en nijlkrokodillen), een rifgebouw met restaurant (het liefst wil ik hier wat murene's, koraalduivels, verschillende kleurrijke rifvissen, zwartpuntrifhaaien en zeedraakjes (zitten die in ZTAO? De leafy seadragon van AD?) hier hebben, maar het is niet zeker of ik deze soorten kan realiseren) en een kustgebouw. En het kustgebouw ga je zien in deze update.

Interessante weetjes:

-In totaal zit er 2 miljoen liter water in dit gebouw.
-Eén van de verblijven is kunstmatig verdiept, de ander niet. Zoek zelf maar uit welke :)
-Het was oorspronkelijk de bedoeling om het kustgebouw, net als het tropengebouw, te verbinden met de ingang.
-In het grootste bassin bevinden zich ook een aantal zeepaardjes en een gewone octopus.
-Dit is allemaal in één dag gebouwd. Niks plannen en duizend ontwerpen enzo, gewoon in één dag gebouwd xD!
-Er zitten in de verschillende bassins ook een aantal zeeëgels. Deze diertjes leven volledig van vantevoren losgelaten plankton en kleinere zeeplanten!

We staan opnieuw in de poortdeuropening, waar we zien dat er dit keer een doorgang naar links is.

We gaan onder de boog door die naar Worldwide Waters leidt...

We gaan het gebouw in en de doorgang door.

Dit is één van de vier zogenaamde 'plantplekken' in het gebouw, plekken zonder pad waar wel veel beplant is. Deze zie je als je rechts kijkt meteen bij de ingang (kromme zin :S).

Deze plantplek zie je als je meteen links kijkt. Het is een soort 'voelpoeltje' met rotskrabben.

En dit zie je als je niet naar links, niet naar rechts, maar recht vooruit kijkt.

Aan de linkerkant zie je het aquarium voor een mannelijke belugasteur. De steur is afkomstig uit Dierenpark Arts.

Aan de rechterkant zie je het grote kustaquarium voor stekelroggen en zanbankhaaien. De roggen zijn afkomstig uit Dierenpark Arts, de haaien uit Igoyg City Zoo.

Als je verder loopt zie je aan de linkerkant de derde plantplek.

Draai je hoofd naar rechts en je ziet het laatste deel van het gebouw...

...met het andere uitkijkpunt van het grote kustverblijf...

...met de laatste plantplek, tevens voelpoel voor nog meer rotskrabben.

Dit gebouw heeft ook personeelsgangen (hoezo gepikt van Raymond?). Deze is links van het belugasteurenverblijf. De verzorgers kunnen de personeelsgangen bereiken via de eerste en tweede plantplekken, door over het hekje te stappen en dan door de doorgang te gaan.

De twee filters van het aquarium...

We zijn nu in de andere personeelsgang, die naast het grote kustverblijf. Dit is verzorger Franco, de Aardigste Verzorger van Onsch Land! (Prijs uitgereikt door Olaf2000Compagnies.)

En dit zijn de drie filters van het grote kustverblijf.

En om de update af te sluiten natuurlijk de plattegrond:

Mah nice li'l trade

Soortenlijst:
Capibara 2xM 1xV
Stokstaartje 3xM 2xV
Belugasteur 1xM
Zandbankhaai 1xM 1xV
Stekelrog 1xM 1xV

Geboortenieuws:
Ons capibaravrouwtje is drachtig. Inmiddels is ze bevallen en hebben we er een gezonde jonge mannelijke capibara bij :)

Toegevoegd op 12 Jul 2012 om 21:40
boerroel545
Datum: Vrijdag, 13 Jul 2012, 09:58 | Bericht # 10   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator