@ rymafra, leuk dat je meedoet aan ztao je hebt een mooie ingang maar je zou wat meer lagere beplanting mogen planten en ojah ik zie een kans op gratis emoe's kijk maar in je trade
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
erg mooie dierentuin!! mijn complimenten! maar ik heb wel wat tips. - het prairihondjes verblijf is volgensmij nog groter dan het kangeroe verblijf.. het verblijf is echt reusachtig. ik zou daar wat aan doen. - ik vindt het zelf mooier als je achter de verblijven geen snowleo rotsen gebruikt, maar planten. dat staat ook een stuk mooier. - ik heb nog een tip: blijf zo door gaan!!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@Kitfisto ja dat vind ik zelf eigenlijk ook maar ik vind de planten die in het spel zitten niet echt mooi en ik kan niet echt goede hoge planten vinden! stuur a.u.b. een link als je een idee voor me hebt.
en hoe los ik het grootte probleem het beste op... kangaroe groter of prairiehondjes kleiner? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik bedoelde dat je miss. prairiehondjes goed vond maar kangaroes te klein WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!