Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Hoeks Landschap
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 27 Okt 2012, 19:17 | Bericht # 1   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Welkom allemaal bij deze nieuwe dierentuin! In de Hoeksche Waard is er veel groen. De gemeentes die dit eiland delen hebben besloten een dierentuin te gaan starten. Helaas zijn er op moment van schrijven nog geen dieren. Wel zijn er al enkele basisvoorzieningen en twee lege verblijven aangelegd. In dit eerste bericht houd ik ook mijn dierenlijst bij.

Dierenlijst:
zie tradecenter voor dierenlijst

Heb je dieren in de aanbieding? Laat wat achter in mijn tradecentrum-topic!

Bij binnenkomst kijk je meteen het terras op.

Zowel rechts als links staat er een bord voor de bezoekers, zodat ze meteen de weg kunnen vinden.

Als we helemaal naar links gaan treffen we een speelplaats voor de bezoekers aan.

Naas het speelterein voor de kids ligt er een woestijnverblijf. Wist je dat dit meteen de grootste zandvlakte van de Hoeksche Waard is!?

Aan de andere kant van de speelplaats ligt een verblijf voor dieren die van gras houden.

Zoals je kan zien een verblijf wat enige lengte heeft, maar niet al te breed is. Ook zijn er maar twee plekken waar je de dieren kan bewonderen, links is een grote "binnenplaats" en rechts is een venster aangelegd.

Bericht veranderd door: KoenZoo - Maandag, 05 Nov 2012, 20:03
BerichtWelkom allemaal bij deze nieuwe dierentuin! In de Hoeksche Waard is er veel groen. De gemeentes die dit eiland delen hebben besloten een dierentuin te gaan starten. Helaas zijn er op moment van schrijven nog geen dieren. Wel zijn er al enkele basisvoorzieningen en twee lege verblijven aangelegd. In dit eerste bericht houd ik ook mijn dierenlijst bij.

Dierenlijst:
zie tradecenter voor dierenlijst

Heb je dieren in de aanbieding? Laat wat achter in mijn tradecentrum-topic!

Bij binnenkomst kijk je meteen het terras op.

Zowel rechts als links staat er een bord voor de bezoekers, zodat ze meteen de weg kunnen vinden.

Als we helemaal naar links gaan treffen we een speelplaats voor de bezoekers aan.

Naas het speelterein voor de kids ligt er een woestijnverblijf. Wist je dat dit meteen de grootste zandvlakte van de Hoeksche Waard is!?

Aan de andere kant van de speelplaats ligt een verblijf voor dieren die van gras houden.

Zoals je kan zien een verblijf wat enige lengte heeft, maar niet al te breed is. Ook zijn er maar twee plekken waar je de dieren kan bewonderen, links is een grote "binnenplaats" en rechts is een venster aangelegd.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 27 Okt 2012 om 19:17
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 27 Okt 2012, 19:28 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

@ KoenZoo, Ziet er al aardig goed uit, en jij gebruikt nog geen downloads ^_^
Ik vind de oude ZT2 style bij jou terug ^_^

Van mij krijg je gratis :

- Struisvogel 1xM 1xV
Bericht@ KoenZoo, Ziet er al aardig goed uit, en jij gebruikt nog geen downloads ^_^
Ik vind de oude ZT2 style bij jou terug ^_^

Van mij krijg je gratis :

- Struisvogel 1xM 1xV

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 27 Okt 2012 om 19:28
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 27 Okt 2012, 19:32 | Bericht # 3   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Dankjewel! En nee ik gebruik inderdaad geen downloads :P Ik heb momenteel alleen de zoomhack. Als ik dieren ga nemen die wel te downloaden zijn, dan voeg ik die gewoon stuk voor stuk toe, anders wordt het zo'n rommeltje in de menu's :P

Nogmaals bedankt voor je struisvogels, morgen of vanavond nog zal ik een paar foto's van ze plaatsen!
BerichtDankjewel! En nee ik gebruik inderdaad geen downloads :P Ik heb momenteel alleen de zoomhack. Als ik dieren ga nemen die wel te downloaden zijn, dan voeg ik die gewoon stuk voor stuk toe, anders wordt het zo'n rommeltje in de menu's :P

Nogmaals bedankt voor je struisvogels, morgen of vanavond nog zal ik een paar foto's van ze plaatsen!

Toegevoegd op 27 Okt 2012 om 19:32
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 27 Okt 2012, 19:35 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ KoenZoo, Oke is goed maar downloads maken je spel echt mooier neem zoiezo een kijkje op Zeta-desings : https://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/ ^_^
Bericht@ KoenZoo, Oke is goed maar downloads maken je spel echt mooier neem zoiezo een kijkje op Zeta-desings : https://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/ ^_^

Toegevoegd op 27 Okt 2012 om 19:35
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 27 Okt 2012, 19:42 | Bericht # 5   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Zal ik zeker doen, bedankt voor de link (kende deze nog niet)!
BerichtZal ik zeker doen, bedankt voor de link (kende deze nog niet)!

Toegevoegd op 27 Okt 2012 om 19:42
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 27 Okt 2012, 19:44 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ KoenZoo, Alstjeblieft als je nog meer links wel mag je het altijd vragen en ik heb veel downloads dus als ik je wat moet sturen PB ( P=persoonlijk B=bericht staat rechtsbovenin en kan je naar elk ZTSF lid sturen ) me dan maar ^_^
Bericht@ KoenZoo, Alstjeblieft als je nog meer links wel mag je het altijd vragen en ik heb veel downloads dus als ik je wat moet sturen PB ( P=persoonlijk B=bericht staat rechtsbovenin en kan je naar elk ZTSF lid sturen ) me dan maar ^_^

Toegevoegd op 27 Okt 2012 om 19:44
Jeweetwelwie
Datum: Zaterdag, 27 Okt 2012, 19:45 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ KoenZoo,
Leuk zo op dit moment.
Zoo Palace bevindt zich ook in de Hoeksche Waard :)

Ik vind het grappig dat je er een verhaal om heen bedenkt.
Welke dieren komen in dat grote verblijf? Of zoek je nog een bepaalde soort?

Ik ben benieuwd naar de rest.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ KoenZoo,
Leuk zo op dit moment.
Zoo Palace bevindt zich ook in de Hoeksche Waard :)

Ik vind het grappig dat je er een verhaal om heen bedenkt.
Welke dieren komen in dat grote verblijf? Of zoek je nog een bepaalde soort?

Ik ben benieuwd naar de rest.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 27 Okt 2012 om 19:45
kroko72
Datum: Zaterdag, 27 Okt 2012, 20:42 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

hallo,

leuk dat je geen downloads gebruikt. en vooral met die verhoogde paden ziet er goed uit ben benieuwd op de rest van je verblijven.

groetjes kroko

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichthallo,

leuk dat je geen downloads gebruikt. en vooral met die verhoogde paden ziet er goed uit ben benieuwd op de rest van je verblijven.

groetjes kroko

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 27 Okt 2012 om 20:42
steeling13
Datum: Zondag, 28 Okt 2012, 00:02 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

leuk dat je nog op de aode manier bouwt zonder downloads en dat soort spul je hokken zullen wel snel gevult raken

Berichtleuk dat je nog op de aode manier bouwt zonder downloads en dat soort spul je hokken zullen wel snel gevult raken

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 28 Okt 2012 om 00:02
rymafra
Datum: Zondag, 28 Okt 2012, 10:34 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Leuk die oude manier van bouwen!!! :D
Alleen vind ik met downloads toch mooier ;)
Maar ik denk dat je snel vooruit zal gaan, dat is mij ook gebeurt... ik kreeg BERGEN inspiratie van deze site ;)

Ga zo door

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtLeuk die oude manier van bouwen!!! :D
Alleen vind ik met downloads toch mooier ;)
Maar ik denk dat je snel vooruit zal gaan, dat is mij ook gebeurt... ik kreeg BERGEN inspiratie van deze site ;)

Ga zo door

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 28 Okt 2012 om 10:34
Search:

Hosted by uCoz