ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Welkom allemaal bij deze nieuwe dierentuin! In de Hoeksche Waard is er veel groen. De gemeentes die dit eiland delen hebben besloten een dierentuin te gaan starten. Helaas zijn er op moment van schrijven nog geen dieren. Wel zijn er al enkele basisvoorzieningen en twee lege verblijven aangelegd. In dit eerste bericht houd ik ook mijn dierenlijst bij.
Dierenlijst: zie tradecenter voor dierenlijst
Heb je dieren in de aanbieding? Laat wat achter in mijn tradecentrum-topic!
Bij binnenkomst kijk je meteen het terras op.
Zowel rechts als links staat er een bord voor de bezoekers, zodat ze meteen de weg kunnen vinden.
Als we helemaal naar links gaan treffen we een speelplaats voor de bezoekers aan.
Naas het speelterein voor de kids ligt er een woestijnverblijf. Wist je dat dit meteen de grootste zandvlakte van de Hoeksche Waard is!?
Aan de andere kant van de speelplaats ligt een verblijf voor dieren die van gras houden.
Zoals je kan zien een verblijf wat enige lengte heeft, maar niet al te breed is. Ook zijn er maar twee plekken waar je de dieren kan bewonderen, links is een grote "binnenplaats" en rechts is een venster aangelegd.
Bericht veranderd door: KoenZoo - Maandag, 05 Nov 2012, 20:03
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Dankjewel! En nee ik gebruik inderdaad geen downloads :P Ik heb momenteel alleen de zoomhack. Als ik dieren ga nemen die wel te downloaden zijn, dan voeg ik die gewoon stuk voor stuk toe, anders wordt het zo'n rommeltje in de menu's :P
Nogmaals bedankt voor je struisvogels, morgen of vanavond nog zal ik een paar foto's van ze plaatsen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ KoenZoo, Alstjeblieft als je nog meer links wel mag je het altijd vragen en ik heb veel downloads dus als ik je wat moet sturen PB ( P=persoonlijk B=bericht staat rechtsbovenin en kan je naar elk ZTSF lid sturen ) me dan maar
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Leuk die oude manier van bouwen!!! Alleen vind ik met downloads toch mooier Maar ik denk dat je snel vooruit zal gaan, dat is mij ook gebeurt... ik kreeg BERGEN inspiratie van deze site
Ga zo door WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!