Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 10:50 | Bericht # 1612
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Je hebt in het begin helemaal geen dieren. Dit is geen spel dat je gewoon kan kiezen oh ik wil een tijger, dus ik heb een tijger. Je krijgt, zodra je inschrijving is goedgekeurd, een bedrag van 1000 credits. Hier kan je dieren van kopen bij andere leden en als je geluk heb krijg je vaak nog wel wat dieren van andere leden (omdat die er bv. heel veel van hebben). Hiermee kan je beginnen je dierentuin te bouwen. Je kan dan zelf gaan fokken en zo kan je dieren gaan ruilen met andere members. Ook moet je de regels maar eens doorlezen, want dat heb je dus nog niet gedaan.
Datum: Zondag, 02 Dec 2012, 13:17 | Bericht # 1615
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Hoeks Landschap is momenteel opzoek naar een nieuw huis voor een koppel Witte neushoorns. Momenteel zijn ze nog uitgeleend, maar na de terugkeer zouden wij ze graag ergens definitief herplaatsen. Met de komst van de Zwarte neushoorns zijn deze dieren overbodig geworden.
Iemand die deze dieren in zijn zoo wil opnemen? Voor 600 credits (80 credits korting) mag je het koppeltje overnemen. Ook ruilboden zijn mogelijk! Ik zoek momenteel nog waterdieren. Ook niet heel gelijkwaardige ruilboden worden geaccepteerd, want ik zou graag van de neushoorns af willen, dus ik ook minderwaardige dieren in ruil zijn goed.
Datum: Zondag, 02 Dec 2012, 20:44 | Bericht # 1616
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ KoenZoo, Ik zou ze wel willen opvangen zodat ze in mn andere groep neushoorns kunnen ( 1xM 1xV Witte neushoorn + 2xM 3xV Zwarte neushoorn ) Mijn groep witte en zwarte neushoorns leven goed samen dus ze zullen een mooie plek krijgen en ik zou ze graag willen ruilen tegen een koppel Geschulpte hamerhaaien ?