Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
Algemeen aangeboden topic
renoe
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 10:23 | Bericht # 1611   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Stagiaire

ik wil mijn mannetjes bruine pelikaan brultje ook wel kwijt.

Added (01 Dec 2012, 09:23)
---------------------------------------------
oke maar snap het niet want hoe moet je dan een dierentuin kiezen die ik wil. ;)

Berichtik wil mijn mannetjes bruine pelikaan brultje ook wel kwijt.

Added (01 Dec 2012, 09:23)
---------------------------------------------
oke maar snap het niet want hoe moet je dan een dierentuin kiezen die ik wil. ;)

Bericht getypt door - renoe
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 10:23
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 10:50 | Bericht # 1612   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Je hebt in het begin helemaal geen dieren. Dit is geen spel dat je gewoon kan kiezen oh ik wil een tijger, dus ik heb een tijger. Je krijgt, zodra je inschrijving is goedgekeurd, een bedrag van 1000 credits. Hier kan je dieren van kopen bij andere leden en als je geluk heb krijg je vaak nog wel wat dieren van andere leden (omdat die er bv. heel veel van hebben). Hiermee kan je beginnen je dierentuin te bouwen. Je kan dan zelf gaan fokken en zo kan je dieren gaan ruilen met andere members. Ook moet je de regels maar eens doorlezen, want dat heb je dus nog niet gedaan.
BerichtJe hebt in het begin helemaal geen dieren. Dit is geen spel dat je gewoon kan kiezen oh ik wil een tijger, dus ik heb een tijger. Je krijgt, zodra je inschrijving is goedgekeurd, een bedrag van 1000 credits. Hier kan je dieren van kopen bij andere leden en als je geluk heb krijg je vaak nog wel wat dieren van andere leden (omdat die er bv. heel veel van hebben). Hiermee kan je beginnen je dierentuin te bouwen. Je kan dan zelf gaan fokken en zo kan je dieren gaan ruilen met andere members. Ook moet je de regels maar eens doorlezen, want dat heb je dus nog niet gedaan.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 10:50
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 11:05 | Bericht # 1613   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

@ KoenZoo, Haha je klopt en trouwens de sumatraanse tijger zit niet eens bij ZTAO XD
Bericht@ KoenZoo, Haha je klopt en trouwens de sumatraanse tijger zit niet eens bij ZTAO XD

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 11:05
renoe
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 11:38 | Bericht # 1614   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Stagiaire

ik snap het al haahaha

sorry ik snapte er niks van hoor.

Berichtik snap het al haahaha

sorry ik snapte er niks van hoor.

Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 11:38
KoenZoo
Datum: Zondag, 02 Dec 2012, 13:17 | Bericht # 1615   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Hoeks Landschap is momenteel opzoek naar een nieuw huis voor een koppel Witte neushoorns. Momenteel zijn ze nog uitgeleend, maar na de terugkeer zouden wij ze graag ergens definitief herplaatsen. Met de komst van de Zwarte neushoorns zijn deze dieren overbodig geworden.

Iemand die deze dieren in zijn zoo wil opnemen? Voor 600 credits (80 credits korting) mag je het koppeltje overnemen. Ook ruilboden zijn mogelijk! Ik zoek momenteel nog waterdieren. Ook niet heel gelijkwaardige ruilboden worden geaccepteerd, want ik zou graag van de neushoorns af willen, dus ik ook minderwaardige dieren in ruil zijn goed.
BerichtHoeks Landschap is momenteel opzoek naar een nieuw huis voor een koppel Witte neushoorns. Momenteel zijn ze nog uitgeleend, maar na de terugkeer zouden wij ze graag ergens definitief herplaatsen. Met de komst van de Zwarte neushoorns zijn deze dieren overbodig geworden.

Iemand die deze dieren in zijn zoo wil opnemen? Voor 600 credits (80 credits korting) mag je het koppeltje overnemen. Ook ruilboden zijn mogelijk! Ik zoek momenteel nog waterdieren. Ook niet heel gelijkwaardige ruilboden worden geaccepteerd, want ik zou graag van de neushoorns af willen, dus ik ook minderwaardige dieren in ruil zijn goed.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 02 Dec 2012 om 13:17
Dierentuiner
Datum: Zondag, 02 Dec 2012, 20:44 | Bericht # 1616   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

@ KoenZoo, Ik zou ze wel willen opvangen zodat ze in mn andere groep neushoorns kunnen ( 1xM 1xV Witte neushoorn + 2xM 3xV Zwarte neushoorn )
Mijn groep witte en zwarte neushoorns leven goed samen dus ze zullen een mooie plek krijgen en ik zou ze graag willen ruilen tegen een koppel Geschulpte hamerhaaien ?
Bericht@ KoenZoo, Ik zou ze wel willen opvangen zodat ze in mn andere groep neushoorns kunnen ( 1xM 1xV Witte neushoorn + 2xM 3xV Zwarte neushoorn )
Mijn groep witte en zwarte neushoorns leven goed samen dus ze zullen een mooie plek krijgen en ik zou ze graag willen ruilen tegen een koppel Geschulpte hamerhaaien ?

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 02 Dec 2012 om 20:44
renoe
Datum: Dinsdag, 18 Dec 2012, 18:49 | Bericht # 1617   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Stagiaire

ik wil heel graag mijn 1xm 2xv saruskraanvogels kwijt wie ze wil hebben mag ze gratis.

Berichtik wil heel graag mijn 1xm 2xv saruskraanvogels kwijt wie ze wil hebben mag ze gratis.

Toegevoegd op 18 Dec 2012 om 18:49
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 18 Dec 2012, 19:49 | Bericht # 1618   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Ik zou ze graag willen hebben als dit kan

BerichtIk zou ze graag willen hebben als dit kan

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 18 Dec 2012 om 19:49
carnotaurus
Datum: Donderdag, 20 Dec 2012, 20:15 | Bericht # 1619   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

SORNAVES zoekt nog:
- blauwe pauwen
- goudfazanten

SORNAVES bied aan:
- kalkoenen
- helmparelhoenders

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtSORNAVES zoekt nog:
- blauwe pauwen
- goudfazanten

SORNAVES bied aan:
- kalkoenen
- helmparelhoenders

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 20 Dec 2012 om 20:15
renoe
Datum: Zaterdag, 22 Dec 2012, 17:51 | Bericht # 1620   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Stagiaire

jeweetwelwie, je mag ze wel gratis hebben plaats ze nu maar.

Berichtjeweetwelwie, je mag ze wel gratis hebben plaats ze nu maar.

Toegevoegd op 22 Dec 2012 om 17:51
Search:

Hosted by uCoz