ZooZa's Zoo's en Zoohandel Incorporated (ZZZI) wil graag onderhandelen! binnenkort word onze zoo, Utrecht Adventure Wild Park geopend, en zullen we vanuit daar andere zoo's helpen met het houden van dieren en het fokken daarvan. de dierenlijst van ZZZI tot nu toe is: -Valkparkiet 5xM 3xV
Te koop aangeboden: 2xM Valkparkieten aangeboden! mogen voor klein prijsje weg!
Gezocht: -
Fokprogramma's: -
Monitoringprogramma's: -Fillipijns Dwerghert -Madagaskar Taling -Afrikaans Luipaard -Rode Panda
Legenda:
= te koop = niet te koop = geleend van iemand anders (kan dus niet worden verkocht/uitgeleend) = kan worden uitgeleend aan anderen (kan dus niet worden verkocht!)
= doet mee aan fokprogramma (alleen te koop als er genoeg jongen zijn, je hoog genoeg bent)
= doet mee aan monitoring (soort fokprogramma, minder regels, etc)
oke ik ben nu reputatie 2, dus kan iemand me eventjes uitleggen hoe dat werkt met die dieren kopen en krijgen en of ik nu gewoon een lijst kan maken met alle dieren die ik al heb gekregen...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Fauna Wonders Cooperation is blij je te kunnen verwelkomen bij de ZTAO. Als welkomsgeschenk bieden wij 2 mannelijke reeën aan, gratis. Ook hopen wij in de toekomst zaken te kunnen doen met je Zoohandel. Indien je iets interessants ziet in ons Trade Center, laat dan gerust een berichtje na, en misschien kunnen we wel een goede deal maken.
Groetjes
P.S.: Het is inderdaad de bedoeling om een dierenlijst aan te maken met daarin alle dieren die je in je bezit hebt, incl. aantallen en geslacht, eventueel ook de rep.. Deze lijst moet in hte eerste bericht van je trade center komen en up to date gehouden worden.
dankjewel OrcaFreak ik heb een lijst gemaakt en ik heb de al ontvangen diersoorten erin gezet Remeo, ja als het kan wil ik graag een van je Eidereenden hebben en carnotaurus, ik zal even kijken hoe duur ze zijn en dan stuur ik je wel een pb
Datum: Zaterdag, 21 Dec 2013, 17:48 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
ZooZa ik heb zojuist het koppel eidereenden met de D.B.D (Dieren Bezorg Dienst) meegegeven en ze zijn naar je onderweg. (1 x V - 1 x M) Je kunt ze op je lijst bijvoegen.
Vriendelijke groeten, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
dankjewel Remeo, ben dr heel blij mee! ze staan op mijn lijst klein vraagje, hoe maak je een bericht ookalweer zo dat hij op iedere pagina bovenin herhaald??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
ZooZa ik moet je het antwoord verschuldigd blijven, ik weet het niet! Ik heb nog wel een koppel Blauwe Pauwen voor je, voor een zacht prijsje (samen 90 Credits ) Ik hoor wel als je interessen hebt.
Groet, Remeo
Added (23 Dec 2013, 17:23) ---------------------------------------------
Giardino Zoologico bedankt ZooZa's Zoohandel voor de fijne samenwerking.
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Maandag, 23 Dec 2013, 18:24
rymafra, oke ga ik even doen verder zoek ik nog geen specifieke dieren, behalve afrikaanse vogelsoorten van reputatie 1 of 2 die kan ik ruilen tegen mijn andere dieren, kijk maar in de dierenlijst die in het eerste bericht staat