Het onderzoek
NielsG
Datum: Woensdag, 19 Okt 2011, 16:43 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Nee, dat bedoel ik. Ze doen onderzoek om meer te weten te komen over een dier. Niet om een dier te kunnen krijgen...
Bericht Nee, dat bedoel ik. Ze doen onderzoek om meer te weten te komen over een dier. Niet om een dier te kunnen krijgen... Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 19 Okt 2011 om 16:43
McCamel
Datum: Woensdag, 19 Okt 2011, 17:54 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
Ja, dat bedoel ik ook. Onderzoek doen ze wel, maar alleen om beter aan de behoeften van een dier te kunnen voldoen en om gewoon meer te weten te komen over een dier. David
Bericht Ja, dat bedoel ik ook. Onderzoek doen ze wel, maar alleen om beter aan de behoeften van een dier te kunnen voldoen en om gewoon meer te weten te komen over een dier. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 19 Okt 2011 om 17:54
NielsG
Datum: Donderdag, 20 Okt 2011, 17:56 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen(en David geloof ik ook). Dat ik het een beetje onnozel vind..... Maar dit is mijn mening
Bericht Dus wat ik eigenlijk wil zeggen(en David geloof ik ook). Dat ik het een beetje onnozel vind..... Maar dit is mijn mening Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 20 Okt 2011 om 17:56
Thijs
Datum: Zaterdag, 22 Okt 2011, 12:14 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ZooM , onderzoek naar een dier in een echte dierentuin? Even ontopic, waarom wil je weten wat iemand daar van vind Drago? Ik zou toch maar antwoord geven: Ik vind het niet nodig, het verspilt alleen maar geld. Je kan ook even je computer aanlaten en dan gaan eten ofzo. Dan heb je het ook gewoon. Thijs
Bericht ZooM , onderzoek naar een dier in een echte dierentuin? Even ontopic, waarom wil je weten wat iemand daar van vind Drago? Ik zou toch maar antwoord geven: Ik vind het niet nodig, het verspilt alleen maar geld. Je kan ook even je computer aanlaten en dan gaan eten ofzo. Dan heb je het ook gewoon. ThijsBericht getypt door - Thijs Toegevoegd op 22 Okt 2011 om 12:14
NielsG
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 08:16 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Thijs , Ja dat is waar, maar ik bedoel, als je in de dierentuin je computer aan laat staan en dan even wat gaat eten. En als je terug bent dan kom je erachter dan tijgers ook bestaan. . Snap je, en het doel is dat het zo realistisch mogelijk is...
Bericht @ Thijs , Ja dat is waar, maar ik bedoel, als je in de dierentuin je computer aan laat staan en dan even wat gaat eten. En als je terug bent dan kom je erachter dan tijgers ook bestaan. . Snap je, en het doel is dat het zo realistisch mogelijk is...Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 08:16
Thijs
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 11:22 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (NielsGuchelaar )
het doel is dat het zo realistisch mogelijk is
Ja, inderdaad. Maar dat is vervelend dus daarom speel ik nu Zoo Tycoon 2! Thijs
Bericht Quote (NielsGuchelaar )
het doel is dat het zo realistisch mogelijk is
Ja, inderdaad. Maar dat is vervelend dus daarom speel ik nu Zoo Tycoon 2! ThijsBericht getypt door - Thijs Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 11:22
ZooM
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 13:37 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ Thijs , in de echte dierentuinen doen ze onderzoek naar hoe ze voor een dier moeten zorgen of hoe ze de dieren het beste kunnen laten voortplanten. dat bedoelde ik. Merijn
Bericht @ Thijs , in de echte dierentuinen doen ze onderzoek naar hoe ze voor een dier moeten zorgen of hoe ze de dieren het beste kunnen laten voortplanten. dat bedoelde ik. MerijnBericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 13:37
NielsG
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 13:52 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Thijs , Ja, oke, ik bedoelde het ook helemaal niet bot of zo. Maar leuk dat je zt2 speelt. Maar zullen we het bij zt1 houden in het ZT1 forum.
Bericht @ Thijs , Ja, oke, ik bedoelde het ook helemaal niet bot of zo. Maar leuk dat je zt2 speelt. Maar zullen we het bij zt1 houden in het ZT1 forum. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 13:52
Scrat
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 16:10 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (NielsGuchelaar )
Maar leuk dat je zt2 speelt. Maar zullen we het bij zt1 houden in het ZT1 forum.
Natuurlijk Niels, maar ook niet over echte dierentuinen. En niet het forum, maar dit topic. Dus nu weer ontopic.
Bericht Quote (NielsGuchelaar )
Maar leuk dat je zt2 speelt. Maar zullen we het bij zt1 houden in het ZT1 forum.
Natuurlijk Niels, maar ook niet over echte dierentuinen. En niet het forum, maar dit topic. Dus nu weer ontopic.Bericht getypt door - Scrat Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 16:10
NielsG
Datum: Dinsdag, 25 Okt 2011, 16:27 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Scrat , Ok, sorry het was ook mijn fout. Maar ik wilde meer een vergelijking leggen. Maar nu gaan we weer door.
Bericht @ Scrat , Ok, sorry het was ook mijn fout. Maar ik wilde meer een vergelijking leggen. Maar nu gaan we weer door. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Okt 2011 om 16:27