ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ik ben er weer, dus ik ga maar weer eens beginnen aan ZT1. Op zt.nl hebben we een leuke ronde gehad van EYZ van ZT1 en dat was gewoon grandioos!!! Vandaar dat ik weer een dierentuin ga maken van ZT1. Misschien dat ik binnenkort weer een Noordpool dierentuin ga maken, want die doe ik graag bij ZT1. Maar genoeg gezeur en de screens. Als eerste de paarden: Daarna de savanne met verschillende dieren erin: Meer screens volgen later. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Nice Zoo Lara, it´s good to see people still playing ZT1. I like the water moat of the Asian Elephant exhibit, it show us that it´s possible to use diferent kinds of barriers in zoo tycoon instead of just use the fences. But like Kampfussel said, the paths can be bigger, because the guests gets anger with the traffic in a cloud zoo. Just a tip not a criticism. Keep on with the good work and thanks to post some ZT1 screens i really like this game.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ziet er leuk uit Laraatjuh.
Toch wel weer eens grappig om weer eens een ZT1 zoo te zien. Ziet er echt heel primitief uit in vergelijking met ZT2, lekker primitief en ongedwongen. Ga vooral door Lara, wie weet krijg ik dan ook weer eens de kriebels om me te wagen aan een ZT1 zoo.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Laatst had ik weer zin om ZT1 te spelen. Ik wil er ook voor gaan designen maar dat is best moeilijk dus dat laat ik even hangen. Maar spelen met ZT1 doe ik nog graag, dus vandaar weer een dierentuin van mij. Hier komen de screens: De ingang!! Naast de ingang de paardenstal: Daar achter de elanden: Dan loop je weer terug en kom je bij de leeuwen: En dan loop je nog een stukje verder en kom je bij de lieve dromedarissen: En als je honger of dorst of je wilt gewoon spelen dan kan dat in onze speel/eet en drinkgarden: En als je dan nog meer iets wilt zien, ga je naar het insektenhuis om daar lekker te kriebelen: En de volgende keer meer dieren en gezelligheid!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Parkeerhulp
Wow, het is wel weer even wennen aan die ZT1 plaatjes! Maar voor ZT1 standaarts ziet het er erg leuk uit. Ik vind zelf het bouwen van dierentuinen in ZT1 erg moeilijk, omdat de gasten eigelijk alleen maar op voedsel afkomen. Ook leuk hoe je die overkappingen gebruikt!
0
Parkeerhulp
wow this zoo is really awesome good work zoo tycoon maxed out: [URL=http://z6.invisionfree.com/Zoo_Tycoon_Maxed_Out/index.php?]<(^^,)>[/URL] [img]http://i27.tinypic.com/23wr3u0.png[/img] [img]http://i32.tinypic.com/furm82.jpg[/img]