Koningscobra, Lantaarnvis en Ruwnekvaraan oproep
caspar1995
Datum: Woensdag, 11 Mei 2011, 21:48 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
ik had een beetje credits overvloed, dus ik dacht, doe eens gek en heb van allemaal een paartje gekocht, zijn daar al meerdere van?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ik had een beetje credits overvloed, dus ik dacht, doe eens gek en heb van allemaal een paartje gekocht, zijn daar al meerdere van? Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 11 Mei 2011 om 21:48
Jorrit
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 07:30 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
ruwnekvaranen heb ik, en ik denk over een verbond. Ben nu bezig een ander lid te krijgen omdat mijn paartje jongen heeft .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht ruwnekvaranen heb ik, en ik denk over een verbond. Ben nu bezig een ander lid te krijgen omdat mijn paartje jongen heeft . Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 12 Mei 2011 om 07:30
{Kevin}
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 08:07 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
@ Jortje , Daar had ik trouwens nog 1100 Credits voor geboden, Ik weet niet of je dat al gezien had? En ik wou ook lantaarnvissen kopen, Maar zover ik weet krijgen ze geen jongen. Dus daarom heb ik het niet gedaan.
Bericht @ Jortje , Daar had ik trouwens nog 1100 Credits voor geboden, Ik weet niet of je dat al gezien had? En ik wou ook lantaarnvissen kopen, Maar zover ik weet krijgen ze geen jongen. Dus daarom heb ik het niet gedaan.
Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 12 Mei 2011 om 08:07
thomvonder
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 16:34 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik heb een paartje Ruwnekvaranen.
Bericht Ik heb een paartje Ruwnekvaranen. Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Mei 2011 om 16:34
Jorrit
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 16:34 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Diertjee , heb ik gezien ja, en ik ga ermee akkoord, ik stuur je een pb wanneer ze er zijn
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht @ Diertjee , heb ik gezien ja, en ik ga ermee akkoord, ik stuur je een pb wanneer ze er zijn Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 12 Mei 2011 om 16:34
raymondhoek
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 18:11 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Verbonden kunnen NIET meer worden gestart. Dit omdat de verbonden gaan verdwijnen voor een fusie met de fokprogramma's. Dit is besloten tijdens de ZTSF openbare vergaderingen. Inmiddels zijn de voorbereidingen hiervoor (de fusie) bijna klaar, en kunnen we hiermee beginnen. Maar er kunnen dus géén verbonden worden gestart ter info. Raymond (Site-admin)
Bericht Verbonden kunnen NIET meer worden gestart. Dit omdat de verbonden gaan verdwijnen voor een fusie met de fokprogramma's. Dit is besloten tijdens de ZTSF openbare vergaderingen. Inmiddels zijn de voorbereidingen hiervoor (de fusie) bijna klaar, en kunnen we hiermee beginnen. Maar er kunnen dus géén verbonden worden gestart ter info. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 12 Mei 2011 om 18:11
caspar1995
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 20:15 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
oké, maaruhm, nooit meer? of tijdelijk?
Bericht oké, maaruhm, nooit meer? of tijdelijk? Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 12 Mei 2011 om 20:15
raymondhoek
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 22:22 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ caspar1995 , Omdat de "verbonden" helemaal weg gaan in feite nooit meer. Maar de nieuwe soort fokprogramma's lijken enorm veel op de verbonden, en daar kun je je wel voor aanmelden. Maar meer info volgt nader. Raymond (Site-admin)
Bericht @ caspar1995 , Omdat de "verbonden" helemaal weg gaan in feite nooit meer. Maar de nieuwe soort fokprogramma's lijken enorm veel op de verbonden, en daar kun je je wel voor aanmelden. Maar meer info volgt nader. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 12 Mei 2011 om 22:22
caspar1995
Datum: Vrijdag, 13 Mei 2011, 16:02 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ow oké, ja ik wist dat er zoiets kwam
Bericht ow oké, ja ik wist dat er zoiets kwam Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 13 Mei 2011 om 16:02