Caracal
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 23 Dec 2011, 10:39 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Hoi iedereen! ik heb zelf een caracal 1xm in mijn zoo en ik zie ze vrij weinig, ik ga grondig zoeken naar leden die ze hebben, heb jij caracals, reageer dan even! tot nu toe weet ik dit: FAUNA LIFE (carnotaurus) 1xm Added (23 Dec 2011, 09:39) --------------------------------------------- even ter info voor iedereen die nog deze kat heeft en zich nog niet heeft gemeld: er komt een fokprogramma: de dieren: Carnotaurus (verantwoordelijk) 1xm Aurlord 1xm 1xv (GESTOPT) real_thomas 1xm 1xv catfreako 2xm 2xv ik denk dat alleen door goed ruilen deze soort bewaart kan blijven! ook wil ik graag dat als je iemand kent met een caracal, je het dan even laat weten!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Dinsdag, 17 Jan 2012, 20:26
Bericht Hoi iedereen! ik heb zelf een caracal 1xm in mijn zoo en ik zie ze vrij weinig, ik ga grondig zoeken naar leden die ze hebben, heb jij caracals, reageer dan even! tot nu toe weet ik dit: FAUNA LIFE (carnotaurus) 1xm Added (23 Dec 2011, 09:39) --------------------------------------------- even ter info voor iedereen die nog deze kat heeft en zich nog niet heeft gemeld: er komt een fokprogramma: de dieren: Carnotaurus (verantwoordelijk) 1xm Aurlord 1xm 1xv (GESTOPT) real_thomas 1xm 1xv catfreako 2xm 2xv ik denk dat alleen door goed ruilen deze soort bewaart kan blijven! ook wil ik graag dat als je iemand kent met een caracal, je het dan even laat weten! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 23 Dec 2011 om 10:39
Real_thomas
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 17:23 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ carnotaurus , ik heb een paartje van radeen gekregen kan ik ook op de lijst.? gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ carnotaurus , ik heb een paartje van radeen gekregen kan ik ook op de lijst.? gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 17:23
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 20:26 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Oké! we wachten nu op een goedkeuring!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Oké! we wachten nu op een goedkeuring! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 20:26
NielsG
Datum: Woensdag, 18 Jan 2012, 12:18 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ carnotaurus , Waar gaan de dieren van Aurlord heen als ik vragen mag?? Want ik zou die wel over willen nemen. Niels
Bericht @ carnotaurus , Waar gaan de dieren van Aurlord heen als ik vragen mag?? Want ik zou die wel over willen nemen. Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 18 Jan 2012 om 12:18
thyrone2003
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 13:53 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ carnotaurus , @ NielsGuchelaar , Quote (NielsGuchelaar )
Want ik zou die wel over willen nemen.
ik zou die ook wel willen, want ik ga straks weer beginnen met ZTAO
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht @ carnotaurus , @ NielsGuchelaar , Quote (NielsGuchelaar )
Want ik zou die wel over willen nemen.
ik zou die ook wel willen, want ik ga straks weer beginnen met ZTAOBericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 13:53