ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hierbij plaats ik een oproep voor het Watusirund; Welke andere dierentuinen hebben dit dier? Ik heb momenteel een eenzaam vrouwtje, en het leek me een idee om een fokprogramma op te starten voor deze zeldzame soort in ZTAO. Als iemand nog Watusirund(eren) heeft, meld het dan AUB in dit topic en dan kunnen we een fokprogramma opstarten om te zorgen dat meerdere mensen deze dieren hebben in hun collectie. Banner+Avatar made by McCamel
Curator
Oh, dus ik ben toch niet de enige xD Misschien kunnen we een fokprogramma opstarten? Deze dieren zijn namelijk kuddedieren, en het is raar om ze alleen te zien... Banner+Avatar made by McCamel
Curator
Oke xD Wat zijn de eisen voor het verblijf?
-Er moeten minstens 15 vakjes plaats per dier zijn -Ze moeten gehouden worden in groepen van minstens 4 dieren (Voor zo ver dat mogelijk is, nu er nog maar 3 zijn kan het dus nog niet) -Er moet een stal zijn, waarin elk dier apart gezet kan worden en minstens 6 vakjes heeft.
Is zoiets goed?
En wie is de beheerder? Moet ik het fokprogramma houden, of wil jij het doen? Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Ik denk dat de eisen zo heel goed zijn. Jij mag het fp doen Misschien is het een idee om bijvoorbeeld de dieren die we nu hebben bij 1 iemand bij elkaar te zetten Van mij mag dat bij jou t maakt mij niet uit
Curator
Hmm, ik geef het vrouwtje nu wel even aan jou xD Ik ben namelijk net opnieuw begonnen met bouwen, en ik heb het watusiverblijf nog niet af... xD Je mag haar plaatsen, tot er een grotere groep is, die we dan kunnen verdelen xD
En is goed, ik vraag het wel even aan Gaan we de dieren ook namen geven, en een stamboom bijhouden? Ik doe dat allemaal wel dan Banner+Avatar made by McCamel