ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Ik denk dat het duidelijk is wie ze heeft:
Jeweetwelwie (1m:1v) Jeroen-Krokofreak(1m:1v) vermoed ik, er staat geen aantal bij Krieke668 (1m:1v) verantwoordelijke
Als iemand anders ze nog heeft, meldt het!
eisen: - Er moet ruimte zijn voor voortplanten. - Er moet een gedeelte zijn waar ze lekker in het water kunnen spelen - Er moet een binnenverblijf komen, waar ze zich terug kunnen trekken mits het nodig is. ... Iemand ideeën?
Wie wil er verantwoordlijke zijn?
@jwww: zou ik misschien even jeroen een pb sturen, denk niet dat hij het anders snel zal merken)
Bericht veranderd door: krieke668 - Woensdag, 22 Aug 2012, 12:38
Curator
Voor mij is het goed... Jeroen heeft een pb gekregen...
Added (20 Aug 2012, 11:30) --------------------------------------------- Even weer bovenhalen xD, Jeroen heeft enkele dagen geleden gezegd dat hij meedoet!
Iemand al ideeën voor de eisen?
Ik dacht bv aan: "water moeten aanwezig zijn op maximaal 10m van het dier. " Dan bedoel ik dat het dier zich nooit verder mag bevinden de 10 blokjes van water, dus dat er op verschillende plaatsen gespreid over het hele verblijf water aanwezig moet zijn...
De eisen: - Er moet ruimte zijn voor voortplanten. - Er moet een gedeelte zijn waar ze lekker in het water kunnen spelen - Er moet een binnenverblijf komen, waar ze zich terug kunnen trekken mits het nodig is.
Curator
@ freed95,
Het is een beetje stil gevallen hier. Ik denk dat als we nog een fp maken voor deze deze dieren, dat dit nog even zal duren, aangezien niet echt iemand (buiten Jeroen) momenteel iets doet met deze dieren...