Ik zou graag de volgende nummers aan willen vragen: Pink - Perfect. Ronan Keating - Lovin' Each Day Queen - I Want To Break Free James Blunt - I'll Be Your Man No Doubt - Don't Speak Shakira - Waka Waka Phil Collins - You'll Be In My Heart Sick Puppies - Maybe (acoustic)
Sorry dat het er zo veel zijn, ze hoeven dan ook niet allemaal tegelijk behandeld te worden (over 4 dagen verspreid vind ik ook goed).
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Aanvraagjes: Nicole Sherzinger- Don't hold your breath LMFAO- Party rock Anthem Chris Brown- Beautiful people Katy Perry- Last friday night Shakira- (My) Hips don't lie Simple Plan feat. Natasha Beddingfield- Jet lag
Added (17 Jun 2011, 21:01) --------------------------------------------- Wil je die hierboven nog een keer doen?
Bericht veranderd door: IK - Donderdag, 16 Jun 2011, 18:53
Dat kan, al moeten ze nog wel even gedownload worden want er zit op dit moment een andere DJ dan gisteren . Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm
De link is http://ztsf.listen2myradio.com/, zoals hij ook in de beschrijving van dit subforum staat. De link werkt gewoon al is er natuurlijk geen muziek, omdat er op het moment geen DJ's zitten te draaien (hetzelfde geld voor het moment waarop je postte). Laat in het topic je mening achter over ZTSF.fm