ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik wil hier het leuke forumspelletje spelen Raad het dier Je mag een omschrijving geven van het dier en de degene die het dier raadt mag het volgende dier doen, enzovoorts. Je mag zelf verzinnen welk dier. Zal een voorbeeld geven: Een dikke lobbes------- een olifant, klopt. Spelregels: Je moet een dier kiezen die niet uitgestorven is en geen ingewikkelde dieren.
Groetjes en succes allemaal!! Van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik wil niet vervelend zijn, maar de leden zijn nu al 3 pagina's aan het raden voor dit ene dier. Als iedereen van dit soort onbekende diersoorten kiest, komen alleen de dierkenners aan de beurt. Normaal gesproken heb ik daar niet zo heel veel problemen mee, maar als ik dan ook nog kijk naar de matige beschrijving die gegeven wordt, wordt het gewoon wild gokken, en dat is eigenlijk niet de bedoeling van dit spel. Mijn tip: kies een nieuw dier, en geef daarbij een specifiekere beschrijving ! Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Zaterdag, 21 Maa 2009, 09:51 | Bericht # 148
Voormalig Crewlid
Directeur
Of dat Compy een tip geeft. Gewoon meer hints geeft omtrent het dier. Hoe wordt het ook wel genoemd of hoe het eruit ziet. Zoiets, dat mag natuurlijk ook. Het is inderdaad niet de bedoeling 3 of meerdere pagina naar 1 dier te raden. Dus. Compy geef even een hint!! En als het dan niet lukt kies een dier dat wat makkelijker is. Ik zal de spelregels wel even veranderen bij het hoofdbericht. Groetjes en Compy geef een hint. Oplissing: vijfstreepskink En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 21 Maa 2009, 15:16 | Bericht # 150
Voormalig Crewlid
Directeur
Compy je mag een nieuw dier kiezen en als mensen dit na 1 pagina nog niet geraden hebben, dan een hint erbij geven. Zoals bij de pootloze skink had je bijvoorbeeld kunnen zeggen hij heeft geen poten. Dan hadden de mensen het misschien wel geraden. Jij mag gewoon doorgaan maar een makkelijker dier. Groetjes van Laraatje en succes. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!