ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik wil hier het leuke forumspelletje spelen Raad het dier Je mag een omschrijving geven van het dier en de degene die het dier raadt mag het volgende dier doen, enzovoorts. Je mag zelf verzinnen welk dier. Zal een voorbeeld geven: Een dikke lobbes------- een olifant, klopt. Spelregels: Je moet een dier kiezen die niet uitgestorven is en geen ingewikkelde dieren.
Groetjes en succes allemaal!! Van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ raymondhoek, Hier is een stukje uit wikipedia waaruit blijkt dat de herculeskever het sterkste dier is in vehouding met z'n lichaam :
De Herculeskever (Dynastes hercules) is een van de grootste kevers. Hij wordt soms langer dan 15 centimeter. Twee kevers uit de familie Cerambycidae zijn groter: Macrodontia cervicornis en Titanus giganteus. De Herculeskever is ook zeer sterk: hij kan tot wel 850 keer zijn eigen gewicht dragen. De kever is daarmee het op één na sterkste levende wezen op de wereld. Alleen de Runder Pillendraaier is sterker en kan tot 1.141 keer zijn eigen gewicht dragen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik begin weer! Hopelijk is dit nog geen bumb...
Ik ben klein en ik wordt vaak aangereden, en ik heb mijn eigen vors!
( als ik naar school fiets liggen de darmen enzo eruit!!!!:o ) WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!