Dierentuin nieuws, regels
raymondhoek
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 14:03 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Dierentuin nieuws subforum In het dierentuin nieuws subforum is van elke nederlandse dierentuin al een topic aanwezig. Als je een nieuwtje wilt plaatsen, kan dat in het daarvoor bestemde topic. Mijn zoo staat niet in de lijst?? Echter als je nieuws hebt over een dierentuin dat niet in de lijst staat, mag het in het --> Algemeen Dierentuin nieuws <-- topic. Als je denkt hier vaker nieuws berichten over te gaan posten, zeg dat dan in dit topic, dan maken we er een nieuw topic voor aan (voor die zoo). Dit mag gerust ook een dierentuin zijn die niet in Nederland of zelfs Europa zit. De dierentuinen lijst: Fan lijst: Eigenaar Dierentuin Wat staat er in Waar staat het topic Nickdierengek Diergaarde Blijdorp Nieuwtjes en af en toe foto's Klik hier
Ook verdere vragen mogen in dit topic worden gesteld. Raymond (Site-admin)
Bericht Dierentuin nieuws subforum In het dierentuin nieuws subforum is van elke nederlandse dierentuin al een topic aanwezig. Als je een nieuwtje wilt plaatsen, kan dat in het daarvoor bestemde topic. Mijn zoo staat niet in de lijst?? Echter als je nieuws hebt over een dierentuin dat niet in de lijst staat, mag het in het --> Algemeen Dierentuin nieuws <-- topic. Als je denkt hier vaker nieuws berichten over te gaan posten, zeg dat dan in dit topic, dan maken we er een nieuw topic voor aan (voor die zoo). Dit mag gerust ook een dierentuin zijn die niet in Nederland of zelfs Europa zit. De dierentuinen lijst: Fan lijst: Eigenaar Dierentuin Wat staat er in Waar staat het topic Nickdierengek Diergaarde Blijdorp Nieuwtjes en af en toe foto's Klik hier
Ook verdere vragen mogen in dit topic worden gesteld. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 08 Dec 2011 om 14:03
timo13
Datum: Zondag, 18 Dec 2011, 21:27 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik zou graag een topic voor zie zoo zien, het is een zoo die al even bestaat maar nog geen dierentuinvergunning had nu hebben ze die wel De dierentuinvergunning is binnen! Alle inspanningen die zijn geleverd om de dierentuinvergunning binnen te halen zijn beloond! (twitter)
Bericht ik zou graag een topic voor zie zoo zien, het is een zoo die al even bestaat maar nog geen dierentuinvergunning had nu hebben ze die wel De dierentuinvergunning is binnen! Alle inspanningen die zijn geleverd om de dierentuinvergunning binnen te halen zijn beloond! (twitter) Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 18 Dec 2011 om 21:27
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 14:45 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
Zou Planckendael ook een topic kunnen hebben? Het is een Belgische zoo gelegen bij Mechelen die van dezelfde organisatie is als de Antwerpse Zoo.
Bericht Zou Planckendael ook een topic kunnen hebben? Het is een Belgische zoo gelegen bij Mechelen die van dezelfde organisatie is als de Antwerpse Zoo. Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 07 Mei 2014 om 14:45
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 14:53 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Verzorger-Jarne , Wil je een nieuwstopic of informatietopic?
Bericht @ Verzorger-Jarne , Wil je een nieuwstopic of informatietopic?Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 07 Mei 2014 om 14:53
Verzorger-Jarne
Datum: Woensdag, 07 Mei 2014, 15:09 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Verzorger
Ik zou graag een nieuwstopic hebben.
Bericht Ik zou graag een nieuwstopic hebben. Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 07 Mei 2014 om 15:09