Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: ZTAO-Opvang, ZTAO-Crew2  
Algemene informatie
ZTAO-Opvang
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 12:52 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Opvang
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 10

ZTAO-Opvang
Directeur

ZTAO Opvang

De ZTAO opvang word net als de ZTAO-Bank beheerd door iemand buiten de crew.
De opvang word goed onderhouden door boerroel545.

Een kleine samenvatting
Zodra er leden zijn die overnieuw willen beginnen, stoppen of gewoon graag dieren weg willen doen (gratis), zullen deze direct naar de ZTAO opvang gaan.
Je mag voortaan dan ook nog maar maximaal 3 diersoorten weg doen per lid. Elk gratis diersoort daarna zal naar ons komen en verdeeld worden onder alle ZTAO leden.
Wanneer de dieren aankomen zal de ZTAO opvang bekijken wat ze waard zijn, en ze plaatsen in de lijst met opgevangen dieren (waar mensen ze dus kunnen adopteren).
Als je een dier hebt gekozen dat je zou willen adopteren, dan kun je daar een aanvraag voor doen, om te kijken of de ZTAO opvang dat goed vind.
Sommige diersoorten kunnen namelijk nog speciale eisen hebben.
Als de ZTAO opvang het goed vind, kun je via het overmaak topic.
En zodra de ZTAO opvang de credits heeft ontvangen, krijg je een bericht met een bevestiging, dat je de dieren mag toevoegen.

Loting
Om mensen die dieren brengen bij de ZTAO-Opvang te stimuleren is er een maandelijkse trekking.
Dit houd in dat iedereen die diersoorten brengt bij de ZTAO-Opvang mee doet in een soort loterij (automatisch).
Het maakt niets uit hoeveel dieren of hoeveel diersoorten je brengt, want iedereen heeft gewoon even veel kans.
Elke maand zal de trekking gehouden worden.
Hij zal vervolgens in --> dit <-- topic bekend maken wie er heeft gewonnen en hoeveel credits die persoon krijgt (ook het overmaken zal door hem gebeuren).
Ook doet Jeweetwelwie bij elke trekking mee zodat hij kans maakt op een vergoeding voor het vervullen van een taak bij de ZTAO (net als dat Jeweetwelwie bij de ZTAO bank krijgt).
De credits zijn afkomstig van de opvang die dus worden betaald door mensen die er dieren adopteren.
Tenslotte is de hoogte van de prijs afhankelijk van het aantal mensen dat diersoorten heeft geleverd aan de ZTAO Opvang.
Dus zijn er 3 mensen die een diersoort hebben geleverd aan de ZTAO Opvang, dan zal er een loting plaats vinden voor 300 credits onder die leden + Jeweetwelwie.
Met een maximaal bedrag van 600 credits.

Regels
- Berichten achterlaten bij de foto's van het opvang centrum zijn toegestaan, echter mag het niet alleen gaan over het park, slechts over de dieren.
- Dieren kunnen alleen worden gekocht d.m.v. credits, ruilen met dieren is niet toegestaan.
- Je kan de opvang dieren alleen ontvangen als je de benodigde reputatie hebt .
- Indien er eisen aan de adoptie van een dier worden gesteld door de ZTAO opvang, dien je hier aan te voldoen.
- De credits dienen te worden overgemaakt in het overschrijvings topic, naar de ZTAO opvang. Vervolgens zal je via de ZTAO opvang een bevestiging krijgen, waarna je de dieren mag toevoegen.
- De ZTAO opvang mag zelf bepalen of er eisen worden gesteld aan de adoptie van dierensoort(en) en hoeveel credits ervoor betaald dienen te worden.

Vraag en Antwoord
Vraag: Moet het altijd de prijs zijn die de ZTAO opvang aangeeft??
Antwoord: Nee, je mag proberen te onderhandelen.

Vraag: Wat gebeurd er met de credits die naar de ZTAO opvang gaan??
Antwoord: Momenteel nog niets, ze dienen meer als registratie dat je een diersoort hebt overgenomen.

Vraag: Waar moet je de credits overmaken, en hoe??
Antwoord: Via het overschrijvingstopic, naar de ZTAO-Opvang met als rede, de diersoort + het aantal + geslacht(en).

Vraag: Ik ben afgekeurd om een diersoort te ontvangen, mag ik het nogmaals proberen??
Antwoord: Natuurlijk, maar pas je wel aan, zodat je nu wel voldoet aan de rede waarom je ben afgekeurd.

Vraag: Ik wil van mijn dieren af, hoe kan ik dat doen??
Antwoord: Stuur een PB naar de ZTAO-Opvang.

Vraag: Mag je meerdere dieren tegelijk adopteren??
Antwoord: Natuurlijk, geen probleem.

Vraag: Waar zie je de eisen van een diersoort??
Antwoord: Deze staan erbij in de "Huidige opvanglijst".

Vraag: Hoe kan je laten zien dat je aan de eisen voldoet??
Antwoord: Er is een apart topic voor dat dier(soort), de link ernaartoe kun je vinden in de "Huidige opvanglijst". In dat topic kun je foto's plaatsen of een link naar bepaalde topic's om te laten zien dat je aan de eisen voldoet.

Vraag: Waar kun je zien wie er heeft gewonnen met de loting??
Antwoord: In --> dit <-- topic kun je de winnaars zien.

Vraag: Hoe kun je mee doen aan de loting van de ZTAO Opvang??
Antwoord: 1 of meer diersoorten afgeven aan de ZTAO Opvang, dan doe je automatisch mee.

Vraag: Wat is de minimale en maximale prijs van de loting??
Antwoord: Minimaal 100 credits en maximaal 600 credits

Voor overige vragen kun je ook in dit topic terecht.
BerichtZTAO Opvang

De ZTAO opvang word net als de ZTAO-Bank beheerd door iemand buiten de crew.
De opvang word goed onderhouden door boerroel545.

Een kleine samenvatting
Zodra er leden zijn die overnieuw willen beginnen, stoppen of gewoon graag dieren weg willen doen (gratis), zullen deze direct naar de ZTAO opvang gaan.
Je mag voortaan dan ook nog maar maximaal 3 diersoorten weg doen per lid. Elk gratis diersoort daarna zal naar ons komen en verdeeld worden onder alle ZTAO leden.
Wanneer de dieren aankomen zal de ZTAO opvang bekijken wat ze waard zijn, en ze plaatsen in de lijst met opgevangen dieren (waar mensen ze dus kunnen adopteren).
Als je een dier hebt gekozen dat je zou willen adopteren, dan kun je daar een aanvraag voor doen, om te kijken of de ZTAO opvang dat goed vind.
Sommige diersoorten kunnen namelijk nog speciale eisen hebben.
Als de ZTAO opvang het goed vind, kun je via het overmaak topic.
En zodra de ZTAO opvang de credits heeft ontvangen, krijg je een bericht met een bevestiging, dat je de dieren mag toevoegen.

Loting
Om mensen die dieren brengen bij de ZTAO-Opvang te stimuleren is er een maandelijkse trekking.
Dit houd in dat iedereen die diersoorten brengt bij de ZTAO-Opvang mee doet in een soort loterij (automatisch).
Het maakt niets uit hoeveel dieren of hoeveel diersoorten je brengt, want iedereen heeft gewoon even veel kans.
Elke maand zal de trekking gehouden worden.
Hij zal vervolgens in --> dit <-- topic bekend maken wie er heeft gewonnen en hoeveel credits die persoon krijgt (ook het overmaken zal door hem gebeuren).
Ook doet Jeweetwelwie bij elke trekking mee zodat hij kans maakt op een vergoeding voor het vervullen van een taak bij de ZTAO (net als dat Jeweetwelwie bij de ZTAO bank krijgt).
De credits zijn afkomstig van de opvang die dus worden betaald door mensen die er dieren adopteren.
Tenslotte is de hoogte van de prijs afhankelijk van het aantal mensen dat diersoorten heeft geleverd aan de ZTAO Opvang.
Dus zijn er 3 mensen die een diersoort hebben geleverd aan de ZTAO Opvang, dan zal er een loting plaats vinden voor 300 credits onder die leden + Jeweetwelwie.
Met een maximaal bedrag van 600 credits.

Regels
- Berichten achterlaten bij de foto's van het opvang centrum zijn toegestaan, echter mag het niet alleen gaan over het park, slechts over de dieren.
- Dieren kunnen alleen worden gekocht d.m.v. credits, ruilen met dieren is niet toegestaan.
- Je kan de opvang dieren alleen ontvangen als je de benodigde reputatie hebt .
- Indien er eisen aan de adoptie van een dier worden gesteld door de ZTAO opvang, dien je hier aan te voldoen.
- De credits dienen te worden overgemaakt in het overschrijvings topic, naar de ZTAO opvang. Vervolgens zal je via de ZTAO opvang een bevestiging krijgen, waarna je de dieren mag toevoegen.
- De ZTAO opvang mag zelf bepalen of er eisen worden gesteld aan de adoptie van dierensoort(en) en hoeveel credits ervoor betaald dienen te worden.

Vraag en Antwoord
Vraag: Moet het altijd de prijs zijn die de ZTAO opvang aangeeft??
Antwoord: Nee, je mag proberen te onderhandelen.

Vraag: Wat gebeurd er met de credits die naar de ZTAO opvang gaan??
Antwoord: Momenteel nog niets, ze dienen meer als registratie dat je een diersoort hebt overgenomen.

Vraag: Waar moet je de credits overmaken, en hoe??
Antwoord: Via het overschrijvingstopic, naar de ZTAO-Opvang met als rede, de diersoort + het aantal + geslacht(en).

Vraag: Ik ben afgekeurd om een diersoort te ontvangen, mag ik het nogmaals proberen??
Antwoord: Natuurlijk, maar pas je wel aan, zodat je nu wel voldoet aan de rede waarom je ben afgekeurd.

Vraag: Ik wil van mijn dieren af, hoe kan ik dat doen??
Antwoord: Stuur een PB naar de ZTAO-Opvang.

Vraag: Mag je meerdere dieren tegelijk adopteren??
Antwoord: Natuurlijk, geen probleem.

Vraag: Waar zie je de eisen van een diersoort??
Antwoord: Deze staan erbij in de "Huidige opvanglijst".

Vraag: Hoe kan je laten zien dat je aan de eisen voldoet??
Antwoord: Er is een apart topic voor dat dier(soort), de link ernaartoe kun je vinden in de "Huidige opvanglijst". In dat topic kun je foto's plaatsen of een link naar bepaalde topic's om te laten zien dat je aan de eisen voldoet.

Vraag: Waar kun je zien wie er heeft gewonnen met de loting??
Antwoord: In --> dit <-- topic kun je de winnaars zien.

Vraag: Hoe kun je mee doen aan de loting van de ZTAO Opvang??
Antwoord: 1 of meer diersoorten afgeven aan de ZTAO Opvang, dan doe je automatisch mee.

Vraag: Wat is de minimale en maximale prijs van de loting??
Antwoord: Minimaal 100 credits en maximaal 600 credits

Voor overige vragen kun je ook in dit topic terecht.

Bericht getypt door - ZTAO-Opvang
Toegevoegd op 09 Dec 2011 om 12:52
McCamel
Datum: Zondag, 05 Feb 2012, 22:23 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

Is dit nog actief?

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtIs dit nog actief?

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 05 Feb 2012 om 22:23
ZTAO-Opvang
Datum: Zondag, 05 Feb 2012, 22:31 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Opvang
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 10

ZTAO-Opvang
Directeur

@ McCamel,wat bedoel je? want de opvang is gewoon actief hoor??
Bericht@ McCamel,wat bedoel je? want de opvang is gewoon actief hoor??

Bericht getypt door - ZTAO-Opvang
Toegevoegd op 05 Feb 2012 om 22:31
McCamel
Datum: Zondag, 05 Feb 2012, 23:24 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

Sorry, ik was niet duidelijk genoeg in mijn bericht! Ik vroeg me af of de loting nog actief was!

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtSorry, ik was niet duidelijk genoeg in mijn bericht! Ik vroeg me af of de loting nog actief was!

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 05 Feb 2012 om 23:24
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz