ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ ZTAO-Opvang, ik vind ze persoonlijk goed, maar het is ook alleen maar goed als de gene die de dieren hebben ze aan een soort gelijke prijs verkopen... want je keuze is wel snel gemaakt dus 1200 cr of 800 cr(bijvoorbeeld)
maar ik vind de prijzen en de waarden van de dieren wel redelijk goed overeen komen... dus voor mij mag wat prijzen betreft het zo blijven...
per koppel is misschien wel handig, je kan er andere prijzen mee maken... nu is het min 100cr dier maar zo kan je ook 300 cr voor 2 dieren vragen en heb je eigenlijk 150cr dier, want het verschil tussen 200 en 400 cr is wel veel voor sommige dieren denk ik
@ krieke668, ja we gaan ze per paartje doen, blijkbaar is er weinig intresse als we ze per dier voor deze prijs verkopen dus ik denk dat ik de prijzen houd maar de dieren per paartje ga doen
misschien kun je bij enkele, erg algemene soorten wel 100 per paartje doen! (dat heb ik het over stokstaartjes, fennekken, flamingo's enz.) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!