ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ik vind het allemaal heel tof wat jij maakt. Jouw Petpaket is inmiddels toegevoegd in mijn zoo Ik hoop dat je nog lang inspiratie houd om zulke mooie downloads te maken!
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
De goudhamster is klaar! Hij werkt, krijgt jongen en de oren zijn kleiner Zeven varianten zijn ingecodeerd en ook de jongen hebben varianten:
Added (30 Dec 2013, 21:37) --------------------------------------------- De oren zijn veranderd met hulp van Koiking/Ulquiorra. Maar niet alleen de hamster heeft varianten als jong: de vlaamse reus en de lotharinger ook:
Maar ik heb ook iets nieuws: hét konijntje voor je kinderboerderijen, knuffelhoekjes of dierenwinkels: DE KLEURDWERG! Let ook op het verschil in oren:
Voor de kleurdwerg moet dit er nog gebeuren: - testen voortplanting en baby-variants - nieuwe varianten - texture toevoegen.
De grijsrug dwergpapegaai zal in een apart pack met vogels misschien nog komen, maar staat niet meer op de lijst voor dit pack.
Added (01 Jan 2014, 12:58) --------------------------------------------- Nieuw dier: De witte rat werd vroeger alleen in laboratoria gehouden, maar tegenwoordig is het een veelgehouden huisdier!
Ik heb ook een planning voor voorlopig:
PetPack part 1: V2 - enkele dieren aangepast - bugs eruit
Petpack part 2: kleine huisdiertjes - bugs eruit - dwergkonijn verbeteren (zoniet komt hij niet in het pack) - Goudhamster, witte rat en (...) aanpassen. - alles tot een pack samenvoegen
Petpack part 3: alternatieve huisdieren. - (...) en (...) en maken - nieuwe soorten zoeken
Petpack part 4: gevederde huisdieren - (...) en (...) maken - nieuwe soorten zoeken
Als iemand bugs vind laat het weten!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Volgens de originele planning moet er alleen nog een chinese dwerghamster komen. Maar toen kwam ik op het idee van een witbuikegel! welke hebben jullie liever? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ik heb liever de gestreepte grondeekhoorn .....en de dwerghamster.....oh ja en de witbuikegel! (ben ik hebberig eh) Ik zou voor de dwerghamster kiezen. Puur alleen al omdat ik de witbuikegel niet ken.
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Remeo, Alles op zijn tijd! en over die grondeekhoorn: weet je een goed model dan?
ZooZa, hetzelfde geld voor de chinchilla. Die zou ik zelf ook heel graag willen, maar ik heb er geen goed model voor. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
je kan denk ik voor allebei de eekhoorn van ztabc gebruiken, bij de chinchilla maak je hem zwartgrijs en wat molliger ofzo en bij de grondeekhoorn maak je zijn staart ietsje korter, maar verder heb ik er geen verstand van