ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
(logo komt hier...)
Welkom bij AZC Tutorials! Ben je benieuwd hoe ik een verblijf in ZT2 maak? Doe hier dan je aanvraag. Het mag een verblijf, gebouw, wat je maar kan verzinnen. Ik ga zo snel mogelijk aan de slag als je een aanvraag hebt gedaan.` Reacties op de verblijven zijn altijd welkom! Vul dan dit lijstje in:
Dier(en): Grootte verblijf: Extra ding(en):
Overzichtsfoto
Begin
Okapi in verblijf
Binnenverblijf
Begin uitkijkpost
Overzicht boven
Van boven Okapi verblijf
In maak...
Mvg,
AZC Tutorials (Aurlord Zoo Company Tutorials)
Bericht veranderd door: Aurlord - Maandag, 16 Jan 2012, 12:46
@ Aurlord, ja misschien moet je inderdaad de naam veranderen! maar ik zal wel een lijstje geven voor een verblijf! Dier(en): okapi Grootte verblijf: maakt niet uit! Extra ding(en): grasland biome :p, uitkijk punt! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
leuk iedee Aurlord ik heb ook wel een verblijfje Dier(en): otter's Grootte verblijf: maakt niet zo veel uit Extra ding(en): ze hebben zo wel land als water nodig en de bezoekers moeten wat zien een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er al mooi uit! Maar ik heb wat tips: -Plaats wat meer beplanting buiten het verblijf -Wat meer lage beplanting in het verblijf -Dat hek om heel het verblijf heen is niet zo realistisch.
@ Aurlord, ik vind het er super leuk uit zien goed gedaan! en zeker in een snelle tijd! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam