Leuk gedaan en aardig lange filmpjes ook! Maar dit zijn show tutorials want je laat zien hoe je iets bouwt. Met design wordt echt designen bedoeld
Je moet even voor zoo tycoon 2 harry's tutorials for beginners or experts, show: zetten dus: show: zoo tycoon 2 harry's tutorials for beginners or experts Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
zoet er mooi uit die eerste filmpje heb ik al is een keer eerder gezien hier geef je anderen wel een leuke idee om te bouwen ga zo door met je tutorials
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ harry, Je kunt je niet voorstellen hoe vaak ik naar jouw filmpjes kijk! Ik vind ze echt geweldig en haal veel inspiratie uit jouw tutorials!
Ik hoopte meer filmpjes van jou te vinden.....maar helaas! Hopelijk als je ooit nog eens tijd en zin hebt, maak je er nog een paar! (Ik kijk er alvast naar uit )
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ harry, Prachtige tutorials! Ik ben echt van plan om dit project van jou te gebruiken. Het ziet er heel heel heel erg erg erg mooi uit. Ik kan het niet groot genoeg zeggen Waar heb je eigenlijk die reizigersbomen vandaan? (traveler's tree je zet hem neer op 5:44)