ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Leuk hoor! De parkeerplaats en de kassa zijn allebij heel leuk gemaakt! Krijg je niet zeurberichten met die zookeeper in de kassa van: Kan die en dat niet bereiken? O ja, kan het dat er bij iemand de foto's van de tweede update het ook niet doen? Bij mij is dat zo, jammer!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
de fau van fauna en de ra van flora dat bedoel ik daarmee en die toren heb ik gemaakt met onderdelen van een pak van snowleo maar ik denk dat ik ga stoppen met deze zoo
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ja waarom stop je? Hij is mooi met ara's krokolillen vijver dat is toch mooi! Maar ik ztop ook vaak met dierentuinen maar als ik eens begonnen ben ga ik verder. Zoek de positieve kant op.
0
Parkeerhulp
sorry hoor dat ik laat reageer op de berichten behalve de laatste dan maar bij het herinstalleren van het spel heb ik de zoo' mee verwijderd omwille van hun onrealistische uitstraling het was trouwens maar een probeersel ik ben van plan een nieuwe zoo te starten maar weet nog niet goed welke dieren te houden ik stel voor dat jullie iets voorstellen het mag vanalles zijn uitgezonderd dan vissen of dolfijnachtige dieren als ik dan een reactie krijg zal ik de nieuwe ingang plus het eerste verblijf met de door jullie gekozen dieren presenteren de naam blijft alleen wordt ie wat aangepast:
AUSTRALIAN ARA BREEDING PROJETS (AABP)
De foto''s van mijn nieuwe zoo zullen een stuk realistischer zijn zoals deze foto die ik gemaakt heb om te tonen wat je kan verwachten van mijn nieuwe zoo:
0
Parkeerhulp
de miereneter is gewoon een download die al een 2 tal jaren bestaat denk ik ik skin of pimp mijn foto's nooit dus wat je ziet is allemaal te zien ingame
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik heb een vraagje: waarom staat er steeds ara in de naam van de zoo? je gebruikt toch ook andere dieren? verder vind ik dat die miereneter er goed uit ziet. ik ben benieuwd naar de volgende update