Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoological Gardens Utah
FalconHorus
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 19:11 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Hallo allemaal,
Ik ben nog niet zo heel ervaren met het bouwen van fantastische verblijven/binnenverblijven. Maar deze dierentuin is wel m'n beste tot nu toe. Daarom zou ik hem graag willen laten zien.

Eerst komen we natuurlijk het park binnen...

De kaartjesverkoop.

Dan kom je bij het pleintje voor eten en drinken.

Vervolgens volgen we de route..

Dan komen we in het overdekte observatiecentrum voor de bizons

Er zijn momenteel 7 bizons aanwezig waaronder 2 jongen. Maar sinds kort zitten alleen de mannetjes in het buitenverblijf om de voortplanting tijdelijk stop te zetten.

De waterval in het bizonverblijf, ook de moeite waard om vast te leggen.

Als we even doorlopen komen we bij een klein verblijfje van de kalkoenen en pauwen

Vervolgens lopen we door, we krijgen al een verblijfje in zicht.

Hierin bevinden zich: Krokodillen en Nijlvaranen

Dichtbij dit verblijf zitten het binnenverblijf voor de bizons, hiervan een foto word nog gewerkt.
Als we de andere weg genomen hadden vanaf het eetpleintje kwam je hier uit. Dit is het observatiegebied voor de Spaanse Lynxen.

Als we iets verder lopen zie je in de verte het binnenverblijf van de Spaanse Lynxen al. Later komt hier nog een betere foto van in de update.

Ik hoop op leuke reacties en opbouwende kritiek.

Bericht veranderd door: FalconHorus - Vrijdag, 07 Jan 2011, 20:00
BerichtHallo allemaal,
Ik ben nog niet zo heel ervaren met het bouwen van fantastische verblijven/binnenverblijven. Maar deze dierentuin is wel m'n beste tot nu toe. Daarom zou ik hem graag willen laten zien.

Eerst komen we natuurlijk het park binnen...

De kaartjesverkoop.

Dan kom je bij het pleintje voor eten en drinken.

Vervolgens volgen we de route..

Dan komen we in het overdekte observatiecentrum voor de bizons

Er zijn momenteel 7 bizons aanwezig waaronder 2 jongen. Maar sinds kort zitten alleen de mannetjes in het buitenverblijf om de voortplanting tijdelijk stop te zetten.

De waterval in het bizonverblijf, ook de moeite waard om vast te leggen.

Als we even doorlopen komen we bij een klein verblijfje van de kalkoenen en pauwen

Vervolgens lopen we door, we krijgen al een verblijfje in zicht.

Hierin bevinden zich: Krokodillen en Nijlvaranen

Dichtbij dit verblijf zitten het binnenverblijf voor de bizons, hiervan een foto word nog gewerkt.
Als we de andere weg genomen hadden vanaf het eetpleintje kwam je hier uit. Dit is het observatiegebied voor de Spaanse Lynxen.

Als we iets verder lopen zie je in de verte het binnenverblijf van de Spaanse Lynxen al. Later komt hier nog een betere foto van in de update.

Ik hoop op leuke reacties en opbouwende kritiek.

Bericht getypt door - FalconHorus
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 19:11
jarni
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 19:13 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

ehh je plaatjes doen het niet.
heb je wel de goede code gekopieerd?

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt

Bericht veranderd door: jarni - Vrijdag, 07 Jan 2011, 19:13
Berichtehh je plaatjes doen het niet.
heb je wel de goede code gekopieerd?

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 19:13
jeffrey
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 19:18 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Curator

als je imageshack gebruikt moet je de directe link kopiéren

Always look on the bright side of life!
Berichtals je imageshack gebruikt moet je de directe link kopiéren

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 19:18
tigerman
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 19:31 | Bericht # 4   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Ik weet wat je gedaan hebt. Je hebt heel wat plaatjes tegelijkertijd upgeload, en daarna de link onder de plaatjes gekopieerd. Ik weet niet waarom imageshack dat doet, maar die links mag je nooit gebruiken, want die werken niet (Nergens, die zijn kompleet nutteloos..) Wat je wel moet doen, is:
1) Aan de zijkant van het scherm, nadat je ze hebt ge-upload, zie je normaal gezien iets met 'direct links'.
2) De inhoud van dat ding moet je helemaal kopieren (De eerste link kan ook apart, maar daarna kan je ze niet meer selecteren), en in de reply zetten.
3) Daar klik je op img voor elke link apart, of doe je het handmatig door [img][/img] er rond te zetten.
4) Zet de links op de juiste plaats, en je bent klaar!!!

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtIk weet wat je gedaan hebt. Je hebt heel wat plaatjes tegelijkertijd upgeload, en daarna de link onder de plaatjes gekopieerd. Ik weet niet waarom imageshack dat doet, maar die links mag je nooit gebruiken, want die werken niet (Nergens, die zijn kompleet nutteloos..) Wat je wel moet doen, is:
1) Aan de zijkant van het scherm, nadat je ze hebt ge-upload, zie je normaal gezien iets met 'direct links'.
2) De inhoud van dat ding moet je helemaal kopieren (De eerste link kan ook apart, maar daarna kan je ze niet meer selecteren), en in de reply zetten.
3) Daar klik je op img voor elke link apart, of doe je het handmatig door [img][/img] er rond te zetten.
4) Zet de links op de juiste plaats, en je bent klaar!!!

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 19:31
FalconHorus
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 20:01 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Het is gelukt. Sorry voor de enorme plaatjes :p
BerichtHet is gelukt. Sorry voor de enorme plaatjes :p

Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 20:01
tigerman
Datum: Vrijdag, 07 Jan 2011, 20:20 | Bericht # 6   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Leuk dat het gelukt is! Hele mooie dierentuin trouwens, maar het verhoogd pad boven de krokodillen 'zweeft' als het ware, dat klopt niet echt...

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtLeuk dat het gelukt is! Hele mooie dierentuin trouwens, maar het verhoogd pad boven de krokodillen 'zweeft' als het ware, dat klopt niet echt...

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 07 Jan 2011 om 20:20
FalconHorus
Datum: Zaterdag, 08 Jan 2011, 10:07 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Bedankt. Tja, ik was een beetje aan het twijfelen daarover. Want krokodillen in een houten binnenverblijf zie ik persoonlijk niet zo zitten ;) en ik heb het wel overkapt gemaakt en liet de bomen er boven uitsteken, vond ik wel een keer een leuke variatie :)
BerichtBedankt. Tja, ik was een beetje aan het twijfelen daarover. Want krokodillen in een houten binnenverblijf zie ik persoonlijk niet zo zitten ;) en ik heb het wel overkapt gemaakt en liet de bomen er boven uitsteken, vond ik wel een keer een leuke variatie :)

Toegevoegd op 08 Jan 2011 om 10:07
FalconHorus
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 18:21 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Zoological Gardens Utah gaat binnenkort verhuizen naar een nieuwe locatie.
BerichtZoological Gardens Utah gaat binnenkort verhuizen naar een nieuwe locatie.

Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 18:21
zoolion
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 19:13 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

mooie zoo ;) , alleen ja...het zwevende dak is niet zo geweldig. mischien kan je het opnieuw bouwen en er een paar palen late staan (aan de buitenkant) :)

zoolion :)

Berichtmooie zoo ;) , alleen ja...het zwevende dak is niet zo geweldig. mischien kan je het opnieuw bouwen en er een paar palen late staan (aan de buitenkant) :)

zoolion :)

Bericht getypt door - zoolion
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 19:13
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz