Inleiding:
Hallo, ik ben de opstichter van de NFV (Nationale Fokcentrum Vereniging.) Het doel van deze vereniging is om dieren te vinden in de natuur, die er slecht aan toe zijn! We nemen ze dan mee en zorgen ervoor dat ze na geslacht krijgen, en niet uitsterven. Laten we maar beginnen!
Inhoudsopgave
Hoofdstuk5: Op zoek naar pinguïns_________pagina1
---------------------------------------------
b]Op zoek naar pinguïns [/b]
We hadden weinig geld, en hadden noch maar 2 neushoorns in leven kunnen houden. Deze dieren konden niet in ons (nieuwe) dierentuintje blijven. Vandaar dat we hebben geruild met een Duitse dierentuin. Deze dierentuin zou de dieren weer uitzetten in de natuur als ze daar aan toe waren. Wij kregen net twee foto’s van de dierentuin in Berlijn.
In ruil voor de neushoorn’s kregen wij koala’s, die we mogen houden voor altijd. Deze dieren zijn geplaatst voor de parkeerplaats en achter de ingang. Zo kunnen kinderen kijken naar de dieren terwijl de ouders kaartjes halen om naar binnen te mogen.
De volgende morgen vertrokken we (weer) naar Antarctica, opzoek naar pinguïns. Na uren lang lopen in de sneeuw troffen we geen pinguïns meer aan. Ze waren allemaal weg, de enige dieren we nog konden vinden waren Pacifische walrussen. Deze dieren waren gezond, dus we konden ze niet meenemen. Alhoewel …
Toen we dichterbij kwamen zagen we dat er een paar van deze dieren waren aangevallen door een orka! We hebben deze dieren (3 stuks) meegenomen naar onze dierentuin
De volgende keer; Aankomst van de Walrussen, en de opbouw van de dierentuin!
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden, als je commentaar heb, lever het maar!
En ik zie jullie weer bij het volgende deel!
###EDIT### (Raymond)
Ik heb de plaatjes zichtbaar gemaakt.
Als je op edit klikt kun je zien hoe ik je plaatjes zichtbaar heb gemaakt, als je een regel kopieërt, en de link verranderd, komt een andere foto