ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
We zijn er weer met een update er moest wat vergaderd worden over wat er allemaal moest gebeuren. Het eerste gedeelte van Wildlife world is af een we hebben onze eerste dieren in het opvangcentrum. Laten we beginnen met nog een stukje van het gewone gedeelte
Nog het hok van de schildpadden Dan gaan we naar buiten. Dan komen we bij de achterkant van het hok van de Maleise Civetkatten. We lopen verder en komen aan bij de Gewone Stekelvarkens. We zien er een liggen. We gaan richting Wildlife World het si hier nog niet helemaal af dus er komen nog mooiere foto''s hiervan. We gaan de brug over. Dan komen we bij het verblijf van de Reuzenschubdieren aan. Even zoeken en dan vinden we ze wel!
We gaan even terug naar het opvangcentrum Hier zitten onze twee Beluga steuren die we in de Middellandse Zee hebben gevonden . Ze kunnen het goed met elkaar vinden en hopelijk kunnen we gaan fokken . Dat was de update voor vandaag er wordt nog aan Wildlife World gewerkt zodat het wat mooier wordt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
wow mooi hoor sorry dat ik het hier vraag maar waar heb je die deur vandaan? verder super mooi hoor Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooi gedaan! Je hebt goed gebruik gemaakt van downloads, en je hebt je zoo goed beplant. Alleen zou het wel leuk zijn als de mensen in de steurenvijver konden kijken. Kan je ook nog een plaatje van de maleise civetkatten laten zien? Nogmaals: Super! groetjes Quinten
0
Kassa Medewerker
Nee helaas niet dat zou wel leuk zijn en qlabru bedankt voor je reactie . De Steuren komen in het Oceaan gedeelte komen ze erin maar ze moeten nog even wennen aan de dierentuin.
@ jesse2000, Mooie update! Ik vind het wel jammer, dat je het volgens mij zo realistisch mogelijk probeert te bouwen? Maar ik ging opeens door twee totaal verschillende biome heen. Dit vond ik wel jammer en dacht echt: he??
Verder top update, de dieren hebben mooie verblijven!
0
Kassa Medewerker
Voordat er verder wordt gebouwd aan Wildlife World moeten we eerst aan Afrikaanse dieren zien te komen. Dus jullie kunnen stemmen op wat jullie graag willen zien in de zoo 1.Ocean Life (Zeedieren ) 2.Mysterious forest (Oerwoud met geheimzinnige tempels) 3.Northerly plains ( Allemaal dieren uit het noorden en Noordpool ) 4.European areas ( Europese gebieden ) 5.Sonora Sahara (Woestijn gebieden) HIER KAN JE NIET OP STEMMEN