@ ZooM, Jammer, maar ben wel benieuwd hoe het er uit ziet Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 16:20 | Bericht # 245
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ ZooM, je hebt hetzelfde probleem als mij... ik kan hem niet zien, er staat: 403 forbidden dit komt omdat je ze uit je album op imageschack hebt gegooid...
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 16:23 | Bericht # 246
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ timo13, ik was bezig met een groter formaat te krijgen, ik laat het nu hiebij... De letters zijn at klein, maar wel te lezen. Alleen die van het adopteren niet en daar komt zo nog een lijst van....
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 16:31 | Bericht # 249
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
leuk nieuws bericht zeg!! kan hier nog wat van leren trouwens ik wil wel het kust restaurant beheren, als je me wat meer uitleg geeft XD (ik heb ook panda's maar mijn zoo licht niet in Nl)
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 14:14 | Bericht # 250
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ timo13, wil je me dan ff een pb sturen, daarna krijg je meer uitleg. Het is nog niet zeker of Tai-Lang naar Nederland komt, hoor....
Added (15 Feb 2012, 13:14) --------------------------------------------- Degene die de Dierenpark Europa Extra ontvangen zijn: Kit-Fisto NielsGuchelaar catfreako Thyrone2003 Robje Timo13 egbert
Wil jij hem ook ontvangen, dat kan nog! Stuur me een pb en dan krijg je hem opgestuurd op je pb. Iedereen bedankt voor het lezen en tot de lente editie!
Groetjes Merijn
Bericht veranderd door: ZooM - Vrijdag, 17 Feb 2012, 21:24