Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 21:52 | Bericht # 35
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ Real_thomas, aan Foxy zat ik ook al te denken. En die andere namen zijn ook leuk! even een lijst van de namen: Vossie Foxy Red Kira
groetjes merijn
Added (12 Nov 2011, 20:52) --------------------------------------------- Welkom bij de tweede updatevan dierenpark Europa. In deze update zit: Een kijkje bij het nieuwe verblijf voor zandwallabies We kijken bij de rode vossen en de namen worden bekend gemaakt We nemen een kijkje in de stal We gaan een kijkje nemen bij de Europeese wilde katten We laten onze kleine veranderingen zien We nemen een kijkje bij de aller jongste bewoners van het park En we laten de nieuwe plannen zien.
Het nieuwste verblijf van het park is voor de zandwallabie's, er zullen hier 4 zandwallabie's te zien zijn
De nieuwste bewoners van het park zijn de rode vossen. Ze hebben de namen Foxy en Kira
Ze zitten in een ruim verblijf Het voorverblijf en het achterverblijf
Het is tijd om in de stal te kijken Aan de linker kant zitten de wilde zwijnen en aan de rechter kant de reeën en de edelherten
We gaan nu bij de Europeese wilde katten kijken Nou katten, we hebben maar 1 vrouwtje Mitty
En we hebben speciaal voor Niels de tuinhekjes verandert Ik hoop dat je dit beter vind?
Intussen zijn er al weer 2 nieuwe dieren geboren. Een edelhert Donna en 2 wilde zwijntjes zonder naam, weten jullie leuke namen?
Zoals ik had beloofd zou ik de nieuwe plannen laten zien: Er is nog zat ruimte over in Dierenpark Europa en daarom gaan we beginnen met een nieuw project. We noemen het verlopig nog 'hitte' maar het zal een betere naam krijgen.
Er zal een verblijf voor de Syrische bruine beren zijn. Er zal dan gebrobeerd worden met deze dieren te fokken, maar dat is nog niet zeker. Hier zal het komen:
Ook zal er een soort grot komen. Hier komen onder andere aardvarkens en gennetkatten te zitten. Hier is de plaats waar het waarscheinlijk komt:
En als laatste een overzicht
volgende keer: nog meer baby nieuws er wordt begonnen aan het verblijf voor de Syrische bruine beren een kijkje achter de schermen in het kattenhuis de Spaanse lynxen komen en het park zal opengaan
mooi gedaan ZooM ik kan niet wachten tot de volgende update!!!! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 12 Nov 2011, 21:59
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 22:05 | Bericht # 37
ZooM
2
Curator
@ wollykonijn, de volgende updat wordt denk ik volgende week pas. Maar er kunnen wel tussendoor kleinere updates komen. Dat wordt nog even afwachten.......
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 22:40 | Bericht # 40
ZooM
2
Curator
@ NielsGuchelaar, ik dacht, wat nou als ik iets aan elke tip doe? @ Real_thomas, bedankt voor je reactie
Added (12 Nov 2011, 21:40) --------------------------------------------- Ik was net in mijn dierentuin een rondje lopen. Ik ontdekte ineens dat er in het korhoenen verblijf een ei lag. Koud op de grond, niet eens in een nest. Ik heb besloten actie te ondernemen en het ei in de broedmachine in het vogel kamertje te leggen. Er wordt verwacht dat het ei snel uitkomt. Zodra het is uitgekomen laat ik een foto zien.