Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 23:02 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er goed uit en zeker de ingang heel erg mooi en vertrouwd. Nodig uit om binnen te komen. Ja, de orka's zijn blij daar gaat het om!! Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ timo13, Mooie update. Jammer dat dat witte blok zo groot is, want hij is een beetje uit verhouding met het logo. Wel leuk gedaan zo er op gezet met photoshop .
Zo te zien heeft het park al een mooie groep orka's. Ik hoop dat jullie er een heel mooi verblijf van kunnen maken terwijl de dieren nog denken dat ze in het wild zijn!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
bedankt iedereen!!
@ Jeweetwelwie, eigenlijk leven ze ook in de vrije natuur.. maar er is een poort gebouwd tussen het park gebied en de open zee de poort gaat open als de dieren gerevalideerd zijn en komen ze regelmatig terug of je ziet andere orka's 1x is er een groep van 12 orka's gespot bij het park
en over de ingang ik kon geen kleinere opvanllende steen vinden :P
Added (01 Jan 2012, 20:01) --------------------------------------------- Vandaag neem ik jullie mee naar het park en gaan we het ingang gebied bekijken.
De kassa's.
De eerste voliere met lammergieren.
En dan hier het eerste huisje met uitkijk op de enorme orka zee.
We zien niks
Maar geduld word beloond, we zien 2 orka's!
Toen ik vandaag even langs de ijsberen liep zag ik een verassing.
@ timo13, Leuk gedaan de kassa's. Heb je de hekken bij de gieren zelf gemaakt? Of waar heb je ze anders vandaan? Verder vind ik het leuk zo'n uitkijk hut. Misschien kan je de hut opvrolijken of is dit al gedaan maar niet geshowed? Top update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ egbert, @ NielsGuchelaar, @ Kit_Fisto, bedankt!
@ Jeweetwelwie, de hekken zitten in aves 2 en het hutje is natuurlijk van binnen wel wat vrolijker :Pmaar dat heb ik niet geshowd allen kwa beplanting ofzo heb ik maar beperkte mogelijkheden omdat het park bij de polen ligt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin en ook die voliere vind ik mooi met die houten hekken!!! Goed gedaan en groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!