ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (konamy)
i realy love your zoo
Tell why you love the zoo!! Because this is spam!! Last warning for you!! Het is inderdaad een hele erg mooie zoo, met leuke dieren erin en veel variatie!! Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hele mooi zoo. je maakt veel gebruik van binnen en buiten verblijven en dat spreekt mij wel aan De dieren lijken ook tevreden, alleen de wolfen hebben honger Mischien moet je daar nog even naar kijken maar voor de rest Is het heel leuk om naar te kijken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
EEN kleine UPDATE VAN:
DIERENTUIN NATUURSCHOON
Ik had jullie beloofd om met een nieuw gedeelte te beginnen maar ik heb maar eerst de elanden gedaan. Een paar foto's van het verblijf:
Zoals jullie al zagen zag je geen elanden maar bizons, de elanden zijn er ook wel maar laten zich niet zien of zien jullie ze wel? Ik heb er ook nog een binnen verblijf gemaakt waar de dieren even kunnen eten of een dutje doen.
Ik heb ook nog twee mooie foto's van de dieren en de elanden heb ik er toch nog op gekregen.
En dat was het alweer ik heb nog een overzicht en een plattegrond, volgende keer komt het nieuwe gedeelte.
0
Parkeerhulp
Heel mooi gemaakt lekker ruim ook, Misschien is het leuk om ook waterdieren er in te doen voor de afwisseling Er is Alleen wel een wolf aangevallen, Misschien moet je er iets aan gaan doen
Wertyum
Bericht veranderd door: Wertyum - Dinsdag, 01 Dec 2009, 21:00
Datum: Woensdag, 02 Dec 2009, 14:12 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo robijnhof, Ik vind het een mooie dierentuin met ruime verblijven en lekker veel ruimte voor de dieren en lekker veel groen. Leuk die hekken van Sophie!!! Dat er een wolf aangevallen is, gebeurt vaker. Je hebt dan waarschijnlijk 2 mannetje of 2 vrouwtjes en die vinden dat dan niet fijn. En dan wordt er altijd 1 aangevallen. Niks aan te doen. Karkas opruimen en dan gewoon weer doorgaan. Groetjes en ga zo door van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 02 Dec 2009, 15:34 | Bericht # 19
0
Parkeerhulp
ja maar het is wel zielig om te lezen
Misschien 2 vrouwtjes erin doen en dan 1 mannetje, Maar als ze dan kinderen krijgen. heb je misschien uiteindelijk weer 3 mannetjes en gebeurt hetzelfde, daar kun je inderdaad niks aan doen.... Misschien is er een hack te krijgen dat dit niet gebeurt, maar dat is spelbederf, Want dit komt in het echt ook voor
Datum: Woensdag, 02 Dec 2009, 20:00 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Super mooie zoo, je hebt een super leuke combo gemaakt met het grasland en noordelijk bos bioom en dieren, je hebt ook mooie binnen verblijfen lekker ruim ingericht, ik vind alleen dat je wat meer heuvel kunt gerbuiken in je verblijfen voor de rest is alles heel goed gelukt dikke doei.