Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

mijn dierentuinen
sableantelopeboy
Datum: Maandag, 16 Nov 2009, 20:34 | Bericht # 11   
sableantelopeboy 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

love the eagle exibit. its so original. really like the idea of the aviary coming out the roof. good job
Berichtlove the eagle exibit. its so original. really like the idea of the aviary coming out the roof. good job

Bericht getypt door - sableantelopeboy
Toegevoegd op 16 Nov 2009 om 20:34
konamy
Datum: Maandag, 30 Nov 2009, 23:36 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

i realy love your zoo
Berichti realy love your zoo

Bericht getypt door - konamy
Toegevoegd op 30 Nov 2009 om 23:36
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 01 Dec 2009, 07:05 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

:D
Quote (konamy)
i realy love your zoo

Tell why you love the zoo!! Because this is spam!! Last warning for you!!
Het is inderdaad een hele erg mooie zoo, met leuke dieren erin en veel variatie!! Ga zo door en groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht:D
Quote (konamy)
i realy love your zoo

Tell why you love the zoo!! Because this is spam!! Last warning for you!!
Het is inderdaad een hele erg mooie zoo, met leuke dieren erin en veel variatie!! Ga zo door en groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 01 Dec 2009 om 07:05
Wertyum
Datum: Dinsdag, 01 Dec 2009, 07:32 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hele mooi zoo. je maakt veel gebruik van binnen en buiten verblijven en dat spreekt mij wel aan ^_^
De dieren lijken ook tevreden, alleen de wolfen hebben honger :o Mischien moet je daar nog even naar kijken maar voor de rest Is het heel leuk om naar te kijken

Wertyum B)

BerichtHele mooi zoo. je maakt veel gebruik van binnen en buiten verblijven en dat spreekt mij wel aan ^_^
De dieren lijken ook tevreden, alleen de wolfen hebben honger :o Mischien moet je daar nog even naar kijken maar voor de rest Is het heel leuk om naar te kijken

Wertyum B)

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 01 Dec 2009 om 07:32
robinnijhof
Datum: Dinsdag, 01 Dec 2009, 20:11 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

EEN kleine UPDATE VAN:

DIERENTUIN NATUURSCHOON

Ik had jullie beloofd om met een nieuw gedeelte te beginnen maar ik heb maar eerst de elanden gedaan.
Een paar foto's van het verblijf:

Zoals jullie al zagen zag je geen elanden maar bizons, de elanden zijn er ook wel maar laten zich niet zien of zien jullie ze wel?
Ik heb er ook nog een binnen verblijf gemaakt waar de dieren even kunnen eten of een dutje doen.

Ik heb ook nog twee mooie foto's van de dieren en de elanden heb ik er toch nog op gekregen.

En dat was het alweer ik heb nog een overzicht en een plattegrond, volgende keer komt het nieuwe gedeelte.

Het overzicht:

De plattegrond:

Tot de volgende update.

BerichtEEN kleine UPDATE VAN:

DIERENTUIN NATUURSCHOON

Ik had jullie beloofd om met een nieuw gedeelte te beginnen maar ik heb maar eerst de elanden gedaan.
Een paar foto's van het verblijf:

Zoals jullie al zagen zag je geen elanden maar bizons, de elanden zijn er ook wel maar laten zich niet zien of zien jullie ze wel?
Ik heb er ook nog een binnen verblijf gemaakt waar de dieren even kunnen eten of een dutje doen.

Ik heb ook nog twee mooie foto's van de dieren en de elanden heb ik er toch nog op gekregen.

En dat was het alweer ik heb nog een overzicht en een plattegrond, volgende keer komt het nieuwe gedeelte.

Het overzicht:

De plattegrond:

Tot de volgende update.

Bericht getypt door - robinnijhof
Toegevoegd op 01 Dec 2009 om 20:11
Wertyum
Datum: Dinsdag, 01 Dec 2009, 21:00 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Heel mooi gemaakt lekker ruim ook, Misschien is het leuk om ook waterdieren er in te doen voor de afwisseling
Er is Alleen wel een wolf aangevallen, Misschien moet je er iets aan gaan doen :)

Wertyum B)

Bericht veranderd door: Wertyum - Dinsdag, 01 Dec 2009, 21:00
BerichtHeel mooi gemaakt lekker ruim ook, Misschien is het leuk om ook waterdieren er in te doen voor de afwisseling
Er is Alleen wel een wolf aangevallen, Misschien moet je er iets aan gaan doen :)

Wertyum B)

Toegevoegd op 01 Dec 2009 om 21:00
robinnijhof
Datum: Woensdag, 02 Dec 2009, 13:09 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Er komen nog waterdieren in het park maar dat komt later.
BerichtEr komen nog waterdieren in het park maar dat komt later.

Bericht getypt door - robinnijhof
Toegevoegd op 02 Dec 2009 om 13:09
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 02 Dec 2009, 14:12 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo robijnhof,
Ik vind het een mooie dierentuin met ruime verblijven en lekker veel ruimte voor de dieren en lekker veel groen. Leuk die hekken van Sophie!!! Dat er een wolf aangevallen is, gebeurt vaker. Je hebt dan waarschijnlijk 2 mannetje of 2 vrouwtjes en die vinden dat dan niet fijn. En dan wordt er altijd 1 aangevallen. Niks aan te doen. Karkas opruimen en dan gewoon weer doorgaan. Groetjes en ga zo door van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo robijnhof,
Ik vind het een mooie dierentuin met ruime verblijven en lekker veel ruimte voor de dieren en lekker veel groen. Leuk die hekken van Sophie!!! Dat er een wolf aangevallen is, gebeurt vaker. Je hebt dan waarschijnlijk 2 mannetje of 2 vrouwtjes en die vinden dat dan niet fijn. En dan wordt er altijd 1 aangevallen. Niks aan te doen. Karkas opruimen en dan gewoon weer doorgaan. Groetjes en ga zo door van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 02 Dec 2009 om 14:12
Wertyum
Datum: Woensdag, 02 Dec 2009, 15:34 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ja maar het is wel zielig om te lezen ^_^

Misschien 2 vrouwtjes erin doen en dan 1 mannetje, Maar als ze dan kinderen krijgen. heb je misschien uiteindelijk weer 3 mannetjes en gebeurt hetzelfde, daar kun je inderdaad niks aan doen....
Misschien is er een hack te krijgen dat dit niet gebeurt, maar dat is spelbederf, Want dit komt in het echt ook voor

Wertyum B)

Berichtja maar het is wel zielig om te lezen ^_^

Misschien 2 vrouwtjes erin doen en dan 1 mannetje, Maar als ze dan kinderen krijgen. heb je misschien uiteindelijk weer 3 mannetjes en gebeurt hetzelfde, daar kun je inderdaad niks aan doen....
Misschien is er een hack te krijgen dat dit niet gebeurt, maar dat is spelbederf, Want dit komt in het echt ook voor

Wertyum B)

Toegevoegd op 02 Dec 2009 om 15:34
Joshua
Datum: Woensdag, 02 Dec 2009, 20:00 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Super mooie zoo, je hebt een super leuke combo gemaakt met het grasland en noordelijk bos bioom en dieren, je hebt ook mooie binnen verblijfen lekker ruim ingericht, ik vind alleen dat je wat meer heuvel kunt gerbuiken in je verblijfen voor de rest is alles heel goed gelukt dikke doei.

BerichtSuper mooie zoo, je hebt een super leuke combo gemaakt met het grasland en noordelijk bos bioom en dieren, je hebt ook mooie binnen verblijfen lekker ruim ingericht, ik vind alleen dat je wat meer heuvel kunt gerbuiken in je verblijfen voor de rest is alles heel goed gelukt dikke doei.

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 02 Dec 2009 om 20:00
Search:

Hosted by uCoz