Ik had de keuze tussen de stenen en het houten pad. En ik vond het houten pad het beste staan, want ik wou het juist licht en ruim maken, en met de stenen word het donkerder en lijkt het sneller laag en dus krapper. Vandaar deze keuze. Als het goed is heeft Yur inmiddels de zoo ontvangen, dus zijn 10 dagen zijn ingegaan. Maar er mag in de tussentijd uiteraard nog gereageerd worden
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
omdat ik het poolthema niet werkt in mijn spel zal ik daarom ook niet mee kunnen doen dus sorry voor het ongemak en raymond zou je de zoo naar de volgende willen sturen. Nogmaals sorry
Vreemd dat het pool theme niet bij jou werkt Achja, niets aan te doen. Ik heb hem net naar de volgende gestuurt (Laraatje2008). Ze heeft 10 dagen de tijd...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Bij mij werkt het ook niet. Hij zegt je hebt bepaalde dingen niet. Heb je niet de hack gebruikt om dingen om het dak te plaatsen. Want die staat er niet bij jou bij de downloads. Dus, misschien is het dat en heb je de scenario's ook uitgespeeld of het scenario-einde gedownload? Ik hoor het wel en groetjes van Laraatje. Zou heel graag aan de dierentuin verder willen gaan, dus misschien dat je de plantenhack nog even kunt opzoeken en opsturen. Bedankt alvast. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Geen idee wat de fout is, maar negeer het maar gewoon. Of te wel: Klik op oké als er word gezegt dat er het één en ander ontbreekt. En speel maar verder. Als de zoo weer bij mij komt kijk ik wel wat mijn fout is geweest.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja maar daar houd ik dus niet van. Dat het spel dan niet gewoon doorspeelt. Stuur hem eens naar Erry door en kijk dan eens of hij het daar wel doet. Ik denk dat je de hack van het dak hebt gebruikt. Ik ga vandaag het scenario-einde erin zitten misschien dat dat het is. Ik hoop het en anders weet ik het ook niet. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
het kan ook aan de hekken op het zesde plaatje liggen. die stonden toch niet in het lijstje? of wel?
Dat zijn gewoon de draad hekken. Die zitten bij een OFFICIEËLE download van Blue Fang Die mochten namelijk ook mee doen. Het toendra thema is ook een Officieële download... Ze zijn bijna op elke site te vinden (alleen hier nog niet )
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Wouw, ik vind dat pinguinhok echt heel mooi, leuk hoe je dat hebt gedaan met die rotsmuren, en je hebt de gasten er ook bij laten betrekken, door middel van die ruiten, zodat ze heel dichtbij kunnen komen. Heel gaaf! De rest is ook echt heel mooi gemaakt, je krijgt echt het gevoel alsof je in de ijsgrot zit!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Leuk idee, de ijsgrot! Ook een mooi ijsbeerverblijf, alleen eten de ijsberen de narwal niet op? Dat was bij mijn broertje ook eens gebeurd. Nog een vraag: voor de rotsmuren heb je 25 posts nodig, alleen heeft iedereen die meedoet wel de rotsmuren?