dat dee(spel ik het zo goed) ik omdat ik ander de bomen er niet in kon plaatsen.
en waarschijnlijk komen er in de toekomst anderre vogels in... Added (01 Okt 2010, 11:10)
---------------------------------------------
UPDATE
dit keer niet veel uitleg,ik heb anders te veel om te typen.
een typfoutje in de krant.
we hebben een nieuw verblijf en park.
overdekt observatiepunt.
nieuw gebouw.
rustplek in het gebouw.(word nog verder gedecoreerd)
nieuw verblijf.
voor de vossen.
baby nieuws:
pauwen.
bizon.
geen overzicht van de keer.
dat was het voor vandaag.
volgende keer:
geef graag reacties. Added (03 Jan 2011, 18:19)
---------------------------------------------
ik heb al een hele tijd geen updat gehad maar nu doe ik een verblijf in deze update als een voorproefje van er in de rest van de zoo is gebeurt, want het is zoveel dat het onmogelijk is om in een update te stoppen.
maar genoeg gezeur, hier komen de plaatjes.
het bizonverblijf is verbouwd en nu leven er vier pronkstukken van een dieren.
je kan er een van zien op dit plaatje.
de dieren zijn een paartje netgiraffen en een paartje afrikaanse olifanten.(van het kerstkeuzetopic)
het hutje lijkt van hout maar het is eigenlijk van staal dat zo is geverft dat het op hout lijkt.
overzicht.
ik weet dat het onrealistish is om olifanten achter aleen een gracht te houden(want olifanten kunne zwemmen!) maar dat ga ik veranderren.
en het idee om de bergbos stenen te gebruiken komt van tigerman(of is het tigerkeeper?) dus hij krijgt alle eer voor dat idee.
IK VERKLAAR HIERBIJ DAT MIAMI ZOO EEN TOTALE VERBOUWING KRIJGT!(behalve het olifanten verblijf,dat is al verbouwd)
maar nu moet ik eerst alle dieren in kratten doen,en dat duurt even met ongeveer 40 flamingos,20 kluten en 30 blauwe pauwen. X)