Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
miami zoo
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 25 Sep 2010, 11:23 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja die speeltuin apart vind ik hartstikke leuk en leuk gemaakt. Ook het flamingo hok is lekker groen en ruim. En dat verhoogd pad heb je leuk gemaakt, Hartstikke goed gedaan en ga zo door. Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa die speeltuin apart vind ik hartstikke leuk en leuk gemaakt. Ook het flamingo hok is lekker groen en ruim. En dat verhoogd pad heb je leuk gemaakt, Hartstikke goed gedaan en ga zo door. Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 25 Sep 2010 om 11:23
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 25 Sep 2010, 15:35 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Leuke zoo.
Over de pauwen voliere: Heel mooi gemaakt, dat verhoogd pad maakt het echt mooi.
Over het flamingo verblijf: Lekker ruim, en een hele leuke vorm, maar ik zie niet zoveel beplanting. ;) Helaas worden flamingo's niet zo oud, en sterft een flamingo hok snel uit. Ik hoop dat je hier rekening mee houd.

Pokemon White team!
BerichtLeuke zoo.
Over de pauwen voliere: Heel mooi gemaakt, dat verhoogd pad maakt het echt mooi.
Over het flamingo verblijf: Lekker ruim, en een hele leuke vorm, maar ik zie niet zoveel beplanting. ;) Helaas worden flamingo's niet zo oud, en sterft een flamingo hok snel uit. Ik hoop dat je hier rekening mee houd.

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 25 Sep 2010 om 15:35
jarni
Datum: Zaterdag, 25 Sep 2010, 17:00 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

Quote (Jeroen-krokofreak)
Helaas worden flamingo's niet zo oud, en sterft een flamingo hok snel uit. Ik hoop dat je hier rekening mee houd.

ik heb daar rekening mee gehouden omdat ik een groep van 8V en 5M heb,en de beplanting komt nog,ik doe dat meestal later.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht
Quote (Jeroen-krokofreak)
Helaas worden flamingo's niet zo oud, en sterft een flamingo hok snel uit. Ik hoop dat je hier rekening mee houd.

ik heb daar rekening mee gehouden omdat ik een groep van 8V en 5M heb,en de beplanting komt nog,ik doe dat meestal later.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 25 Sep 2010 om 17:00
chickboy
Datum: Zaterdag, 25 Sep 2010, 19:02 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

over het flamingo uitsterven|: dat gebeurd inderdaad snel. elk paartje legt ongeveer een ei, dus uiteindelijk sterven ze gewoon uit, waarschijnlijk kom je met die groep net aan een vierde generatie.

Berichtover het flamingo uitsterven|: dat gebeurd inderdaad snel. elk paartje legt ongeveer een ei, dus uiteindelijk sterven ze gewoon uit, waarschijnlijk kom je met die groep net aan een vierde generatie.

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 25 Sep 2010 om 19:02
tigerman
Datum: Zaterdag, 25 Sep 2010, 23:00 | Bericht # 15   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Dat is niet altijd waar, ik was begonnen met 2V1M, en nu heb ik er meer dan 45, versprijdt over 3 verblijven :p
Nu On-topic: Ik vind je zoo heel mooi, maar ik zou wat meer biome rekins downloaden, meer planten zetten, en een minder grote voliere voor pauwen maken. Maar toch vind ik het heel mooi gedaan!

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtDat is niet altijd waar, ik was begonnen met 2V1M, en nu heb ik er meer dan 45, versprijdt over 3 verblijven :p
Nu On-topic: Ik vind je zoo heel mooi, maar ik zou wat meer biome rekins downloaden, meer planten zetten, en een minder grote voliere voor pauwen maken. Maar toch vind ik het heel mooi gedaan!

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 25 Sep 2010 om 23:00
jarni
Datum: Zondag, 26 Sep 2010, 10:57 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Verzorger

Quote (tigerman)
en een minder grote voliere voor pauwen maken

dat doe ik niet omdat pauwen nogal makkelijk fokken. :p
en waarschijnlijk komen er andere dieren in als de pauwen uitsterven.

Bericht
Quote (tigerman)
en een minder grote voliere voor pauwen maken

dat doe ik niet omdat pauwen nogal makkelijk fokken. :p
en waarschijnlijk komen er andere dieren in als de pauwen uitsterven.

Toegevoegd op 26 Sep 2010 om 10:57
tigerman
Datum: Zondag, 26 Sep 2010, 11:25 | Bericht # 17   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Oei, sorry, ik bedoelde minder hoog, want in een echte zoo zie je bijna nooit pauwen in een voliere, en dan zeker niet in zo'n hoge.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtOei, sorry, ik bedoelde minder hoog, want in een echte zoo zie je bijna nooit pauwen in een voliere, en dan zeker niet in zo'n hoge.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 26 Sep 2010 om 11:25
jarni
Datum: Maandag, 03 Jan 2011, 18:19 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Verzorger

dat dee(spel ik het zo goed) ik omdat ik ander de bomen er niet in kon plaatsen.
en waarschijnlijk komen er in de toekomst anderre vogels in...

Added (01 Okt 2010, 11:10)
---------------------------------------------
UPDATE

dit keer niet veel uitleg,ik heb anders te veel om te typen.

een typfoutje in de krant.

we hebben een nieuw verblijf en park.

overdekt observatiepunt.

nieuw gebouw.

rustplek in het gebouw.(word nog verder gedecoreerd)

nieuw verblijf.

voor de vossen.

baby nieuws:

pauwen.

bizon.

geen overzicht van de keer.

dat was het voor vandaag.
volgende keer:

geef graag reacties.

Added (03 Jan 2011, 18:19)
ik heb al een hele tijd geen updat gehad maar nu doe ik een verblijf in deze update als een voorproefje van er in de rest van de zoo is gebeurt, want het is zoveel dat het onmogelijk is om in een update te stoppen.
maar genoeg gezeur, hier komen de plaatjes.

het bizonverblijf is verbouwd en nu leven er vier pronkstukken van een dieren.

je kan er een van zien op dit plaatje.

de dieren zijn een paartje netgiraffen en een paartje afrikaanse olifanten.(van het kerstkeuzetopic)
het hutje lijkt van hout maar het is eigenlijk van staal dat zo is geverft dat het op hout lijkt.

overzicht.

ik weet dat het onrealistish is om olifanten achter aleen een gracht te houden(want olifanten kunne zwemmen!) maar dat ga ik veranderren.
en het idee om de bergbos stenen te gebruiken komt van tigerman(of is het tigerkeeper?) dus hij krijgt alle eer voor dat idee.

IK VERKLAAR HIERBIJ DAT MIAMI ZOO EEN TOTALE VERBOUWING KRIJGT!(behalve het olifanten verblijf,dat is al verbouwd)
maar nu moet ik eerst alle dieren in kratten doen,en dat duurt even met ongeveer 40 flamingos,20 kluten en 30 blauwe pauwen. X)

Bericht veranderd door: jarni - Zaterdag, 08 Jan 2011, 13:00
Berichtdat dee(spel ik het zo goed) ik omdat ik ander de bomen er niet in kon plaatsen.
en waarschijnlijk komen er in de toekomst anderre vogels in...

Added (01 Okt 2010, 11:10)
UPDATE

dit keer niet veel uitleg,ik heb anders te veel om te typen.

een typfoutje in de krant.

we hebben een nieuw verblijf en park.

overdekt observatiepunt.

nieuw gebouw.

rustplek in het gebouw.(word nog verder gedecoreerd)

nieuw verblijf.

voor de vossen.

baby nieuws:

pauwen.

bizon.

geen overzicht van de keer.

dat was het voor vandaag.
volgende keer:

geef graag reacties.

Added (03 Jan 2011, 18:19)
ik heb al een hele tijd geen updat gehad maar nu doe ik een verblijf in deze update als een voorproefje van er in de rest van de zoo is gebeurt, want het is zoveel dat het onmogelijk is om in een update te stoppen.
maar genoeg gezeur, hier komen de plaatjes.

het bizonverblijf is verbouwd en nu leven er vier pronkstukken van een dieren.

je kan er een van zien op dit plaatje.

de dieren zijn een paartje netgiraffen en een paartje afrikaanse olifanten.(van het kerstkeuzetopic)
het hutje lijkt van hout maar het is eigenlijk van staal dat zo is geverft dat het op hout lijkt.

overzicht.

ik weet dat het onrealistish is om olifanten achter aleen een gracht te houden(want olifanten kunne zwemmen!) maar dat ga ik veranderren.
en het idee om de bergbos stenen te gebruiken komt van tigerman(of is het tigerkeeper?) dus hij krijgt alle eer voor dat idee.

IK VERKLAAR HIERBIJ DAT MIAMI ZOO EEN TOTALE VERBOUWING KRIJGT!(behalve het olifanten verblijf,dat is al verbouwd)
maar nu moet ik eerst alle dieren in kratten doen,en dat duurt even met ongeveer 40 flamingos,20 kluten en 30 blauwe pauwen. X)

Toegevoegd op 03 Jan 2011 om 18:19
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz