Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Great Mountain Zoo
Frank
Datum: Vrijdag, 28 Mei 2010, 21:18 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 9

Curator

Welkom bij Great Mountain Zoo, ik TigerKeeper zal je voorstellen aan de splinternieuwe zoo van ZTAO.
Hier hebben we de inmiddels prachtige ingang:

Als we een kaartje hebben gekocht en doorgelaten zijn, komen we bij het pleintje met dit speeltuintje:

Daarachter is het verblijf van onze vijf flamingo's:

Ergens in een hoekje zijn onze Kalkoenen, en het verblijf is groter dan het lijkt:

Hier zien we onze enige mannetje onder de kalkoenen, en zelfs de enige van het park, Ruy.

Daarna komen we dit tegen, dit is een safari huis, wat alvast gereseveerd staat voor de toekomst van het park.

Hier hebben we het bongo huis, als je goed kijk, zit achter het huis een bongo, deze komen we straks ook weer tegen.

Net stond achter ons het hok van onze Steenbok:

Hier zien we weer de Bongo's, Ditmaal zien we Chantie.

Nog even een foto van verder af.

Dit was de eerste update van Great Mountain zoo, ik was uw reporter en tevens directeur van Great Mountain Zoo: Frank also TigerKeeper!
Ik hoop dat uw heeft genoten! ^_^

Frank (Bekend als TigerKeeper, directeur van Great Mountain.
Great Mountain is onderdeel van de dieren organisatie ZTOA)

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!

Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 28 Mei 2010, 21:30
Bericht
Welkom bij Great Mountain Zoo, ik TigerKeeper zal je voorstellen aan de splinternieuwe zoo van ZTAO.
Hier hebben we de inmiddels prachtige ingang:

Als we een kaartje hebben gekocht en doorgelaten zijn, komen we bij het pleintje met dit speeltuintje:

Daarachter is het verblijf van onze vijf flamingo's:

Ergens in een hoekje zijn onze Kalkoenen, en het verblijf is groter dan het lijkt:

Hier zien we onze enige mannetje onder de kalkoenen, en zelfs de enige van het park, Ruy.

Daarna komen we dit tegen, dit is een safari huis, wat alvast gereseveerd staat voor de toekomst van het park.

Hier hebben we het bongo huis, als je goed kijk, zit achter het huis een bongo, deze komen we straks ook weer tegen.

Net stond achter ons het hok van onze Steenbok:

Hier zien we weer de Bongo's, Ditmaal zien we Chantie.

Nog even een foto van verder af.

Dit was de eerste update van Great Mountain zoo, ik was uw reporter en tevens directeur van Great Mountain Zoo: Frank also TigerKeeper!
Ik hoop dat uw heeft genoten! ^_^

Frank (Bekend als TigerKeeper, directeur van Great Mountain.
Great Mountain is onderdeel van de dieren organisatie ZTOA)

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 28 Mei 2010 om 21:18
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 29 Mei 2010, 10:37 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja een zeer mooie dierentuin met een leuke ingang met al die standbeelden erop. En ook ruime verblijven met lekker veel groen erin!! Het safarihuis is heel erg mooi gemaakt!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa een zeer mooie dierentuin met een leuke ingang met al die standbeelden erop. En ook ruime verblijven met lekker veel groen erin!! Het safarihuis is heel erg mooi gemaakt!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 29 Mei 2010 om 10:37
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 15 Jul 2010, 21:15 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja mooie dierentuin met een leuke variatie aan dieren en een leuke stijl van bouwen en zeker het fennekverblijf vind ik leuk. Alles binnen en toch lekker warm voor de beestjes. En veel combinatie van de dieren en ik vind dat dat ook moet kunnen. Alleen het groen naast de verblijven vind ik wat minder. Een boompje naast de speeltuin zou wel mooi zijn. Ga zo door en goed gedaan en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa mooie dierentuin met een leuke variatie aan dieren en een leuke stijl van bouwen en zeker het fennekverblijf vind ik leuk. Alles binnen en toch lekker warm voor de beestjes. En veel combinatie van de dieren en ik vind dat dat ook moet kunnen. Alleen het groen naast de verblijven vind ik wat minder. Een boompje naast de speeltuin zou wel mooi zijn. Ga zo door en goed gedaan en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 15 Jul 2010 om 21:15
Frank
Datum: Vrijdag, 16 Jul 2010, 12:59 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Curator

Ik heb ook wel paar dagen de bouwstijl van Humbug zitten te bustuderen, en daar heb ik ook wel wat van afgeleid.
Update 3 komt zeker niet dit weekend, omdat ik weg ben, maar blijf reacties plaatsen.

Ook heb ik de lijst met standen toegevoegd aan de update+ de banner.

Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 16 Jul 2010, 13:15
BerichtIk heb ook wel paar dagen de bouwstijl van Humbug zitten te bustuderen, en daar heb ik ook wel wat van afgeleid.
Update 3 komt zeker niet dit weekend, omdat ik weg ben, maar blijf reacties plaatsen.

Ook heb ik de lijst met standen toegevoegd aan de update+ de banner.

Toegevoegd op 16 Jul 2010 om 12:59
Harmie
Datum: Vrijdag, 16 Jul 2010, 13:35 | Bericht # 5   
Harmie 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Echt prachtig! Heel realistisch! Maar je kan bij sommige dieren, zoals bij de olifant, erg dicht bij het verblijf komen.
BerichtEcht prachtig! Heel realistisch! Maar je kan bij sommige dieren, zoals bij de olifant, erg dicht bij het verblijf komen.

Bericht getypt door - Harmie
Toegevoegd op 16 Jul 2010 om 13:35
Frank
Datum: Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:34 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Curator

Bericht veranderd door: TigerKeeper - Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:39
Bericht

Toegevoegd op 23 Nov 2010 om 16:34
thomvonder
Datum: Dinsdag, 23 Nov 2010, 16:50 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

mooi krantenbericht ;) Ik vind het heel jammer dat je bent gestopt, je zoo's waren heel mooi. Maar het is goed te begrijpen, het is moeilijk te combineren met school etc.
Berichtmooi krantenbericht ;) Ik vind het heel jammer dat je bent gestopt, je zoo's waren heel mooi. Maar het is goed te begrijpen, het is moeilijk te combineren met school etc.

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 23 Nov 2010 om 16:50
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz