ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Welkom bij Grant ZOO We gaan maar gelijk van start dus ik wens u veel plezier. We beginnen bij de ingang. Als we de ingang door gaan komen we op een klein pleintje bij een mooie fontein. We gaan onder een poort door en komen we bij het bos gebied en starten bij de Wilde Zwijnen. Aan de andere kant van het pad zit het verblijf van de Edelherten. Het kalkoenen verblijf. Een mooie fontein met wat leuke bankjes. En het Eekhoorn verblijf (het zijn ambientes) En deze foto is gemaakt vanuit een soort hal waar je ook het binnen verblijf van de Zwijnen kunt zien. En het Eekhoorn verblijf van af de andere kant. Dit stuk is heel leuk hier kun je namelijk tussen wat mannelijke Edelherten lopen. Dit is niet altijd open want er moet namelijk altijd een vezorger bij zijn anders ontsnappen de herten. En hier een verblijf voor de kleine Wilde Zwijnen (als die worden geboeren) En dit is de poort voor de verzorgers. De parkeerplaats. En de rest van het terein. Het binnen verblijf van de Edelherten. En het binnen verblijf van de andere Edelherten. (voor de gene die het niet snapt er zijn 2 verschillende verblijven met Edelherten) En het binnen verblijf van de Kalkoenen We gaan het bosgebied uit en gaan naar het Ausralié gebied. Het Rode Reuzen Kangaroe verblijf. Het binnen verblijf (ook voor bezoekers) Nou dat was het en ik zeg tot de volgende keer! Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Mooie verblijven met mooie gebieden, alleen de binneverblijven zijn een beetje kaal. Je zou hier een daar een steen of een struik kunnen leggen of een klein boompje kunnen planten anders zijn ze zo kaal. Maar verder vind ik het een mooie dierentuin. Komen er nog voorzieningen voor de bezoekers. Of is de dierentuin nog niet open voor bezoekers. Er mogen tussen de verblijven ook nog wel wat bomen komen. Maar verder is alles goed, ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Beste leden van het ztsf Grant zoo is tijdelijk gesloten. Ik heb namelijk geen tijd meer voor Grant zoo. Ik ga wel gewoon verder met Olympia zoo en john's dagboek. Ik hoop dat ik u voldoende heb géinformeerd. Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Maandag, 10 Jan 2011, 13:22